73% українців хочуть бачити новини патріотичними, а 27% готові дивитись навіть ті новини, яким не довіряють. Про це свідчать результати дослідження, проведеного дослідницьким центром Суспільного у вересні-грудні 2021 року.
Загалом опитування продемонструвало, що 37% усієї інформації українці отримують із телебачення, 20% — із текстів у соціальних мережах, 17% — із відео в інтернеті (у тому числі відео телеканалів), 16% — із текстів онлайн-вилань, 10% — із радіо (спілкування людей між собою не враховувалось).
При цьому тільки 37% респондентів вважають, що новини мають подавати сухі факти (63% — що ні). 66,9% опитаних вважають більш цікавими випуски, де пожають менше новин, але більш глибоко та аналітично, 33,1% цікавіше, коли новин багато і вони лаконічні.
77,5% респондентів погоджуються, що в новинах мають давати продержавницьку інформацію (22,5% вважають, що ні).
55,1% опитаних згодні, що в новинах можна не давати інформацію, яка може зашкодити державі (44,9% не згодні). Але тільки 13,3% вважають, що можна брехати в новинах заради блага людей, 86,7% — що ні.
Цікаво, що 27,3% респондентів дивляться новини, яким не довіряють. У питанні довіри, згідно з опитуванням, бренд програми новин є найважливішим, а ведучі — менш важливими.
Чого очікують глядачі від ведучих новин:
Нагадаємо, за даними опитування щодо медіаспоживання українців, яке провела компанія «Оперативна соціологія» на замовлення Центру контент-аналізу, інтернет-ЗМІ випередили телебачення й стали основним джерелом інформації для українців — ними користуються майже 70% респондентів.
Ілюстрація: istockphoto.com