MY.UAНовини
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Велике відновлення та український план Маршала. Хоч війна триває і на певних територіях нашої держави точаться активні бойові дії, у звільнених регіонах люди взяли до рук будівельну техніку замість зброї.

Тисячі кілометрів доріг, безліч залізничних шляхів, сотні й сотні інфраструктурних об’єктів були пошкоджені чи зруйновані російськими ракетами.

Зараз настав час все відбудовувати. Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков в ексклюзивному інтерв’ю Фактам тижня розповів про плани держави з ремонту зруйнованих доріг.

До чого такий поспіх, що вже вдалось перезапустити та як міністерство проводить роботи із запровадження санкцій проти країни-агресора, читайте в нашому інтерв’ю.

– Пане міністре, розкажіть, які дороги зазнали руйнувань та пошкоджень, і які з них вже почали ремонтувати?

– Загалом ми говоримо про те, що 23 тис. км доріг так чи інакше було пошкоджено. Ідеться про різні рівні руйнації. Із них за 8 тис. км доріг відповідає Укравтодор, тобто це дороги державного значення.

Related video

Якщо говорити про Укравтодор, то в нас мережа доріг – приблизно 24 тис. км. А якщо ми говоримо про 8 тис. км, то це третина доріг.

Є, звичайно, ділянки, де бронетехнікою пошкоджено лише верхній шар. Там є нормальна основа. Потрібно буде просто зняти верхній шар і відремонтувати.

Так у мирний час за доволі короткий термін (кілька тижнів) відремонтували Бориспільську трасу. Тоді було знято верхній шар, тому що основа була нормальною, і знову прокладено верхній шар.

Звичайно, є ділянки, зруйновані повністю, – там вирви від вибухів, спалена техніка, зруйновані підземні переходи. Ось там все потрібно будувати заново.

– За підрахунками міністерства та експертів, яка сума збитків?

– Відповідно до того, що ми бачимо зараз, і прогнозів експертів Київської школи економіки, цифри коливаються від $85 до 100 млн.

Але це включно з транспортною інфраструктурою в наших містах, аеропортами, портами, усією мережею основних доріг та мостами, яких на сьогодні зруйновано вже понад 300.

– Чому відновлювати інфраструктуру почали вже зараз, коли повномасштабна війна ще триває?

– Якщо говорити про звільнені або розблоковані регіони, то ми хочемо, щоб ці міста повертались до нормального життя, хоча б на базовому рівні. Для цього треба хоча б відновити знищені мости.

Якщо ми цього не зробимо, то люди не зможуть повернутись, бо ми не організуємо базові речі – туди не доїде гуманітарна допомога, не привезуть продукти до супермаркетів, там не запрацюють лікарні, бо не довезуть ліки.

Не доїдуть люди і не побачать, що сталося з їхніми оселями. Якщо ж вони, наприклад, зруйновані, тоді почнеться ремонт або відновлення за допомогою держави.

Тому базовий рівень – це відновити транспортне сполучення зруйнованих міст. Це питання визначальне.

– Чи є запит від військових на відновлення об’єктів зруйнованої інфраструктури?

– Звичайно, ми координуємось із нашими військовими, і тільки після їхнього дозволу починаємо все робити. У деяких випадках вони навіть самі нас просять пришвидшитись.

Наприклад, вчора ми відвідували з колегами Харківську область. Там певні дороги не встигли відремонтувати в межах проекту Велике будівництво упродовж попередніх двох років. Це не надто пріоритетні та важливі магістралі, але це дороги територіального значення.

Зараз ці дороги стали дорогами життя в тих містах, і цими дорогами доставляється гуманітарна допомога, евакуюють поранених.

І ми чітко почули від військових запит: Будь ласка, зробіть щось терміново.

Тому, звичайно, в таких випадках ми робимо аварійний ремонт протягом одного-двох тижнів. І цей досить потужний запит ми почули саме від військових лікарів.

– Тобто через аварійність цієї ділянки військові медики не можуть евакуювати поранених?

– Вони можуть, але ми втрачаємо час. А час в перші хвилини, години – це найдорожче. Маючи такого сусіда, навіть якщо зараз все добре закінчиться й наші хлопці здобудуть перемогу, ми житимемо, мабуть, із розумінням, що вони можуть повернутись.

