H&M активно переходить у метавсесвіт. Спочатку бренд створив магазин у віртуальному світі, а тепер — презентував дебютну колекцію цифрового одягу. Його створили в колаборації із Dress-X, стартапом, який розробляє діджитал-одяг.
Результат — три речі, які своєю красою порушили би закони фізики у реальному світі. Це сяючий пуховий жилет, штани із блискітками та в'язаний светр, який переливається золотом. У кампанії їх приміряла Мейзі Вільямс, акторка, відома за серіалом “Гра Престолів”.
Поки що одяг не будуть продавати. Перші диджітал-речі H&M планує розіграти між підписниками. “Це означає відсутність відходів, упаковки та транспортування”, — пояснюють у бренді.
Зацікавленість бренду у віртуальній моді — результат його стремління до sustainability. У діджитал-моди є всі шанси вирішити частину проблем негативного впливу індустрії на екологію.
“Кількість одягу, що виробляється сьогодні, набагато перевищує потреби людства, — розповідала BURO. Дар'я Шаповалова, співзасновниця Dress-X. — Ми поділяємо красу та емоції, які дає фізична мода, але думаємо, що є способи виробляти менше й більш етично, а іноді взагалі замінити виробництво деякої частини одягу її диджиталізацією”.
Перехід до віртуальної моди є логічнім кроком для брендів мас-маркету, які хочуть мінімізувати свій вплив на навколишнє середовище. “Ми хочемо, щоб інфлюенсери та ті, хто купує одяг лише для фото чи особливого випадку, переходили від fast fashion до стійкішого споживання”, — каже Даря.
Про перспективи діджиталу для модної індустрії ми розповідали тут.
Cмотрите также:
Все говорят об NFT. Как (и зачем) использовать блокчейн-технологии в моде.
Все говорят о метавселенной. Что это такое? И какое будущее моды в ней?
10 наивных вопросов о том, как токены изменят нашу жизнь.
Забавы ради: Как модные бренды создают видеоигры (и зачем им это надо).
Tribute Brand продает за $ 699 рубашку, которой не существует.