Ми бачимо його всюди: спочатку на подіумі та в рекламній кампанії, тепер — ледь не на кожній обкладинці журналів та в інстаграмах селебріті. Здається, що модні інсайдери просто божеволіють від сету Miu Miu. У культового образу навіть з’явилась особиста сторінка в інстаграмі, @miumiuset.
Кроп та екстримально коротку спідницю, які з’явилися в колекції весна/літо — 2022, почали обговорювати ще у жовтні. У бік Міуччі Пради пішли звинувачення у поверненні “травмуючого” тренду 2000-х. “Як та, чиї шкільні роки припали на ранні нульові, я вимагаю фінансової компенсації вже за те, що думаю про такі спідниці знову, не те що ношу їх”, — писали в інстаграмі.
Після цього Miu Miu випустили зірковий кампейн, де образ приміряли Хейлі Бібер, Емма Коррін та Лі Ю Мі з “Гри в кальмара”. Далі — незчисленна кількість обкладинок, серед яких i-D, Dazed та Interview.
Інфлюенсери Джессіка Ву та Він Хо передбачили популярніть образу і повторили його у своїх костюмах на Гелловін.
“Якби я пила щоразу, коли бачу той самий сет Miu Miu, моя печінка вже би відмовила”, — пишуть в твіттері. Найточніший опис звучить так: “Його передають по колу, як косяк”.
Тому стилістка Ешлі з Нью-Йорка вирішила документувати кожну його появу в окремому інстаграм-акаунті. Подобається нам чи ні, цей образ точно увійде в історію моди.
Дивіться також:
Цієї весни носимо брюки з низькою посадкою та спіднім напоказ.
"Травмирующий тренд": Миучча Прада вернула в моду низкую талию, но инстаграм протестует.
Низкая талия возвращается, и мы ничего не можем с этим поделать.
Будущей весной одеваемся так, будто работаем на Уолл-стрит. Советуют Miu Miu.