І це буде, допоки там є той режим, ті люди, таке бачення і такий світогляд. Ми просто постійно будемо готові до цього, але це не привід не жити зараз, не відбудовувати економіку, не запускати наші підприємства.

– Ви згадали проект Велике будівництво. Яка кількість доріг була збудована протягом останніх двох років? І які, на жаль, зараз пошкоджені через російську навалу?

– Якщо говорити про два роки, то було відремонтовано чи збудовано близько 10 тис. км доріг державного значення та орієнтовно до 5 тис. км доріг місцевого значення, за які відповідають обласні державні адміністрації, а зараз – військові цивільні адміністрації.

Загалом можна сказати, що близько 15 тис. км доріг за ці два роки були відремонтовані. Це багато, їх вже не можна не помітити, тому що всі основні дороги були відремонтовані.

Ремонтували по всій країні – від Сходу до Заходу, від Півночі до Півдня, і всередині країни так само.

Я розумію, що було дуже багато критики, коли політика була на першому плані. Але сухий залишок такий: усі ці дороги працювали й працюють як основні канали, за якими доставляється гуманітарна допомога.

Коли мільйони наших громадян евакуювалися зі своїх регіонів в більш спокійні, вони теж їхали цими дорогами, й усі нарешті побачили, що в країні з’явились нормальні дороги.

І найголовніше, наші військові так само евакуюють своїх поранених і доставляють все, що потрібно, саме цими дорогами.

Раніше шлях від Дніпра до Покровська тривав п’ять годин, тому що цієї дороги просто не було. Я був там цими вихідними. Зараз це дві години, дві з половиною максимум.

Ми багато зробили доріг на Чернігівщині, Київщині, Харківщині, на Сумщині. Це все області, в яких не було доріг. Наприклад, до Сум не можна було дістатись нормальною дорогою. Така можливість з’явилась лише минулоріч. Так само й на Харківщині. Повністю всі дороги в Харківській області, зокрема харківська окружна, були зроблені в минулому чи позаминулому році.

Так само й на Чернігівщині. Наприклад, дорога Київ – Чернігів, основна наша траса М-01. Там є ділянки, де точилися активні бойові дії. У межах населених пунктів знищено все – від бар’єрного огородження до пробитих наскрізь підземних переходів. Знищений не лише верхній шар. Там є вирви та повна руйнація.

Далі їдемо по трасі – є перебиті мости. Під’їжджаємо до Чернігова – там спалені заправки навколо цієї траси.

Зрозуміло, що дорога не могла не постраждати. Це непроста історія. 20-25% усієї траси пошкоджені так чи інакше.

А це дорога першої категорії, класна, яка була щойно збудована. І всі, мабуть, пам’ятають відео, коли наші військові з дронів знімали, здається, роботу байрактарів. Танки окупантів лупили зверху, просто як у комп’ютерній грі. Але що там чітко було видно, так це класну дорогу з розміткою.

– Пане Олександре, яких руйнувань зазнав залізничний сектор, залізнична інфраструктура?

– Так само, як дорожня інфраструктура, страждає й залізнична. Залізничні мости, колії, станції, вокзали зазнають руйнувань. Де можливо, ми відновлюємо доволі швидко.

Наприклад, потяг Київ – Чернігів, який запустили швидко, досить суттєво допомагає у відновленні міста, у поверненні його до життя.

Також відновлюємо міст у напрямку Ірпеня. Там доволі складна конструкція, але за два-три тижні ми знову запустимо сполучення. Кожного дня щось відбувається, тому що бойові дії нікуди не поділися.

Завдяки нашим військовим в Києві відносно спокійно, але в деяких регіонах нашої країни, де активні бойові дії тривають, звичайно, страждає інфраструктура, потяги, люди. Є загиблі.

– Український авіаційний простір та морські порти – заблоковані. Чи зможе авто та залізничний транспорт перейняти на себе весь необхідний обсяг експорту та імпорту?

– Навантаження на ці два види транспорту суттєво збільшилось, удвічі або й навіть більше.

Звичайно, не все було готове до такої ситуації, особливо на кордонах з нашими західними партнерами. Ви абсолютно праві, зараз вкрай важливо запустити економіку. Ми активно працюємо для того, щоб успішно вести діяльність і фінансувати всі військові витрати на 100%, ба навіть 200%.

