MY.UAНовини
Як просувати контент у гуглі, фейсбуку, ютубі й тіктоку
Як просувати контент у гуглі, фейсбуку, ютубі й тіктоку

Як просувати контент у гуглі, фейсбуку, ютубі й тіктоку

Що робити, коли відео змонтоване або матеріал написаний? Опублікувати та закинути в соцмережі? Чому це хибний шлях, на XII Конгресі інформаційних сайтів та міських порталів пояснювали експерти з Webpromo, UMH Group, SLM та CID Media Group.

Класичні ЗМІ опинилися в пастці соцмереж. Вони приходять туди по нову авдиторію, трафік, додатковий дохід. Причини можуть бути різні, однак наслідки вже маємо: 73% опитаних дізнаються новини через смартфон. Президент консалтингової компанії Innovation Media Хуан Сеньйор радить «забиратися» із соцмереж та інвестувати у власні платформи та сайти. За його словами, соцмережі можна використовувати для перевірки фейкових новин чи для анонсів матеріалів, але не публікувати там контент повністю. Він переконує: якщо ЗМІ робить хороший контент, користувачі будуть самостійно його поширювати в соцмережах. Натомість Сеньйор проти того, щоби вкладатися в розвиток сторінок у соцмережах для збирання авдиторії.

«Ви не заробляєте гроші, втрачаєте контроль над інформацією, не володієте нею, стаєте звичайним працівником Facebook, — стверджує президент консалтингової компанії Innovation Media. — Забирайтеся звідти і зосередьтеся на власних платформах».

SMM-тімлід UMH Group Михайло Фідченко, своєю чергою, каже, що в Європі дещо інакше використовують фейсбук, ніж в Україні. За його словами, раніше можна було безкоштовно органічно отримувати трафік із соцмереж, однак нині треба вкладати туди гроші, щоби щось отримувати. На його думку, це може бути причиною ненависті великих медіа до фейсбука.

Українські ЗМІ все ж ідуть у соцмережі. «Детектор медіа» зібрав поради експертів із XII Конгресу інформаційних сайтів та міських порталів. Як «подружитися» з гуглом, збільшити трафік у фейсбуку, монетизувати ютуб та «зайти» в тікток, радили керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць, SMM-тімлід UMH Group Михайло Фідченко, контент-менеджерка Tochka, Bigmir і Fabiosa Дар’я Іґлова, директорка департаменту інтернет-проєктів «SLM новини» Ольга Тищук, головна редакторка видання «Спорт на районі» Галина Максимчук.

Як «подружитися» з гуглом. Рекомендації від Webpromo

Керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць пояснив, як гугл бачить сайти медіа та що можна зробити, щоб заручитися підтримкою пошукового гіганта для просування свого контенту. Незважаючи на технічні моменти, найважливішим для гугла є унікальний контент, але також він «любить» списки, заголовки та медіафайли.

«Де ховається наш трафік? Контент — це наш хліб. Це все, що нам приносить людей. Що живішим і кращим буде наш контент у порівнянні з конкурентами, то більше ми виграємо», — каже він. Окрім якісного контенту, SEO-просування включає технічну частину (якість ресурсу) та посилання (згадки на зовнішніх ресурсах). «Гугл враховує колосальну кількість факторів та елементів. На що гугл звертає більшу увагу? Насамперед це контент. Він не бачить сайт так, як бачимо його ми, — із зображеннями, гарними розмітками, рухомими елементами. Він відкриває код і забирає шматки коду — літери, цифри, знаки, що він уміє читати. Тільки за цими знаками він складатиме загальну картину про вас», — розповів Коломієць.

Для сайтів, які потенційно можуть впливати на життя користувачів, у тому числі ЗМІ, компанія вивела поняття YMYL («Твої гроші — твоє життя»), ядром якого є критерії оцінки якості сторінок E-A-T (експертність, авторитетність і довіра). За факторами E-A-T, як розповів Коломієць, для гугла важливе оформлення тексту: посилання на першоджерела — вони мають бути перевірені, правдиві та якісні; наявність сторінок у соціальних мережах; можливість взаємодії: коментарі, чати абощо; не менш важливо перелінковувати матеріали між собою. Окрему увагу Артем Коломієць приділив авторам, у випадку ЗМІ — журналістам. За його словами, цінність матеріалу звичайного автора для гугла буде нижчою, ніж написаного експертом. Тому важливо підписувати матеріали й давати посилання на окремі сторінки журналістів, які мають містити лінки на їхні сторінки в соцмережах та блоги, їхні короткі біографії та інформацію про освіту, участь у конференціях та тренінгах, а також — портфоліо автора (публікації).

