Українська делегація на чолі з міністром інфраструктури Олександром Кубраковим під час робочої поїздки до Польщі напрацювала низку конкретних рішень для виходу з тривалої транспортної кризи. Зокрема, має бути суттєво збільшена кількість дозволів для українських автоперевізників.
Про це інформує Мінінфраструктури.
За словами міністра, вже відбулося кілька етапів складних перемовин.
"Нарешті спільними зусиллями були напрацьовані конкретні рішення для виходу з тривалої транспортної кризи. Зокрема, польська сторона вперше за останні 7 років зобов’язалася суттєво збільшити кількість дозволів для українських автоперевізників", - зазначив Кубраков.
Також, за результатами перемовин, уже з 10 лютого 2022 року Укрзалізниця зможе зняти заборону на перевезення транзитних вантажів Україною до Польщі.
За словами очільника Мініфраструктури, досягнуті між урядами двох країн домовленості дозволяють перейти до обговорення та реалізації важливих міжурядових інфраструктурних проєктів, зокрема і тих, що реалізуються у межах програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".
Серед іншого йдеться про реалізацію проєкту високошвидкісного залізничного сполучення між Києвом та Варшавою та реконструкцію ділянки Мальховіце — Нижанковичі на українсько-польському кордоні.
Окрім цього, за програмою президента "Велике будівництво" у межах інтеграції української транспортної мережі в європейську планується будівництво першої концесійної дороги Краківець — Львів — Броди — Рівне; масштабне оновлення дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин з підвищенням її до І-а категорії; модернізація міжнародних автомобільних пунктів пропуску, в тому числі в Ягодині.
Також Україна веде активну роботу щодо включення в індикативні карти TEN-T маршруту Київ — Знам’янка (дорога Н-01), залізничних ділянок Коростень — Житомир — Бердичів та Стрий — Івано-Франківськ через Долину, річок Дніпро та Південний Буг.
Раніше заступник керівника Офісу президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко повідомив, що за програмою Володимира Зеленського до 2024 року планується оновити 24 тисячі кілометрів доріг.