/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F60276cc5ed2f4ea62a62d97777b4fcc5.jpg)
"Укрзалізниця" влаштувала квест для українців через чат-бот: "Не сканується квиток"
Українці поскаржилися на чат-бот, який запустила "Укрзалізниця". Одній з пасажирок не могли просканувати квиток, який вона придбала по-новому.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це повідомляє "Новини.LIVE".
Нещодавно "Укрзалізниця" запустила чат-бот для продажу квитків. Однак, виявилося, що система не до кінця продумана та не зовсім досконала. Так, в однієї з пасажирок виникли проблеми через чат-бот.
Жінка придбала через застосунок квиток на потяг, але не змогла просканувати його в провідниці. Після цього пасажирку направили до залізничної каси, де їй теж не змогли нічим допомогти.
Згодом виявилося, що квиток, придбаний через чат-бот, може просканувати лише начальник потягу через спеціальну програму. Однак, про це жінці розповіли, коли вона купила новий квиток на той самий поїзд.
Варто зазначити, що, окрім того, пасажирка поскаржилася на поганий тон розмови, а на гарячій лінії їй відмовили у компенсації вартості першого квитка.
Нагадаємо, до самого фронту: в Україні запустили довгоочікуваний "Слобожанський експрес". Як і куди їде новий поїзд "Слобожанський експрес", який складається всього з трьох вагонів
Раніше Знай писав, 140 км/год і всього 170 місць: Укрзалізниця запустить потяги, як у Європі - встигнуть не всі. "Укрзалізниця" показала нові потяги, запустять у чотирьох напрямках – яким регіонам пощастило
Також Знай повідомляв, "Укрзалізниця" потрапила в скандал через продаж кількох квитків на одне місце: "Непроханий сусід". Українцям розповіли про черговий прокол в Укрзалізниці. Частина пасажирів залишилися без своїх місць