Щоб завоювати довіру гугла, керівник відділу SEO Webpromo радить взаємодіяти з читачами, адже пошуковик оцінює явні (клік, голоси, коментарі) та неявні фактори (взаємодії користувача з контентом: чи проскролив матеріал до кінця, який відсоток прочитання тексту, на який елемент сайта частіше натискають). Також можуть допомогти співпраця із провідними ресурсами, урізноманітнення контенту та правильний підбір соцмереж для його поширення.

Окрім цього, Коломієць радить розробити кнопку, яка повертатиме читачів на початок тексту, та впровадити рядок прочитання новини, щоб користувачі бачили обсяг матеріалу — якщо він великий, читачі можуть додати його в закладки або переслати собі в месенджери, що гугл розцінить як взаємодію з текстом. Над чим треба працювати:

  • усунення технічних помилок;

  • mobile: важлива швидкість та оптимізація сайта під мобільну версію;
  • швидкість завантаження сайта — гугл фіксує, скільки вантажиться сайт, картинки, банери або відео. Низька швидкість може бути критичною для подальшого просування сайта;
  • поведінкові фактори (взаємодія з читачами та глядачами);
  • перелінкування. Проблеми можуть трапитися з тегами, тому варто очистити непотрібні та розробити нові «на всі випадки життя». Для цього варто мати відповідальну людину, натомість для інших слід обмежити можливість створювати теги. До деяких тегів можна оформити підписку, щоб читачі отримували підбірки.

Артем Коломієць резюмував, що у 2022 році можуть не вижити сайти, які крадуть контент, публікують непідтверджену та неперевірену інформацію, не підвищують рівень довіри до себе, мають низьку швидкість завантаження та неоптимізовану мобільну версію.

Трафік у фейсбуку — картинки, заголовки, підводки. Рекомендації UMH Group

SMM-тімлід UMH Group Михайло Фідченко розповів, що у 2022 році фейсбук буде потрібний медіа, оскільки це великий агрегатор трафіку. Особливо якщо сайт ЗМІ ще нікому не відомий, соцмережі — хороший канал для старту. Водночас він уточнив, що ЗМІ важче просувати свій контент, аніж блогерам, бо пости з посиланнями мають менше залучення.

Попри те, що фейсбук та інастаграм є найстабільнішими платформами, зазначив Фідченко, варто враховувати, що користувачі передусім ідуть у соцмережі по розваги та спілкування.

«Що люди роблять у соцмережах: проводять час зі своїми друзями, знайомими — це не територія медіа. <…> У соцмережах найголовніше пам’ятати, що ми прийшли на територію почуттів. Якщо ваш контент не викликає жодного почуття — це не контент для соцмережі, — сказав Фідченко. — Ви можете кожен пост прогнати через таблицю й подумати: наскільки він емоційний, яку емоцію викликає, й вирішити, коли й куди його запостити, чи треба його публікувати взагалі». Він бачить у фейсбуку перспективу розвитку, яка базується на вподобаннях більш дорослого покоління. «Фейсбук про доросле покоління — про букви. Поки ми житимемо — житиме фейсбук. А майданчики як тікток будуть перехоплювати ініціативу, тому що молоде покоління більше про аудіо та візуал, аніж про букви», — пояснив Михайло Фідченко.

Контент-менеджерка та менеджерка соціальних мереж Tochka, Bigmir, Fabiosa Дар’я Іґлова каже, що через зростання швидкості життя зростає швидкість серфінгу соцмереж, тому користувачі не приділятимуть увагу «нецікавому, нудному або погано упакованому контенту». Вона зазначила, що в соцмережах усе взаємопов’язане: якщо картинці вдалося привернути увагу до посту (це 60% успіху), користувачі прочитають заголовок, якщо й він зацікавить — то вони перейдуть до підводки та, можливо, натиснуть посилання на матеріал.

