/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F74bf839565a1cc740896815fe5ea381d.jpg)
"Нову пошту" звинуватили в шахрайстві: у компанії розповіли, що сталося
Клієнт "Нової пошти" запідозрив службу доставки в шахрайських діях через, за його словами, недбале надання послуг.
Про це Віталій Михайличенко написав на сторінці у Facebook.
За його словами, він скористувався послугами НП для доставки замовленого в інтернет-магазині комоду. Товар доставили швидко - кур'єр привіз його до місця призначення, розвантажив і заніс до під'їзду. Втім, клієнт одразу з'ясував, що упаковка мала пошкодження, була мокрою. Згодом стало відомо, що промоклими виявилися й деталі комоду. У підсумку було складено акт з вказанням відмови від доставленого через його незадовільний стан, меблі кур'єр забрав назад. Але на цьому історія не завершилася.
Як розповідає клієнт, за два дні він отримав дзвінок від іншого кур'єра - той повідомив, що привіз комод. Той самий, який привозили раніше й від якого він відмовився. На повторну відмову прийняти доставку кур'єр згадав, що його попереджали про стан посилки.
"Я в цій ситуації бачу лише одне: спробу перекинути свої недоліки роботи на клієнта, і замість того, щоб шукати винного Нова пошта вирішила спробувати перекласти все на клієнта. Шановне керівництво Нової пошти, я дуже прошу Вас провести внутрішнє розслідування, та направити мені відповідний лист після його проведення. Я сподіваюсь, що ці шахрайські дії – це лише одиничний випадок однієї конкретної особи, а не політика всієї компанії. Сподіваюсь, що наступних спроб підсунути мені ці меблі не буде", - написав обурений клієнт.
У коментарях йому відповів представник "Нової пошти", розповівши, що сталося, на думку співробітників компанії.
"Вантаж доставлявся 29.01, кур'єр склав акт приймання-передачі та поїхав, вчасно не могли підтвердити відмову в одержувача, тому що він був не на зв'язку, для підтвердження логіст вчора повторно зробив завантаження для того, щоб колеги підтвердили відмову одержувачем. А з приводу того, що відправлення досі в Маріуполі - в разі написання претензії вантаж потрібен буде для огляду та прийняття рішення щодо компенсації, адже він пошкоджений", - йдеться у тексті відповіді.
Вас також можуть зацікавити новини:
- "Ідіотська фішка": клієнт розповів про проблему з "Новою поштою" - там її підтвердили
- "Тарифи подвоюються": клієнтка обурилася дивним сервісом від "Нової пошти"
- "Заплутували сліди": клієнт звинуватив "Нову пошту" у крадіжці дорогої посилки