MY.UAНовини
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Велике відновлення та український план Маршала. Хоч війна триває і на певних територіях нашої держави точаться активні бойові дії, у звільнених регіонах люди взяли до рук будівельну техніку замість зброї.

Тисячі кілометрів доріг, безліч залізничних шляхів, сотні й сотні інфраструктурних об’єктів були пошкоджені чи зруйновані російськими ракетами.

Зараз настав час все відбудовувати. Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков в ексклюзивному інтерв’ю Фактам тижня розповів про плани держави з ремонту зруйнованих доріг.

До чого такий поспіх, що вже вдалось перезапустити та як міністерство проводить роботи із запровадження санкцій проти країни-агресора, читайте в нашому інтерв’ю.

– Пане міністре, розкажіть, які дороги зазнали руйнувань та пошкоджень, і які з них вже почали ремонтувати?

– Загалом ми говоримо про те, що 23 тис. км доріг так чи інакше було пошкоджено. Ідеться про різні рівні руйнації. Із них за 8 тис. км доріг відповідає Укравтодор, тобто це дороги державного значення.

Related video

Якщо говорити про Укравтодор, то в нас мережа доріг – приблизно 24 тис. км. А якщо ми говоримо про 8 тис. км, то це третина доріг.

Є, звичайно, ділянки, де бронетехнікою пошкоджено лише верхній шар. Там є нормальна основа. Потрібно буде просто зняти верхній шар і відремонтувати.

Так у мирний час за доволі короткий термін (кілька тижнів) відремонтували Бориспільську трасу. Тоді було знято верхній шар, тому що основа була нормальною, і знову прокладено верхній шар.

Звичайно, є ділянки, зруйновані повністю, – там вирви від вибухів, спалена техніка, зруйновані підземні переходи. Ось там все потрібно будувати заново.

– За підрахунками міністерства та експертів, яка сума збитків?

– Відповідно до того, що ми бачимо зараз, і прогнозів експертів Київської школи економіки, цифри коливаються від $85 до 100 млн.

Але це включно з транспортною інфраструктурою в наших містах, аеропортами, портами, усією мережею основних доріг та мостами, яких на сьогодні зруйновано вже понад 300.

– Чому відновлювати інфраструктуру почали вже зараз, коли повномасштабна війна ще триває?

– Якщо говорити про звільнені або розблоковані регіони, то ми хочемо, щоб ці міста повертались до нормального життя, хоча б на базовому рівні. Для цього треба хоча б відновити знищені мости.

Якщо ми цього не зробимо, то люди не зможуть повернутись, бо ми не організуємо базові речі – туди не доїде гуманітарна допомога, не привезуть продукти до супермаркетів, там не запрацюють лікарні, бо не довезуть ліки.

Не доїдуть люди і не побачать, що сталося з їхніми оселями. Якщо ж вони, наприклад, зруйновані, тоді почнеться ремонт або відновлення за допомогою держави.

Тому базовий рівень – це відновити транспортне сполучення зруйнованих міст. Це питання визначальне.

– Чи є запит від військових на відновлення об’єктів зруйнованої інфраструктури?

– Звичайно, ми координуємось із нашими військовими, і тільки після їхнього дозволу починаємо все робити. У деяких випадках вони навіть самі нас просять пришвидшитись.

Наприклад, вчора ми відвідували з колегами Харківську область. Там певні дороги не встигли відремонтувати в межах проекту Велике будівництво упродовж попередніх двох років. Це не надто пріоритетні та важливі магістралі, але це дороги територіального значення.

Зараз ці дороги стали дорогами життя в тих містах, і цими дорогами доставляється гуманітарна допомога, евакуюють поранених.

І ми чітко почули від військових запит: Будь ласка, зробіть щось терміново.

Тому, звичайно, в таких випадках ми робимо аварійний ремонт протягом одного-двох тижнів. І цей досить потужний запит ми почули саме від військових лікарів.

– Тобто через аварійність цієї ділянки військові медики не можуть евакуювати поранених?

– Вони можуть, але ми втрачаємо час. А час в перші хвилини, години – це найдорожче. Маючи такого сусіда, навіть якщо зараз все добре закінчиться й наші хлопці здобудуть перемогу, ми житимемо, мабуть, із розумінням, що вони можуть повернутись.

І це буде, допоки там є той режим, ті люди, таке бачення і такий світогляд. Ми просто постійно будемо готові до цього, але це не привід не жити зараз, не відбудовувати економіку, не запускати наші підприємства.

