Відкликання франшизи на використання бренду українського організатора азартних ігор Parimatch в Росії не означає, що компанія припиняє там працювати, отримувати прибутки й своїми податками фінансувати країну-агресора.
Про це говориться у відео, викладеному на ютуб-каналі UA Report, передає NW з посиланням на Інформатор.
У інтерв’ю журналістам СЕО материнської компанії в Україні Сергій Портнов зазначає, що франшиза на Росію продана таким чином, що торгівельна марка і софт лишився в Україні. Це означає, що українська компанія має всі права й повноваження припинити діяльність російського партнера.
Але незважаючи на заяву про відкликання франшизи, досі жодної інформації про продаж частини компанії чи передачу прав на торгівельну марку в російських базах даних немає.
При цьому у самій російській компанії зазначають, що зміна назви не відобразиться на роботі з ключовими партнерами.
«Ми продовжимо слідувати поточним курсом та оперувати під новою назвою. Усі зобов’язання перед клієнтами компанія продовжує виконувати у повному обсязі, всі кошти та баланси залишаються актуальними», – заявив голова ради директорів Pаrimatch Росія Дмитро Сергєєв.
Технічна підтримка ж російського сайту на запитання про позицію компанії стосовно окупації України російськими військами відповідає, що не займає нічию сторону, не має права давати оцінку подіям і не коментує дії влади.
Parimatch (ТОВ Паріматч) — найбільша букмекерська компанія в СНД, яку оцінюють в 1 млрд доларів. Бренд організатора азартних ігор створений в Україні з головним офісом на Кіпрі. 70% діяльності веде у країнах пострадянського простору, у тому числі в Росії та Білорусі.