Армія – найголовніше зараз. І паралельно треба підтримати всі соціальні платежі в повному обсязі. Нині все це вдається, але державі буде набагато легше це зробити, коли запрацює економіка.

І тому ми зараз наповну намагаємось налаштувати логістичні ланцюжки імпорту продукції й сировини, тому що багато підприємств втратили свої ланцюжки постачань. І тепер те, що вони отримували через порти, потрібно завозити залізницею.

Потім ще експорт готової продукції аграрного та металургійного сектора. Наша амбітна мета – покрити весь необхідний обсяг імпорту та експорту.

Але якщо ми до кінця літа вийдемо на позначку понад 50% від нормального довоєнного режиму роботу, коли всі порти в Чорному морі працювали, то це для нас буде дуже добре, якщо чесно.

І ми бачимо перші гарні результати – запрацювали металургійні комбінати. Почався експорт аграрної продукції. Цей процес потребує певного часу, неможливо зробити все за один-два дні. Ідеться про місяці. Але ми бачимо настрій бізнесу, який інвестує в потужності, і бачимо підтримку наших міжнародних партнерів.

Ті речі, які раніше було просто неможливо зробити, наприклад, додати кількість людей, відкрити нові пункти перетину кордонів, – зараз все роблять, ідуть назустріч і все це робиться доволі швидко.

– Пане міністре, розкажіть про роботу міністерства щодо поширення санкцій з боку Європи проти Російської Федерації. Я знаю, що міністерство дуже багато робить для цього, зокрема запроваджена блокада інфраструктури.

– Вона, звичайно, негативно вплине на їхню економіку та на їхній бізнес. Ми багато працюємо, на постійному зв’язку із нашими західними партнерами, із багатьма профільними асоціаціям. Ми написали безліч офіційних листів та провели багато переговорів.

Я можу виокремити три блоки. Найголовніше, санкції, які найшвидше запрацювали, – це закриття авіаційного простору для російських авіакомпаній. І це досить суттєво вдарило по всіх їхніх національних перевізниках.

Більшість російських літаків стоять в аеропортах і нікуди не літають. Окремі аеропорти їх не приймають, рейси здійснюються лише до їхніх країн-сателітів, яких, дві-три на весь цей світ. По суті, це авіакомпанії-банкрути. Ми це чітко бачимо й знаємо.

Звичайно, згадані авіакомпанії намагаються обійти санкції, запускати інші авіакомпанії, із реєстрацією в третіх країнах, щоб мати змогу перевозити пасажиропотік.

Але ми за цим уважно слідкуємо і, коли ми отримуємо сигнали, звертаємось до наших західних партнерів. У будь-якому випадку можу сказати, що ці санкції запрацювали успішно.

Два інших напрямки – це порти й автомобільна блокада.

Велика Британія першою ввела обмеження щодо портів. Дуже грамотно, змістовно. І все було так прописано, що дуже складно обійти санкції.

Ми відштовхуємось не від того, під яким прапором ходить судно, а від того, хто є замовником. Якщо ми говоримо, що це російські компанії, державні або приватні, які є в санкційному списку і є замовником послуги, то нам байдуже, під яким прапором і кому належить цей корабель. Нам важливо, щоб російський експорт не відбувався, щоб російська економіка була ізольована.

Ми вважаємо, що це повністю справедливо. Вони заблокували наші порти – нехай весь цивілізований світ заблокує порти для них. Нехай вони зі своєю експортною продукцією залишаються вдома. Це досить суттєво вдарить по них.

