26 квітня 1986 року світ сколихнула Чорнобильська трагедія. Щороку в дату річниці трагедії логотип Чорнобиля видозмінюється. У 2021 році агентство banda розробили брендинг Чорнобильської зони відчуження, щоб привернути увагу до цієї дуже особливої зони.
Наприкінці лютого 2022 року російські війська вторглися в Україну, окупували непрацюючу Чорнобильську атомну електростанцію та зайняли зону відчуження, у якій розміщені виведені з експлуатації реактори та об’єкти для радіоактивних відходів. Поки триває війна, ризики на АЕС високі.
Логотип Чорнобиля — це зворотний відлік до важливої дати у майбутньому зони, коли АЕС припинить свою роботу. В основі лого — форма четвертого реактора, символа початку трагічних подій. Весь брендинг видозмінюється щороку та робить час головним героєм цієї історії. Його швидкоплинність робить елементи різних років не просто сувеніром, а мішенню для колекціонерів.
Лого зникне у 2064 році, коли Чорнобильська АЕС буде повністю виведена з експлуатації. Тоді і зникне небезпека, яку уособлює Зона відчуження.
Читайте також: В Україні створили платформу, через яку можна надсилати листи і фотографії військовим.