Школа конструювання Pushka School створила Fashionverse, де студенти представили власні діджитал-колекції одягу. Гості тижня моди могли переглянути їх у VR-окулярах, занурившись у віртуальний світ.
Кожен глядач мав змогу не лише побачити його на екрані, а й самостійно взяти участь у діджитал-показі. Ставши головним героєм, глядачі вільно взаємодіяли з оточенням і знайомилися з колекціями студентів. Одяг, звісно, теж цифровий: його створили за допомогою тих самих технологій, що використовуються для відеоігор.
Колекції молодих дизайнерів було представлено у трьох віртуальних локаціях Pushka Fashionverse. Кіберполіс переносить у світ майбутнього, де автомобілі літають за вікном, а будівлі довкола підносяться до нескінченності; фантазійний ліс ховається за високими горами і переносить на Марс, де до зірок можна доторкнутися рукою.
“Технології стрімко розвиваються, і своїм прикладом ми демонструємо, що модна індустрія вже готова переходити на інший рівень комунікації”, — каже команда Pushka School. На локації використовували гарнітуру Oculus Quest 2 (Meta Quest 2), яку встиг популяризувати Марк Цукерберг.
Окрім VR-гри школа Pushka провела діджитал-показ студентів. У 2021 році Pushka School випустила 1 600 учнів із 41 країни світу. Cемеро з них презентували свої колекції на Ukrainian Fashion Week: Dada by Darya Dasyuk, Ljuba Roichman, Yaanna, Inside Out, A.Kuzmin, Kreamonz та EyeNastya. Познайомтеся з першими українськими діджитал-брендами.
Дивіться також:
Знайомтеся: 4 нові імені з тижня моди у Копенгагені (спойлер: серед них одне українське).
Мабуть, наймиліший бренд всього інстаграму. "Творча Ба" продають речі, створені українськими бабусями.