У порту Чорноморська спостерігається скупчення нових та вживаних автомобілів.
Про це повідомляє USM.
Так, поромний комплекс порту Чорноморська прийняв нову партію автомобілів із Кореї, і проблема затарювання складу у порту загострилася.
В порту з судна Yong Shin вивантажили 1 432 автомобілі з Кореї.
У перші дні лютого очікують ще одне судно, яке доставить 1 308 нових та вживаних машин.
До приходу Yong Shin на складі знаходилося близько 1 200 машин з Кореї.
З новою партією склад заповнений практично повністю, а кількість корейських автомобілів перевищує 2 500.
Якщо за тиждень зі складу не вивезуть близько 1 200 автомобілів, то наступне судно вивантажувати нікуди.
Причина – затримки з вивезенням авто зі складу.
Вони спричинені новими індикативними цінами на автомобілі, імпортованими з Кореї.
Ціни завищені в середньому на $2 тисячі за одне авто.
Як результат, зараз порт приймає великі партії автомобілів, замовлених у листопаді-початку грудня, тобто до ухвалення рішення про індикативи.
Після введення індикативів кількість відвантажених із Кореї авто зменшилася вдвічі.
А у лютому цей показник може зменшитися вже втричі.
Не всі українці можуть дозволити собі нову машину, тому купівля автомобілів з Кореї — привабливий варіант.
Проте ситуація з індикативами відлякує клієнтів.
Це, у свою чергу, призводить до збитків автотрейдерів та логістичних компаній, які здійснюють постачання машин.
Також затарювання складу веде до затримок у обробці судів, що загрожує судновласникам збитками, а також втратою лінійних суднозаходів.
В Україні розмитнення автомобілів з Європи здорожчало на 20%: названі головні чинники.
Імпорт зріс на 45%: топ-30 легкових авто з пробігом, які ввозили українці 2021 року.
Україна стала лідером в Європі за динамікою зростання авторинку.