Якщо картинку не зрозуміли за частку секунди — ви програли. Увагу користувачів, які гортають стрічку, не привернуть «пластмасові фото» зі стоків чи фото на білому тлі; зображення з багатьма дрібними деталями та без акцентів; зображення людини іншого фенотипу (краще використовувати фото людей, схожих на цільову авдиторію); популярні картинки, які всі вже бачили; криво обрізана картинка — треба стежити, щоб зображення підтягувалось у фейсбук повністю, щоб усередині було щось інформативне та цікаве.

Щоби пост помітили у стрічці фейсбука, треба використовувати «живі фото» людини з очевидною та зрозумілою емоцією — можна скрини з відео; зображення людей чи предметів великим планом; сховати найцікавішу частину контенту; якщо треба фото знаменитості — спершу уявіть, як виглядає зірка, а потім шукайте таке фото; прийом «до і після» (однак він заборонений у таргетованій рекламі); зображення, створені у фотошопі (правильно виставлені яскравість, контраст, насиченість, чіткість); чорно-білі фото; колаж, що «розповідає» історію.

У заголовку Іґлова рекомендує використовувати цифри, лапки (краще такі «»), довге тире (—), знаки (плюс, двокрапка, дужки) — вони надають тексту структури, отже краще чіпляють погляд; цитати працюють як невеликі спойлери; рубані фрази — короткі пропозиції або заклики; вигідні порівняння; динаміку, яку створюють дієслова; емоційний окрас — більше виразних прислівників та прикметників; списки та переліки — створюють передчуття, що в тексті є вичерпна інформація у зручній формі; обіцянки, що все буде просто та швидко.

У підводку, за словами Іґлової, краще виносити частину історії, яка зможе заохотити користувача прочитати матеріал, зокрема, це може бути спойлер задля інтриги, чи один найцікавіший або суперечливий пункт. Інтригувати у фейсбуку можна, але обережно, бо за це мережа може покарати. Підводку треба писати простими фразами без канцеляризмів. Щоби підвищити градус довіри, необхідно розповідати ніби другу, тут можна використовувати займенники «ти / ви / твій / ваш». Окрім цього, користувачів завжди можна попросити висловити свою думку, що спонукатиме їх більше коментувати та взаємодіяти з постом.

Як монетизувати ютуб. Рекомендації StarLightMedia

Нещодавно «Детектор медіа» публікував матеріал про ютуб-канали StarLightMedia і способи, в які цей холдинг монетизує свій контент у ютубі. Директорка департаменту інтернет-проєктів «SLM новини» Ольга Тищук каже, що вся комерційна авдиторія сидить у ютубі, тому його варто розвивати. Головне визначити, хто є цільовою авдиторію ютуб-каналу, та працювати із залученістю. Попри поширену думку, Тищук наголошує, що кількість підписників не є основною ціллю, адже канал заробляє з переглядів.

«Я рекомендую дивитися, що ще дивляться ваші користувачі, та підсовувати їм подібний контент. Що менша у вас залученість, то менше вас ютуб рекомендує. Часто перегляди падають. Чому? Впала залученість: люди не коментують, не ставлять лайки, не шерять. І ютуб перестає його рекомендувати іншій авдиторії», — розповіла вона.

Ольга Тищук також наголосила, що перед публікацією відео необхідно обов’язково правдиво відповісти на опитування ютуба. Якщо неправильно проставити віковий ценз та інші пункти, після перевірки ви можете потрапити в тіньовий бан. «Коли контент злітає з монетизації, для ютуба немає підстав пропонувати його для перегляду: він на ньому не заробить, — пояснила вона. — Задача №1 — не ставити треш-контент і працювати із заголовками. А люди вже органічно почнуть підписуватися. Спочатку треба назбирати 10 тисяч підписників, щоби включити монетизацію. Важливо сфокусувати певну авдиторію. Наприклад, на "Фактах" — чоловіча авдиторія, на "Вікнах" — жіноча. Ми чітко сегментуємо контент на ці платформи. Можна сегментувати за тематиками, а потім зможете монетизувати й продавати клієнтам».