Фото: Укравтодор, ДСНС, 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, Дмитро Живицький

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
10 самых успешных современных украинских писателей
Comments UA
2025-09-14T15:30:18Z
Стрижки на средние и короткие волосы, которые омолаживают на 15 лет и подходят абсолютно всем
TSN
2025-09-14T15:06:33Z
Прекратила играть в кино: где сейчас украинка и звезда "Операции "Ы" и других приключений Шурика" Ковалец
Telegraf
2025-09-14T14:57:11Z
Главные тренды интерьера этого и следующего лет: создаем уютный дизайн комнат, где больше всего проводим время
Gazeta UA
2025-09-14T14:03:43Z
Иван Люленов впервые назвал причину расставания после трех лет романа: "У меня этого не было"
TSN
2025-09-14T13:51:29Z
Принесут горе в семью: 5 картин, которые нельзя держать в доме
Знай
2025-09-14T13:51:25Z
Актер Константин Темляк получил награду "Золота дзиґа": в соцсетях его сравнили с Путиным
Фокус
2025-09-14T13:06:19Z
"Долгая прогулка" или мрачные голодные игры: какой получилась экранизация антиутопии Стивена Кинга
Фокус
2025-09-14T12:51:34Z
Геральт сражается против призрака в тизере четвертого сезона сериала "Ведьмак"
GameMag
2025-09-14T12:36:32Z
Осенний скачок цен: какие продукты станут не по карману украинцам
Хвиля
2025-09-14T17:30:04Z
Штраф ТЦК передан в исполнительную службу: можно ли обжаловать
Знай
2025-09-14T17:21:43Z
Мошенничество в собрании на monobank: появилась возможность пожаловаться на подозрительную Банку
Знай
2025-09-14T16:06:04Z
Эксперт сказал, когда Украина может получить замороженные российские активы
TSN
2025-09-14T14:18:20Z
Запасите масло и картофель: украинцев предупредили о резком скачке цен
TSN
2025-09-14T12:33:33Z
Банковские переводы по новым правилам: какие изменения с октября
Знай
2025-09-14T10:30:06Z
В Украине выросли цены на мясо: что ожидать осенью
TSN
2025-09-14T09:48:01Z
Что будет с курсом евро и стоит ли сейчас скупать валюту: советы банкира
Знай
2025-09-14T09:12:33Z
Курс доллара в Украине — что будет с валютой до конца сентября
TSN
2025-09-14T09:06:41Z
"Самые быстрые санкции": Зеленский отметил эффективные удары по российским нефтяным объектам
Хвиля
2025-09-14T17:27:11Z
Белецкий: Россия крадет и масштабирует украинские технологические решения
ZN UA
2025-09-14T17:21:38Z
Андрей Билецкий на YES-2025: нам нужна стратегия военно-промышленного развития технологий и обеспечения
TSN
2025-09-14T17:06:12Z
В Польше изменилось отношение к Украине: Туск назвал главную причину
Comments UA
2025-09-14T17:06:00Z
В Польше заявили, что Запад должен подумать над сбиванием российских целей над Украиной
Лига
2025-09-14T16:54:06Z
СБУ поразила российский нефтяной терминал в Приморске — Зеленский обратился к спецназовцам
TSN
2025-09-14T16:51:40Z
Кадры Искандеров в Калининграде: в Госпогранслужбе сделали заявление
GlavRed
2025-09-14T15:30:10Z
Чиновник в тени – семья в роскоши: как живёт "невидимый" глава ГБР Валентин Старченко
Знай
2025-09-14T15:21:04Z
"Трамп открыл настоящий ящик Пандоры". Климкин оценил идею пошлин против Индии и Китая
Лига
2025-09-14T15:03:44Z
Под Киевом взрыв парализовал движение поездов: премьер Свиридено показала, что там сейчас происходит. ФОТО
Новости Украины
2025-09-14T15:21:26Z
В Харькове произошло ДТП: есть жертва, немало пострадавших
TSN
2025-09-14T14:57:20Z
Взрыв на железной дороге под Киевом: полиция начала расследование
Корреспондент
2025-09-14T12:27:15Z
Взрывы на железных дорогах: ВС РФ лишились важных маршрутов под Харьковом и Сумами — источники
Фокус
2025-09-14T11:57:31Z
