/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1ab9a7e8d9613529756869afdfb66655.jpg)
"Його там немає": клієнтка "Нової пошти" не може забрати посилку через "зникнення" відділення
Клієнтка "Нової Пошти"з міста Одеса заявила, що кілька діб не може забрати свою посилку через нібито переїзд відділення.
Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook.
"Нова пошта - філія пекла на землі. Третій день з'ясовуємо, де знаходиться посилка. На сайті й в додатку зазначено, що відділення 145 в Одесі знаходиться за адресою Вільямса, 50а, але його там немає. Потім співробітники сказали, що воно переїхало на Вільямса 50/1... і вгадайте з трьох разів який результат? Там відділення теж немає", - пише клієнтка.
При цьому вона додала, що за послугу переадресації посилки потрібно оплачувати додатково - про це клієнтці нібито сказав співробітник компанії.
"І ніхто навіть не намагається вибачитися", - додала вона.
У коментарях представник "Нової Пошти" попросив надати номер накладної для перевірки інформації та з'ясування обставин інциденту.
Раніше інший клієнт "Нової Пошти" запідозрив службу доставки в шахрайських діях через, за його словами, недбале надання послуг.
Вас також можуть зацікавити новини:
- "Тарифи подвоюються": клієнтка обурилася дивним сервісом від "Нової Пошти"
- "Заплутували сліди": клієнт звинуватив "Нову Пошту" в крадіжці дорогої посилки
- Клієнт "Нової Пошти" звинуватив кур'єра в крадіжці посилки: відповідь компанії здивувала