П’ять трендів ютуба, щоби збільшити доходи

1. Онлайн-трансляції підіймають охоплення ютуб-каналу. Якщо ютуб-канал має можливість проводити трансляції 24/7, платформа рекомендуватиме їх максимальній кількості користувачів. Відповідно ці канали практично завжди будуть у рекомендаціях ютуба. У медіагрупи StarLightMedia немає інформаційного каналу, який мовить 24 години на добу, тому для трансляцій вони використовують випуски новин, імітацію стримів — прем’єри проєктів на каналах, стрими з парламенту й Кабміну, брифінгів, парадів тощо. «Ціль не тисячі активних користувачів, які дивитимуться стрім, а, можливо, щоб цей стрим підштовхував решту відео. Люди коментують трансляцію, ростуть перегляди на каналі», — уточнила Ольга Тищук.

2. Shorts — аналог тіктока від ютуба, який також можна використовувати для просування свого контенту. За словами Ольги Тищук, ці відео можна монетизувати: що більше залучення в Shorts, то більше будуть дивитися повні відео. StarLightMedia викладає в Shorts ексклюзивні історії та дає посилання на повні відео, й таким чином зациклює контент.

3. CTR прев’ю — ключовий показник разом із залученістю відео на ютубі. CTR (click-through-rate) — це відношення кількості кліків до кількості його показів. Прев’ю — картинка, яка має зацікавити користувача відкрити відео.

Ольга Тищук рекомендує працювати саме з прев’ю та робити їх максимально клікабельними, щоби підіймати залученість. За її словами, метадані — заголовок, опис та ключові слова — не такі актуальні, як CTR-прев’ю. Однак про них теж не слід забувати, варто перевіряти тренди, прописувати заголовки, описи та ключові слова відповідно до ключових запитів.

4. Коментування збільшує залучення до трансляції та її поширення. Адміни можуть спонукати користувачів коментувати: ставити питання, робити опитування, залишати коментарі. Для полегшення пошуку й покращення взаємодії в коментарях можна залишати таймлайн випуску.

5. Хронометраж: тривалість відео випливає на монетизацію. За спостереженнями Ольги Тищук, найбільше доходів приносять двадцятихвилинні ролики. Якщо немає можливості записувати такі довгі відео, нехай буде 5–8 хвилин. Натомість 8–10 хвилин монетизуються гірше.

Як «зайти» в тікток. Рекомендації від проєкту «Спорт на районі»

Головна редакторка видання «Спорт на районі», креативниця однойменного тікток-каналу Галина Максимчук розповіла про правила тіктоку та пояснила, як не потрапити під обмеження соцмережі.

Тікток дозволяє створити профілі двох видів — авторський акаунт (підходить для блогерів, зірок, спортсменів) та бізнес-профіль (підходить для компаній і брендів). Медіа може обрати обидва варіанти. У бізнес-акаунт можна додати посилання на сайт, навіть якщо немає підписників; налаштувати автовідповідач приватних повідомлень; запустити таргетовану рекламу; в ньому також доступна розширена аналітика (можна побачити зріз, звідки приходять користувачі; їхній гендер; оцінити, як часто заходять користувачі, в які години вони найактивніше взаємодіють із профілем). Натомість в авторському акаунті отримуватимете регулярні сповіщення мережі про тренди; можна додати посилання на сайт лише після 1000 підписників; можна ввімкнути функцію «запитання / відповіді» (вона не несе додаткового смислового навантаження та не сприяє залученню додаткової авдиторії); аналітика є, але звужена.

Галина Максимчук каже: хоча середній вік користувачів тіктока в Україні — 25–35 років, це розважальна соцмережа, й на це варто зважати при створенні контенту.

Водночас у тіктоку є великий перелік правил, за порушення яких користувачів можуть блокувати або видаляти їхній контент. Їх варто вивчити перед створенням власного акаунта. Серед іншого мережа забороняє підбурювання до насильства, агресивні висловлювання і цькування, популяризацію дієт і методик схуднення, зображення оголених тіл, спам, публікацію особистих даних, порушення прав на інтелектуальну власність, дезінформацію тощо. Водночас трьох скарг від користувачів достатньо для повного блокування відео.

При публікації новин та матеріалів медіа мають зважати, що тікток обмежить акаунт за:

  • порушення авторських прав: оприлюднення чужих відео, трансляції концертів, фільмів, футбольних матчів та змагань, у тому числі прямі трансляції (після 1000 підписників) із заходів, що захищені авторським правом;
  • ролики, що містять загрозливий контент: зображення ран, крові, в тому числі муляжі та «фальшиву» демонстрацію зброї. Якщо це будуть кримінальні новини чи соціальні ролики, у деяких випадках можуть заблокувати навіть за реалістичне відтворення дитячих іграшок;
  • контент, відтворення якого може призвести до травмування: небезпечні трюки, користування мобільним за кермом тощо. Здебільшого такі відео не видаляють, а позначають плашкою «Дії виконані професіоналами, а повторення може призвести до загрози здоров’ю»;
  • «дуети» з роликами, що мають порушення.

Галина Максимчук звернула окрему увагу, що тікток «не любить» тему російсько-української війни — часто блокує та видаляє відео про події на Донбасі. Зокрема, тег «ветеран», який медіа можуть прописувати в новинах про війну, в тіктоку найчастіше використовують про Другу світову війну зазвичай російські користувачі.

Окрім цього, за деякі відео чи їхнє оформлення акаунт може потрапити в тіньовий бан, хоча розробники й заперечують існування цього обмеження. Здогадатися про тіньовий бан можна за падінням охоплення роликів. Галина радить переглядати аналітику акаунту: якщо в джерелах трафіку є пункт «для тебе / рекомендації» з високим відсотком показів, усе гаразд; якщо ж переважають покази з джерел «слідкування» та «твій профіль» — висока ймовірність, що акаунт потрапив під обмеження.

«Секрети» тіктока:

  • оптимальний хронометраж відео — 8–12 секунд. Максимально — 15–20 секунд. Більше авдиторія не дивиться. Хоча в Україні можна додавати відео до трьох хвилин, а в деяких інших країнах — до 10 хвилин;
  • швидкість зміни тексту й розмір шрифту. Якщо при монтажі ролика обрати швидку зміну тексту чи маленький шрифт, це змусить користувачів передивитися ролик кілька разів. Відео набиратиме велику кількість переглядів та буде заходити в рекомендації — але це нечесно;
  • перезалив власних відео може приносити користь — ролик може завіруситися знову й принести перегляди. Тікток не реагує на повторні завантаження відео. Однак якщо ролик завантажувати з акаунту й на ньому стоятиме водяний знак мережі, тікток може розцінити це як порушення авторського права й відправити в тіньовий бан;
  • у вебверсії тіктока можна «відкладати» відео та налаштовувати час публікації, в мобільному додатку ця функція недоступна.

Гугл-аналітика фіксує переходи на сайт із тіктока, тому ЗМІ зможуть відстежувати успішність свого акаунта. Галина Максимчук не радить заливати одразу багато відео на новий акаунт, бо це можуть розцінити як спам. Натомість, за її словами, варто приділити багато уваги гештегам.

«Гештеги — це первісне сито, крізь яке до вас приходить авдиторія. Якщо відео без жодного гештегу — у тіктока ламається алгоритм і він не знає, кому це відео показувати. Тікток формує стрічку рекомендацій за вподобаннями користувачів. Засилля гештегів теж можуть сприйняти за спам, краще вписувати 2–5 чи створити свій власний», — пояснила головна редакторка видання «Спорт на районі».

Фото: Getty Images, Асоціація незалежних регіональних видавців України, скриншоти