Уникальная операция: спасатели освободили кита, запутавшегося в рыболовных снастях
Фокус
2025-09-14T10:12:13Z
Взрыв в военном поезде под Киевом: ВСУ сообщили подробности. ВИДЕО
Новости Украины
2025-09-14T09:57:33Z
Взрыв на железной дороге в Киевской области произошел из-за детонации боеприпасов – ВСУ
Лига
2025-09-14T09:51:47Z
Поврежденные поезда, повсюду обломки: появились первые кадры загадочного взрыва в Киевской области
Telegraf
2025-09-14T08:42:23Z
Авария на железной дороге: впервые показали место происшествия
Gazeta UA
2025-09-14T08:15:47Z
Части украинцев увеличили выплату помощи: кто и сколько денег получит
Знай
2025-09-14T17:06:41Z
"Я бы различал голос Святого Престола": Папа Римский сделал заявление о посредничестве Ватикана в войне в Украине
Gazeta UA
2025-09-14T16:54:52Z
Будут серьезные проблемы с головой: эксперт предупредил о большом количестве ПТСР
Знай
2025-09-14T16:51:53Z
Главное за 14 сентября: украинцев вычеркнули из списков ПФУ, ТЦК хотят поднять зарплату, а часы снова переведут в воскресенье
Знай
2025-09-14T16:27:16Z
Получить права новой категории станет проще: что и для кого изменится
Знай
2025-09-14T16:21:26Z
"Боже мой": девушка заметила за старой картиной неожиданное "сокровище"
Фокус
2025-09-14T16:06:01Z
Украинцев могут обязать платить "пенсии" пожилым родителям: что известно
Хвиля
2025-09-14T16:00:55Z
Пастор раскрыл "точную дату" Второго пришествия Иисуса: это очень близко
Comments UA
2025-09-14T15:51:30Z
Если грозит штраф от ТЦК: три варианта действий
Знай
2025-09-14T15:06:35Z
Врач оставил пациента без сознания во время операции, чтобы заняться сексом с медсестрой
Comments UA
2025-09-14T16:21:40Z
Составили рейтинг фруктов, которые помогают пищеварению. Кто на первом месте
Gazeta UA
2025-09-14T15:57:03Z
Перец "Светофор": рецепт простой, но вкусной закуски на зиму
Telegraf
2025-09-14T14:27:10Z
Ученые открыли секрет: как без спорта продлить свою жизнь
TSN
2025-09-14T13:03:06Z
Не прибавят вес и здоровью не навредят: диетологи назвали самые полезные виды хлеба
Знай
2025-09-14T12:52:34Z
Никогда не ешьте эти продукты на голодный желудок: вызывают боль в желудке на целый день
Comments UA
2025-09-14T11:30:18Z
Как сварить идеальные яйца, чтобы не лопались и легко чистились: на самом деле секрет очень прост
TSN
2025-09-14T08:36:45Z
Как сухая осень вредит будущему урожаю - советы садоводам
Gazeta UA
2025-09-14T07:54:32Z
Как подготовить погреб к зиме: полезные советы
Gazeta UA
2025-09-14T07:39:08Z
Капсула времени за $300 000: обнаружен культовый американский спорткар 70-х в новом состоянии
Фокус
2025-09-14T10:42:58Z
Странный скрип под капотом: что он значит и как решить проблему
Gazeta UA
2025-09-14T07:03:14Z
Почему режим "L" спасет трансмиссию автомобиля: эксперты назвали причину
UAToday
2025-09-13T11:03:01Z
Почему режим "L" спасет трансмиссию автомобиля: эксперты назвали причину
Gazeta UA
2025-09-13T02:24:22Z
Штрафа не будет: какой обязательный аксессуар водители могут не показывать полиции
Знай
2025-09-12T17:51:12Z
Автомеханик посоветовал отказаться от покупки пяти популярных авто
Gazeta UA
2025-09-12T15:42:10Z
На що здатен 4-тонний український дрон Bufalo з ШІ й дизельним двигуном
Фокус
2025-09-12T15:00:59Z
Заменит VW ID.4: появилась первая информация про новый Volkswagen Tiguan 2026
Фокус
2025-09-12T13:00:21Z
Знаменитый недорогой Ford вернется на рынок в новом формате
Фокус
2025-09-12T11:51:32Z
График отключения газа на неделю с 15 по 21 сентября в Днепропетровской области: перечень адресов, где будут действовать ограничения
Политека
2025-09-14T17:30:51Z