– Ви згадали проект Велике будівництво. Яка кількість доріг була збудована протягом останніх двох років? І які, на жаль, зараз пошкоджені через російську навалу?

– Якщо говорити про два роки, то було відремонтовано чи збудовано близько 10 тис. км доріг державного значення та орієнтовно до 5 тис. км доріг місцевого значення, за які відповідають обласні державні адміністрації, а зараз – військові цивільні адміністрації.

Загалом можна сказати, що близько 15 тис. км доріг за ці два роки були відремонтовані. Це багато, їх вже не можна не помітити, тому що всі основні дороги були відремонтовані.

Ремонтували по всій країні – від Сходу до Заходу, від Півночі до Півдня, і всередині країни так само.

Я розумію, що було дуже багато критики, коли політика була на першому плані. Але сухий залишок такий: усі ці дороги працювали й працюють як основні канали, за якими доставляється гуманітарна допомога.

Коли мільйони наших громадян евакуювалися зі своїх регіонів в більш спокійні, вони теж їхали цими дорогами, й усі нарешті побачили, що в країні з’явились нормальні дороги.

І найголовніше, наші військові так само евакуюють своїх поранених і доставляють все, що потрібно, саме цими дорогами.

Раніше шлях від Дніпра до Покровська тривав п’ять годин, тому що цієї дороги просто не було. Я був там цими вихідними. Зараз це дві години, дві з половиною максимум.

Ми багато зробили доріг на Чернігівщині, Київщині, Харківщині, на Сумщині. Це все області, в яких не було доріг. Наприклад, до Сум не можна було дістатись нормальною дорогою. Така можливість з’явилась лише минулоріч. Так само й на Харківщині. Повністю всі дороги в Харківській області, зокрема харківська окружна, були зроблені в минулому чи позаминулому році.

Так само й на Чернігівщині. Наприклад, дорога Київ – Чернігів, основна наша траса М-01. Там є ділянки, де точилися активні бойові дії. У межах населених пунктів знищено все – від бар’єрного огородження до пробитих наскрізь підземних переходів. Знищений не лише верхній шар. Там є вирви та повна руйнація.

Далі їдемо по трасі – є перебиті мости. Під’їжджаємо до Чернігова – там спалені заправки навколо цієї траси.

Зрозуміло, що дорога не могла не постраждати. Це непроста історія. 20-25% усієї траси пошкоджені так чи інакше.

А це дорога першої категорії, класна, яка була щойно збудована. І всі, мабуть, пам’ятають відео, коли наші військові з дронів знімали, здається, роботу байрактарів. Танки окупантів лупили зверху, просто як у комп’ютерній грі. Але що там чітко було видно, так це класну дорогу з розміткою.

– Пане Олександре, яких руйнувань зазнав залізничний сектор, залізнична інфраструктура?

– Так само, як дорожня інфраструктура, страждає й залізнична. Залізничні мости, колії, станції, вокзали зазнають руйнувань. Де можливо, ми відновлюємо доволі швидко.

Наприклад, потяг Київ – Чернігів, який запустили швидко, досить суттєво допомагає у відновленні міста, у поверненні його до життя.

Також відновлюємо міст у напрямку Ірпеня. Там доволі складна конструкція, але за два-три тижні ми знову запустимо сполучення. Кожного дня щось відбувається, тому що бойові дії нікуди не поділися.

Завдяки нашим військовим в Києві відносно спокійно, але в деяких регіонах нашої країни, де активні бойові дії тривають, звичайно, страждає інфраструктура, потяги, люди. Є загиблі.

– Український авіаційний простір та морські порти – заблоковані. Чи зможе авто та залізничний транспорт перейняти на себе весь необхідний обсяг експорту та імпорту?

– Навантаження на ці два види транспорту суттєво збільшилось, удвічі або й навіть більше.

Звичайно, не все було готове до такої ситуації, особливо на кордонах з нашими західними партнерами. Ви абсолютно праві, зараз вкрай важливо запустити економіку. Ми активно працюємо для того, щоб успішно вести діяльність і фінансувати всі військові витрати на 100%, ба навіть 200%.

Армія – найголовніше зараз. І паралельно треба підтримати всі соціальні платежі в повному обсязі. Нині все це вдається, але державі буде набагато легше це зробити, коли запрацює економіка.

І тому ми зараз наповну намагаємось налаштувати логістичні ланцюжки імпорту продукції й сировини, тому що багато підприємств втратили свої ланцюжки постачань. І тепер те, що вони отримували через порти, потрібно завозити залізницею.

