/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fa133f4963700ac3112af4650bc0720f9.jpg)
Пошкодили посилку й заклеїли скотчем: "Нова пошта" втрапила в скандал з крадіжкою
"Нова пошта" знову оскандалилася "дбайливою" доставкою посилок, пошкодивши ще одну. Вочевидь, така ситуація не здивувала співробітника компанії, тому він заклеїв упаковку скотчем.
Про це пише у Facebook обурений клієнт "Нової пошти".
"Вийшовши з пошти, зняв сторіз (скрін, якого прикріплено до посту) , прийшов додому, помітив, що коробка трохи пошкоджена і заклеєна скотчем. Насправді я цьому якось не придав особливої уваги. Поставив коробку та поїхав у справах. Нині вирішив дістати подарунок з коробки, аби поставити під ялинку. І виявилося, що коробка не просто так пошкоджена. Пошкоджений ще й подарунок… Довелось розпакувати новорічний презент за 5 днів до самої дати святкування. Ну, і що думаєте? Із самого пакунку зникли зимові рукавички та шарф", - обурився Олександр Соколик.
Він погодився з тим, що сенсу повертатися до відділення з метою розборок немає, оскільки пошкодження виявив вже вдома.
"Але цей пост написав, аби нагадати всім нам, що треба бути трошки уважнішими в житті. Сподіваюсь, що тому працівнику "Нової пошти" буде тепленько в 2022 році", - резюмував він.
У коментарях представник "Нової пошти" підтвердив, що ситуація дійсно жахлива, але не характеризує компанію в цілому. Клієнта попросили надати номер накладної, на що отримали його нижче.
Вас також можуть зацікавити новини:
- "Нова пошта" відправила посилку за "липовим" номером телефону й дала дивну пораду обуреному клієнту
- "Нова пошта" змінила графік роботи на новорічні свята
- "Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото