Пандемія неабияк вплинула на життя Мексиканців.
Більшість з них просто відмовилася від громадського транспорту і пересіли на двоколісний, а це в свою чергу, спровокувало стрімкий розвиток велоінфраструктури.
Те що дійсно одразу вражає, що тут люди спортивні і скрізь багато людей на велосипедах.
Як працює незвична система, дізнавалися в ефірі програми “Дже.
Даі” на телеканалі 2+2.
Тут вам і окремі велосмуги, спеціальні світлофори та навіть парковки в метро.
Найкращий приклад велоінфраструктури – доріжка через перехрестя зеленого кольору, де велосипедист може проїжджати через головну дорогу і їхати собі далі.
Окрім розвиненої велоінфраструктури - в Мехіко й дуже багато точок прокату.
Деякі з них - взагалі безкоштовні.
Вже кілька років працює система, за якою ви можете приїхати на велопрокат і взяти безкоштовно велосипед на три години.
Головне - мати з собою паспорт.
На відміну від України - велосипедистів тут сприймають як повноцінних учасників руху.
В Мехіко з повагою ставляться до водіїв двоколісників.
Нещодавно був випадок, коли людина їхала центральною дорогою і там ще не було велодоріжки.
Тоді один з водіїв притримав весь натовп, щоб вона могла перелаштуватися на правий бік, там де вже без проблем можна їхати.
Ба більше - на велосипедах активно пересувається й місцева поліція.
План міської мобільності, ухвалений в Мехіко ще 2014 року, поставив інтереси пішоходів та велосипедистів на вершину піраміди пріоритетів.
Тому не дивно, що велосипедисти в місті почуваються дуже комфортно.
Така велосипедизація рятує екологію Мехіко - вважають міські чиновники.
Ця тема для міста, де щодня їздять 6-ть мільйонів авто - надзвичайно актуальна.