Потім ще експорт готової продукції аграрного та металургійного сектора. Наша амбітна мета – покрити весь необхідний обсяг імпорту та експорту.

Але якщо ми до кінця літа вийдемо на позначку понад 50% від нормального довоєнного режиму роботу, коли всі порти в Чорному морі працювали, то це для нас буде дуже добре, якщо чесно.

І ми бачимо перші гарні результати – запрацювали металургійні комбінати. Почався експорт аграрної продукції. Цей процес потребує певного часу, неможливо зробити все за один-два дні. Ідеться про місяці. Але ми бачимо настрій бізнесу, який інвестує в потужності, і бачимо підтримку наших міжнародних партнерів.

Ті речі, які раніше було просто неможливо зробити, наприклад, додати кількість людей, відкрити нові пункти перетину кордонів, – зараз все роблять, ідуть назустріч і все це робиться доволі швидко.

– Пане міністре, розкажіть про роботу міністерства щодо поширення санкцій з боку Європи проти Російської Федерації. Я знаю, що міністерство дуже багато робить для цього, зокрема запроваджена блокада інфраструктури.

– Вона, звичайно, негативно вплине на їхню економіку та на їхній бізнес. Ми багато працюємо, на постійному зв’язку із нашими західними партнерами, із багатьма профільними асоціаціям. Ми написали безліч офіційних листів та провели багато переговорів.

Я можу виокремити три блоки. Найголовніше, санкції, які найшвидше запрацювали, – це закриття авіаційного простору для російських авіакомпаній. І це досить суттєво вдарило по всіх їхніх національних перевізниках.

Більшість російських літаків стоять в аеропортах і нікуди не літають. Окремі аеропорти їх не приймають, рейси здійснюються лише до їхніх країн-сателітів, яких, дві-три на весь цей світ. По суті, це авіакомпанії-банкрути. Ми це чітко бачимо й знаємо.

Звичайно, згадані авіакомпанії намагаються обійти санкції, запускати інші авіакомпанії, із реєстрацією в третіх країнах, щоб мати змогу перевозити пасажиропотік.

Але ми за цим уважно слідкуємо і, коли ми отримуємо сигнали, звертаємось до наших західних партнерів. У будь-якому випадку можу сказати, що ці санкції запрацювали успішно.

Два інших напрямки – це порти й автомобільна блокада.

Велика Британія першою ввела обмеження щодо портів. Дуже грамотно, змістовно. І все було так прописано, що дуже складно обійти санкції.

Ми відштовхуємось не від того, під яким прапором ходить судно, а від того, хто є замовником. Якщо ми говоримо, що це російські компанії, державні або приватні, які є в санкційному списку і є замовником послуги, то нам байдуже, під яким прапором і кому належить цей корабель. Нам важливо, щоб російський експорт не відбувався, щоб російська економіка була ізольована.

Ми вважаємо, що це повністю справедливо. Вони заблокували наші порти – нехай весь цивілізований світ заблокує порти для них. Нехай вони зі своєю експортною продукцією залишаються вдома. Це досить суттєво вдарить по них.

Фото: Укравтодор, ДСНС, 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, Дмитро Живицький

