Компанія Mercedes-Benz запатентувала унікальну систему гальмування для електрокарів.
Про це повідомляє Car.
Зазначається, що німці створили резервний гальмівний пристрій у поєднанні з клапаном, який знижує тиск у шинах.
У випадках екстреного гальмування шини спустяться, щоб уповільнити автомобіль у разі відмови гальмівної системи.
Система складається з центрального блоку керування та блоку зниження тиску повітря, який підключений до шин автомобіля.
Ці дві системи спрацьовують, коли виходить з ладу центральний гальмівний блок або є несправність.
В описі патенту згадується, що ця гальмівна система була розроблена з урахуванням електромобілів і гібридів, але також може використовуватися в традиційному автомобілі з ДВЗ.
Основною причиною появи системи є перехід на нові гальмівні механізми.
Оскільки електромобілі використовують рекуперативне гальмування, вони, по суті, мають дві гальмівні системи.
Основним методом є ефективне гальмування за допомогою електродвигуна для відновлення енергії.
Як тільки акумулятори повністю заряджені, автомобіль повернеться до звичайної системи, як у традиційних авто.
Через складність, сучасні автомобілі використовують технологію гальмування за дротом.
Однак інтерфейс користувача залишається незмінним.
Водій натискає на педаль, і автомобіль гальмує.
Але тепер існує проміжна система, яка повинна вирішити, як використовувати цю гальмівну силу.
Водій натискає на педаль, система drive-by-wire фіксує тиск і вирішує, який метод використовувати, щоб уповільнити автомобіль.
Систему також можна використовувати для відновлення тиску до початкового рівня, хоча цей конкретний аспект не згадується в розділі основних положень патенту.
У поєднанні з системою контролю тиску в шинах автомобіль, оснащений такою системою, може регулювати тиск у шинах.
Раніше розповідалося про те, що на нові автомобілі Mercedes-Benz доведеться чекати понад рік.