Роботы на фронте: как наземные дроны помогают воевать украинским бойцам — репортаж
TSN
2025-09-14T17:18:41Z
Операция "Труба": ВСУ подготовили оккупантам сюрприз. ВИДЕО
Новости Украины
2025-09-14T16:33:30Z
Детонация боеприпасов на железной дороге: движение поездов должны восстановить к вечеру
ZN UA
2025-09-14T15:36:56Z
Разрушения повсюду, но людей еще много: как живет прифронтовая Дружковка
Telegraf
2025-09-14T15:00:38Z
Не узнать: как полномасштабная война изменила Никополь
Telegraf
2025-09-14T14:15:34Z
ЗСУ отбросили россиян на Сумщине - DeepState
Корреспондент
2025-09-14T13:36:46Z
Украинские дроны поразили химическое предприятие в России — СМИ
ZN UA
2025-09-14T13:27:59Z
Какой погоды ожидать в Украине 15 сентября: прогноз синоптиков
TSN
2025-09-14T13:21:00Z
Заживут как миллионеры: кому эта неделя принесёт высокие заработки и карьерный рост
Gazeta UA
2025-09-14T17:12:51Z
Эта намазка должна быть в каждом холодильнике: рецепт быстрой закуски из чеснока
Telegraf
2025-09-14T16:12:15Z
Не терпят предательства и лжи: три знака Зодиака, имеющие абсолютную память
Знай
2025-09-14T15:51:51Z
Баклажаны "Огонек": рецепт пикантной закуски, которую гости съедят до последнего кусочка
Telegraf
2025-09-14T15:27:20Z
5 горячих напитков, которые согреют этой осенью: рецепты, о которых вы даже не догадывались
TSN
2025-09-14T15:06:42Z
Можно ли быть счастливым во время войны: психолог рассказал, как выжить и не сойти с ума
TSN
2025-09-14T15:06:26Z
Откройтесь новым возможностям: три знака Зодиака, которым нужно распрощаться с прошлым
Знай
2025-09-14T14:51:51Z
Картофель будет храниться до следующего лета: несколько секретов
Gazeta UA
2025-09-14T14:00:42Z
Эта опасная фраза разрушает детям жизнь: родители ни в коем случае ее не должны говорить
TSN
2025-09-14T13:51:29Z
Археологи нашли костяной свисток древнеегипетского «полицейского»
ZN UA
2025-09-14T15:21:17Z
125 тисяч миль за 125 днів безперервно: подорож ветерана ВМС триває
Топ Жир
2025-09-14T15:06:23Z
Названы самые успешные игры для Dremcast — последней консоли Sega
GameMag
2025-09-14T14:39:53Z
Nintendo оценила пластиковую реплику Virtual Boy для Switch и Switch 2 в $99 — потребуется для запуска классических игр
GameMag
2025-09-14T14:39:37Z
У новых iPhone 17 найден серьезный недостаток: что будет, если уронить смартфон
Фокус
2025-09-14T12:00:12Z
Максим Криппа и Макс Поляков: СМИ рассказали про "Вулканы", политику и российские связи
Политека
2025-09-14T11:15:46Z
Ученые выяснили, где в Солнечной системе может таиться жизнь
TSN
2025-09-14T10:33:23Z
«Интенсивная практика» последних лет не помогла: Россия заняла последнее место даже на конкурсе по могилокопанию
Украина Криминальная
2025-09-14T10:27:33Z
Украинец открыл новую яркую комету, удивившую астрономов
Comments UA
2025-09-14T09:30:31Z
Гол Ваната и пенальти Сельты в одном обзоре
Корреспондент
2025-09-14T17:12:06Z
Видео лучших моментов боя, в котором победил Иноуэ
Корреспондент
2025-09-14T16:03:30Z
Иноуэ перебоксировал обязательного соперника по линии WBA на ринге в Японии
Корреспондент
2025-09-14T14:36:05Z
Боксерский мир потерял Рикки Хаттона
Корреспондент
2025-09-14T13:21:48Z
Представлены судейские записки боя Канело-Кроуфорд
Корреспондент
2025-09-14T12:51:01Z
Ванат начнет игру Ла Лиги за Жирону с первых минут
Корреспондент
2025-09-14T11:57:52Z
Удары в бою Альварес - Кроуфорд: статистический разбор
Корреспондент
2025-09-14T11:27:11Z
Украинец Донченко одержал досрочную победу на турнире UFC Noche
Gazeta UA
2025-09-14T11:00:53Z
Кроуфорд прокомментировал победу над Альваресом
Корреспондент
2025-09-14T09:12:07Z