![У КМДА розповіли про будівництво нових тунелів метро на Троєщину](https://thumbor.my.ua/rpE4h3wHJb6e7xeLRpfC3dMFxuQ=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fcfba8970314ce4ff01186745d939b8eb.jpg)
У КМДА розповіли про будівництво нових тунелів метро на Троєщину
КМДА перезатвердив проект будівництва Подільського мостового переходу. Відповідне розпорядження №2152 опубліковано на сайті структури.
Зазначається, що оновлений проект врахує потреби мешканців лівого берега, кількість яких зростає. Зокрема, буде побудовано ще один з’їзд та заїзд на міст з житлового масиву Троєщина. Також передбачене подальше будівництво тунелів Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
— Завдяки змінам у проекті кияни матимуть зручніше сполучення мостом. Так, порівняно з минулим проектом тепер у ньому передбачено будівництво ще одного з’їзду з Подільського мостового переходу на житловий масив Троєщина – на вул. Оноре де Бальзака та заїзду з цієї вулиці на міст, – зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
Зазначається, що також передбачене подальше будівництво нових ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Адже цей мостовий перехід важливий для автосполучення та метросполучення між обома берегами Києва.
На Подільському мостовому переході вже побудовано металевий міст через Гавань від вул. Набережно-Хрещатицької до Рибальського півострова, побудовано з’їзд з вул. Набережно-Хрещатицької з відповідними естакадами на міст, змонтовано 68 вантів. Міст через річку Дніпро вже встановили в проектне положення з демонтажем тимчасових опор надводної частини, що підтримували міст на етапі будівництва.
Влаштовано бетонну монолітну плиту естакадної частини мостового переходу в урочищі Горбачиха. З’явилося нове асфальтобетонне покриття на ділянках від вул. Набережно-Хрещатицької до аркового мосту, з’їзді на вул. Набережно-Рибальську та мосту через р. Десенка.
У проекті будівництва мостового переходу також влаштовані в основних конструкціях три станції майбутньої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
Фото: КМДА