Всі вже давно звикли, що німецькі інженери створюють автомобілі технологічні, французи – багато працюють над дизайном та опціями, а Італія – це батьківщина спорткарів та незвичайних авто.
Та мало хто замислювався, що є і інші країни, які також намагаються робити машини.
Про топ машин з країн - які ви б останніми вписали в перелік країн-автовиробників, дізнавалися в ефірі програми “Дже.
Даі” на телеканалі 2+2.
Почнемо з Кенії.
Кенійську компанію Mobius Motors створили 2009-го року.
І вона відразу стала популярною на місцевому ринку.
Там роблять машини, адаптовані для мешканців Африки.
А це значить - в Mobius немає ні клімат-контролю, ні дорогих матеріалів в салоні.
Вікон у дверях - до речі - теж немає.
Для компанії головне надійність та позашляхові якості.
А ще ціна – Mobius 2 з салону можна придбати лише за 10 тисяч доларів.
Люди, що цікавляться автосвітом, мають знати завод компанії Valmet Automotive у Фінляндії.
За останні 40 років, на його потужностях випускали такі марки, як Porsche, Opel, Mercedes-Benz та футуристичний Fisker.
Та мало хто знає, що інженери компанії мали й власну розробку.
Це фінський електромобіль під назвою Eva.
Його показали в Женеві ще 2013-го року.
Невеличке міське авто з запасом ходу у 90 кілометрів.
Щоправда поки що фінський проєкт заморозили.
Як виявилося, можуть випускати власні моделі й мексиканці.
Своєрідні, правда, але ж можуть.
От наприклад - компанія місцевого інженера 2011-го року запустила в серію своє спортивне купе Mastretta MXT.
Автомобіль має алюмінієве шасі та невеликий турбодвигун – на 2 літри.
Дизайн досить сумнівний.
Також багатьом власникам не подобається надійність машини.
Однак мексиканський спорткар все одного дуже популярний серед мільйонерів у США.
Що можемо сказати - американські багатії таки дивні люди.
У Норвегії люди доволі економні, тому вони люблять електромобілі.
Норвезький Kewet Buddy дуже простий і має лише два сидіння.
Ці дешеві компактні машини роблять в Осло.
Оснащують їх свинцево-кислотними або літій-іонними акумуляторами.
На одному заряді вони можуть проїхати 60 кілометрів.
Максимальна швидкість становить - 80 кілометрів за годину.
У Гані виробництвом автомобілів займається самопроголошений апостол Квадво Сафо Кантанка, прозваний “Зіркою Африки”.
Він створив компанію Kantanka Automobile Company Limited, що будує дуже дивні автомобілі.Сподіваючись на комерційний успіх - апостол побудував завод, здатний випускати 240 автомобілів на день.
Дві сотні працівників ліплять машини з найдешевших матеріалів.
А ще у них дуже дивний дизайн - який більше нагадує саморобки, зроблені ентузіастами в гаражах.
Та зрештою - надто критикувати їх - немає сенсу.
Головне, що автовиробництво в Гані таки існує.
Та треба зауважити, що розробки деяких країн досить цікаві і було б непогано, якби вони вийшли на світовий ринок.