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Стало известно, на что США могут обменять четыре области в Украине
Comments UA
2025-04-12T15:18:21Z
Это может быть скоро: Тимошенко неожиданно заявила, когда завершится война в Украине
Comments UA
2025-04-06T16:12:51Z
Вэнс о прекращении войны: есть некоторые интересные вещи, о которых мы можем сообщить
Европейская правда
2025-04-18T15:54:08Z
Телефонный звонок Путина Трампу: в РФ указали на важный нюанс
Comments UA
2025-04-17T11:54:36Z
«Провидец ЦРУ» сделал шокирующее пророчество по отношению к Британии
Comments UA
2025-04-18T15:51:59Z
CNN: заявление Рубио об отказе от поиска мира в Украине отражает позицию Трампа
Европейская правда
2025-04-18T15:51:58Z
Захарова вспомнила слова Зеленского о «лохе» и обвинила его в трагедии в Сумах
Comments UA
2025-04-17T12:39:43Z
Трамп уволил вице-адмирала ВМС США Шошану Чатфилд: причина
ZN UA
2025-04-08T00:30:11Z
У Путина осталось совсем немного времени откладывать перемирие: что об этом говорит
Comments UA
2025-04-14T14:06:52Z
Аналог американских Tomahawk: рассказали, какими ракетами обстреляли Харьков
Gazeta UA
2025-04-18T15:01:13Z
”Дима Комаров – г*вноед”: продюсер-военный ВСУ нашел у телеведущего русскоязычный контент
Апостроф
2025-04-15T18:33:12Z
Народная артистка Ада Роговцева сообщила о тяжелой утрате/Актриса рассказала, что ушел из жизни близкий ей человек
Апостроф
2025-04-12T16:17:49Z
Спасти жизнь только через минуту: украинцев предостерегли от смертельной опасности
Знай
2025-04-16T18:30:54Z
Китай отправляет солдат в Украину для подготовки к вторжению на Тайвань — The Hill
ZN UA
2025-04-18T15:54:51Z
Базовая военная подготовка студентов: в Минобразования раскрыли детали
Корреспондент
2025-04-18T15:54:24Z
Можете проспать свое счастье: чего лучше избегать в Страстную пятницу
Gazeta UA
2025-04-18T03:36:04Z
Украинский опыт: в Европе выясняли, как прорвать российскую ПВО без помощи США, — RUSI
Фокус
2025-04-16T10:36:21Z
"Половина – непригодны, другие – СЗЧ": боевой командир раскритиковал результаты мобилизации
Знай
2025-04-17T18:30:38Z
Ходжес назвал единственного человека в Украине, который все еще способен разрушить Крымский мост
Comments UA
2025-04-11T14:00:32Z
Хронология войны — день 1139: россияне продвигаются под Лиманом, а Киев отходит от обстрелов
Telegraf
2025-04-06T21:03:01Z
Известный волонтер указал на положительный момент в истории с гибелью украинского пилота F-16
Апостроф
2025-04-12T13:18:23Z
Погиб украинский пилот F-16
Апостроф
2025-04-12T20:58:52Z
Громкая драка с работниками ТЦК в Киеве: что известно о конфликте
Comments UA
2025-04-18T15:33:12Z
На месте разрушенной усадьбы Зеленских строят элитный ЖК
Комсомольская правда
2025-04-18T15:22:44Z
Передавал врагу координаты ВСУ: суд наказал военного-предателя
Новости Украины
2025-04-05T09:18:45Z
Одесса раньше была защищена лучше - Зеленский
Корреспондент
2025-04-16T00:03:09Z
Командиры врут, солдаты страдают: военная омбудсмен бьет тревогу
Знай
2025-04-05T19:12:10Z
Екатерина Кузнецова сказала, что произошло с ее квартирой в Москве
Gazeta UA
2025-04-17T16:36:17Z
68-летняя актриса Нина Набока удивила, почему живет со студентом под одной крышей
TSN
2025-04-12T18:03:18Z
Джон Траволта растрогал фото с покойным сыном и довел до слез обращением к нему
TSN
2025-04-14T22:18:17Z
​Умерла украинская звезда кино Таисия Литвиненко
Апостроф
2025-04-06T16:27:50Z
Премьеры недели: рок-кавер на хит Виктора Павлика и клип OTOY с актером-лауреатом BAFTA
Комсомольская правда
2025-04-18T15:16:56Z
"Сначала взялись за Винника, потом за Винничука, теперь за Винниченко": певцу Виктору Виннику стало тревожно/Артист пошутил, что из-за своей фамилии может тоже попасть под волну критики
Апостроф
2025-04-18T15:06:20Z
Новая порция негатива: фотография Пугачевой разозлила россиян
Comments UA
2025-04-06T20:42:44Z
Возвращение Декстера Моргана на первых кадрах сериала "Декстер: Воскрешение"
GameMag
2025-04-16T02:16:13Z
Актер Ярошенко прокомментировал, почему не вернулся в Украину после выезда за границу с разрешения Минкульта
Комсомольская правда
2025-04-04T16:36:52Z
Определили самую опасную позу в сексе для мужчин
Gazeta UA
2025-04-07T19:39:04Z
В Украине расширили программу Доступные лекарства
Корреспондент
2025-04-12T18:51:26Z
Непригодных к службе могут неожиданно "вылечить": украинцам массово переписывают диагнозы
Знай
2025-04-12T19:30:30Z
Диетолог раскрыла рецепт блюда, которое убережет от рака
Comments UA
2025-04-12T14:39:43Z
Диабет нового типа поражает худощавых подростков: больные умирают через год
Comments UA
2025-04-18T15:18:13Z
Когда лучше пить кофе: до или после тренировок
UAToday
2025-04-18T14:03:15Z
Мог все испортить: биохакер, потративший миллионы на борьбу со смертью, сделал большую ошибку
Фокус
2025-04-06T13:06:28Z
Этот симптом появляется на ранних стадиях рака: на что следует обратить внимание
Comments UA
2025-04-18T13:39:58Z
Когда государство молчит: как безнаказанность насилия открывает сезон охоты на врачей
ZN UA
2025-04-18T13:03:08Z
Вместо "спасибо" - нож: в Винницкой области женщина спасла мужчину, а он ее убил
Новости Украины
2025-04-12T18:33:05Z
Ночная атака россиян на Днепр унесла жизни трех человек
Gazeta UA
2025-04-17T04:36:05Z
Месть за Сумы продолжается: какая область РФ содрогалась от взрывов
Comments UA
2025-04-17T06:15:22Z
В Польше загорелся дом: есть жертвы, среди эвакуированных - украинцы
Корреспондент
2025-04-14T19:25:45Z
Железнодорожник погиб в пожаре прямо в поезде "Укрзализныци". Все детали
Telegraf
2025-04-18T15:54:54Z
"Не хочешь в ТЦК — плати": полицейские в Киевской области попали в громкий скандал, что известно
UAToday
2025-04-18T14:00:48Z
Полиция задержала экс-главу Броварской РГА, который устроил пьяное ДТП с погибшими: в чем еще его подозревают
Telegraf
2025-04-17T16:57:23Z
Мобилизированный в ВСУ полковник полиции устроил скандал из-за взяток для полицейских от военнообязанных
Апостроф
2025-04-06T10:06:07Z
Украину охватила масштабная воздушная тревога: названа причина
TSN
2025-04-06T00:30:24Z
Спасите свой урожай: вот чем следует обработать деревья после заморозков
Telegraf
2025-04-12T15:06:31Z
Те самые ириски из детства: рецепт конфет, вкус которых мы потеряли, но можем вернуть
Знай
2025-04-16T04:51:06Z
Как понять, что любовь закончилась — исследование
Факти ICTV
2025-04-18T15:34:39Z
Три праздничные закуски на Пасху, которые сметут со стола первыми
Gazeta UA
2025-04-18T15:33:20Z
Гороскоп на 19 апреля 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-04-18T15:30:41Z
Пасхальный тренд: как сделать мраморные крашенки из натуральных материалов
Апостроф
2025-04-18T14:30:25Z
На Черкащині переорали поле з рідкісними видами рослин
AgroNews
2025-04-18T13:25:13Z
Пять знаков Зодиака, которые любят сплетничать
Comments UA
2025-04-18T12:48:10Z
Лучшие маринады для овощей-гриль: вкус, который затмит даже шашлык
Gazeta UA
2025-04-18T11:42:37Z
Ситуация изменилась: какой теперь дают прогноз роста экономики Украины
Comments UA
2025-04-17T13:57:33Z
Тарифы на газ на лето: Кабмин принял важное решение
Апостроф
2025-04-11T13:39:52Z
Польша хочет получить свой порт в Одессе для экспорта зерна в Африку
