Відтепер в Україні сервісні центри МВС надаватимуть послуги по-новому.
Так, для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу.
Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин.
"Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень.
У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції — як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення.
Це дуже зручно для наших відвідувачів", - сказав Мойсеєнко.
Для того, щоби громадяни відчували турботу й піклування під час віддаленого користування послугами, існує та активно використовується система електронних сервісів, зокрема:.
електронний кабінет водія з переліком функцій, необхідних пересічному власнику авто;.
калькулятор орієнтовної вартості отримання послуги з перереєстрації транспортного засобу;.
перевірка легітимності свідоцтв про реєстрацію авто й посвідчень водія;.
онлайн-тренажер із перевірки знань Правил дорожнього руху.
Водійські документи не відображаються в "Дії": автомобілістам розповіли, що потрібно робити.
Штрафи за літні шини взимку та постійно ввімкнені фари: МВС збирається оновити ПДР.
У МВС після моторошної ДТП запропонували посилити відповідальність за водіння напідпитку.