Компанія BMW ухвалила рішення випускати нові автомобілі на ринку США без сенсорних екранів.
Про це повідомляє Car.
Зазначається, що на подібний крок німецький автовиробник пішов через дефіцит мікроелектроніки.
У багатьох випадках антикризові заходи зводилися до тимчасових зупинок виробництва через глобальну нестачу мікросхем, але кілька компаній відмовились зупиняти конвеєри, вдавшись до інших рішень.
Це, власне, й зробила BMW.
Без сенсорного тасчскрину оснащуватимуться наступні моделі: 3-Series, 4-Series (inc Gran Coupe and Convertible), X5, X6, X7 та Z4.
Так, усі вказані моделі продовжують комплектувати фірмовою медіасистемою i.
Drive, проте вона керується не шляхом натискання на дисплей, а фізичним поворотним контролером.
Як компенсацію за відсутність тачскріну дилери BMW у США пропонують покупцям знижку в 500 доларів.
Некомплектні транспортні засоби матимуть на вікнах наліпки з кодом 6UY, який означає відсутність сенсорного екрана.
Функціональні можливості електроніки, яка зазвичай комплектується сенсорними панелями, зберігаються, включаючи підтримку Android Auto та Car.
Але користувачам доведеться взаємодіяти з ними іншими методами, такими як ручка керування або голосові команди.
Окрім США, BMW зазнає складнощів і у Великій Британії.
Які функції та моделі торкнулися, поки що невідомо, однак і на островах баварській марці довелося вдатися до "обмеження в оснащенні", повідомляє видання.