Хвиля
2025-04-04T19:54:03Z
Доллар падает: в чем хранить сбережения простым украинцам – в гривне, евро, крипте?/Самый надежный актив – золото, но он и самый неликвидный
Апостроф
2025-04-18T15:45:32Z
"Проверки Нацбанка стали инструментом давления на неугодных", — Кушнирук
Telegraf
2025-04-18T15:00:43Z
В Украине начала снижаться цена на яйца
Gazeta UA
2025-04-18T14:58:30Z
Как Евросоюз может урезать нефтяные доходы Кремля: рассказывает президент "Стратегия XXI" Михаил Гончар
Фокус
2025-04-18T14:58:11Z
Из "клуба белого бизнеса" исключили 55 компаний: причины
Лига
2025-04-18T14:58:02Z
Для старта строительства зеленой энергетики нужно преодолеть долговой кризис - Ницович
Апостроф
2025-04-18T13:30:45Z
Патрульная полиция Киева провела задержание с наручниками бывшего футболиста Алиева
ZN UA
2025-04-12T18:33:09Z
«Усика из меню не уберём!» - в Донецке в кафе «вольничали», пока не пришла «полиция». ФОТО
Новости Украины
2025-04-13T19:27:57Z
Триумф Онофрийчук на этапе Кубка мира по художественной гимнастике
Корреспондент
2025-04-05T21:12:36Z
Ливерпуль, МЮ и Бавария поборются за одноклубника Забарного
Корреспондент
2025-04-18T15:18:34Z
Александрия победила Ворсклу благодаря дублю Цары
Корреспондент
2025-04-18T14:12:16Z
После поражения в Лиге чемпионов Реал может попрощаться с рядом игроков
UAToday
2025-04-18T14:00:19Z
Украинская "Анаконда" дебютировала в футболе
Telegraf
2025-04-18T13:39:44Z
Тренер Барселоны обвиняет Ла Лигу в препятствовании команде
Корреспондент
2025-04-18T13:09:26Z
Могло быть и хуже: Гвардиола описал текущее состояние Манчестер Сити
Корреспондент
2025-04-18T12:39:53Z
Авторы Barotrauma анонсировали Frostrail — кооперативный хоррор про выживание машиниста в ледяной пустоши
GameMag
2025-04-12T14:42:34Z
S.T.A.L.K.E.R. 2 получил официальную «дорожную карту» — новое оружие, лут из мутантов и многое другое
ITC
2025-04-14T14:25:37Z
Исследование Astrum Entertainment: 85% российских геймеров не готовы платить за игру больше 4 тысяч рублей
GameMag
2025-04-12T18:58:41Z
В Македонии археологи нашли 2500-летний город
Корреспондент
2025-04-10T19:09:54Z
Новые роботы с передовым ИИ "спасут" Европу: что они будут делать
Фокус
2025-04-18T14:12:16Z
Названы 4 прибора, которые нужно отключать от сети после каждого использования
UAToday
2025-04-18T14:00:00Z
Это приложение постоянно ворует память на телефоне: как это быстро исправить
Telegraf
2025-04-06T05:21:34Z
Появление Dishonored 3 маловероятно — Рафаэль Колантонио назвал причину
GameMag
2025-04-06T21:10:54Z
Официально: Ubisoft издаст инди-рогалик Morbid Metal
GameMag
2025-04-10T18:49:55Z
Инженеры разобрали батареи Tesla и BYD: какие выводы они сделали
UAToday
2025-04-12T13:03:39Z
В России за полгода удалось продать всего один электромобиль Lada
Корреспондент
2025-04-18T15:42:43Z
Запас хода вырастет вдвое: раскрыты подробности кроссовера Nissan Leaf 2026
Фокус
2025-04-18T14:40:50Z
Новый кроссовер Mazda CX-5 2026 показали до презентации
Фокус
2025-04-18T11:12:51Z
Убить машину проще простого во время прикуривания: что точно нельзя делать
Comments UA
2025-04-18T08:21:40Z
Китай запретил термины «автономное» и «умное» вождение в рекламе авто
ITC
2025-04-18T07:07:26Z
Cybertruck стал полным провалом: Tesla потеряла миллионы, а водители уже не хотят менять свои "титаники" даже на другие Тесла
Знай
2025-04-18T05:51:11Z
«Разборки» на все 100» – эксперты провели сравнительное исследование бензинов А-100
TSN
2025-04-18T02:14:21Z
Ford отзывает более 148 тысяч автомобилей в США
Корреспондент
2025-04-18T01:12:57Z