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Не встигли забути прогнози «18 годин без світла», як ті самі шахраї вигадують нові прогнози у стилі «18 годин без газу» — політолог
TSN
2025-03-14T16:15:58Z
Kingdom Come: Deliverance 2 отримала патч 1.2 — підтримка модів, перукарня та 1000+ фіксів
ITC
2025-03-14T16:13:18Z
Засновник Valve та Steam фанатіє від S.T.A.L.K.E.R. 2: «Завтра дійду до четвертого фіналу»
ITC
2025-03-14T16:13:14Z
Функція Gem тепер доступна всім у Google Gemini: ось чому вам обов'язково потрібно її спробувати
24tv
2025-03-14T16:06:58Z
«Найганебніша форма страти»: у Монголії знайшли незвичайну братську могилу
ZN UA
2025-03-14T16:04:10Z
Відеокарта 15-річної давнини виявилася кращою за нову модель Nvidia за $1000
InternetUA
2025-03-14T16:01:00Z
Фактчекінг і виявлення дезінформації більше не основний каркас протидії впливам
Детектор М
2025-03-14T15:58:08Z
Інтернет зі "швидкістю світла": модулятор із золота зробить передачу даних надшвидкою
Фокус
2025-03-14T15:43:13Z
Вчені спростували думку про пік розумових здібностей у 30 років
Portaltele
2025-03-14T15:21:49Z
Один з найкращих відтінків для сну: дизайнери вражені постільною білизною Керрі Вашингтон
24tv
2025-03-14T16:21:39Z
Що корисніше для здоров’я - чай чи кава, відповідь здивує багатьох
GlavRed
2025-03-14T16:09:49Z
Незмінна класика: найпростіший рецепт салату з крабових паличок
24tv
2025-03-14T15:36:21Z
Є тільки два види: який наповнювач можна змивати в каналізацію
24tv
2025-03-14T15:27:26Z
Світле майбутнє попереду: ці 3 знаки зодіаку досягнуть успіху навесні 2025 року
24tv
2025-03-14T15:27:08Z
Які предмети категорично не можна піднімати з землі, можна накликати на себе біду
TSN
2025-03-14T15:21:30Z
Де краще зберігати помідори: дослідники дали відповідь
TSN
2025-03-14T15:03:51Z
Можна подивитись онлайн безкоштовно: 2 топові українські серіали, про які всі забули
24tv
2025-03-14T14:54:55Z
Підживіть цим город навесні: все ростиме, як на дріжджах
24tv
2025-03-14T14:30:40Z
У мережі зʼявилося відео допиту підозрювано у вбивстві Ганула: він назвав своє ім'я
24tv
2025-03-14T16:21:47Z
Росіяни ударили КАБом по центру Херсона, є поранений
УкраинФорм
2025-03-14T16:21:39Z
В Одесі вбито активіста Дем'яна Ганула
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T16:12:35Z
За низку злочинів 7 років ув’язнення отримав неповнолітній житель Білгород-Дністровського району
Украина Криминальная
2025-03-14T16:12:20Z
Поліція Харкова розпочала кримінальне провадження за фактом бійки між працівниками РТЦК та СП та цивільними чоловіками
Мій Харків
2025-03-14T16:00:10Z
Сів п’яним за кермо та скоїв ДТП із загиблим – на Сумщині чоловіка засуджено до 5 років ув’язнення
Украина Криминальная
2025-03-14T15:57:27Z
Поліція не виключає, що вбивство активіста Ганула замовили спецслужби РФ
УкраинФорм
2025-03-14T15:40:45Z
Завдяки камерам фіксації в Україні на аварійних ділянках доріг кількість ДТП зменшилася в 5–8 разів
ZN UA
2025-03-14T15:37:08Z
Вбивство Дем’яна Ганула: стало відомо, ким виявився чоловік, який стріляв у активіста
TSN
2025-03-14T15:21:07Z
Хто представить Україну на масстартах у Поклюці
24tv
2025-03-14T16:00:37Z
Александер-Арнольд пропустить фінал Кубку англійської ліги
Football.ua
2025-03-14T15:34:44Z
Роналду викликаний до збірної Португалії на матчі Ліги націй проти Данії
Football.ua
2025-03-14T15:13:52Z
Тренер Дженоа оцінив фізичний стан Маліновського після відновлення від травми
24tv
2025-03-14T15:09:09Z
Мельгоса визначився зі складом молодіжної збірної України на товариські матчі проти Словенії та Польщі
Football.ua
2025-03-14T15:09:02Z
Чемпіонат світу з баскетболу: Україна дізналася суперників у пре-кваліфікації
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T14:57:15Z
Шеркі встановив рекорд Ліги Європи
Football.ua
2025-03-14T14:52:41Z
Збірна Бельгії оголосила заявку на матчі Ліги націй проти України
Football.ua
2025-03-14T14:51:23Z
ЗСУ ліквідували дворазового чемпіона світу з танкового біатлону
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T14:45:24Z
Генштаб ЗСУ: «оточення» противником українських підрозділів в Курській області – фейк
Украина Криминальная
2025-03-14T16:18:51Z
На підконтрольну Україні територію вдалося повернути ще чотирьох дітей
УкраинФорм
2025-03-14T16:18:02Z
Графіки відключення світла у Дніпрі 15 березня: кого торкнуться обмеження
Политека
2025-03-14T16:16:08Z
На Сумщині прикордонники із Силами оборони зупинили прорив ворожої ДРГ
24tv
2025-03-14T16:12:49Z
З понеділка арктичне повітря принесе в Україну похолодання, вночі - до 8° морозу
УкраинФорм
2025-03-14T16:01:58Z
Подорожчання круп в Києві: скільки тепер коштують гречка та рис, оновлені цінники
Политека
2025-03-14T15:31:40Z
ЗСУ вдалося стабілізувати фронт, росіяни сточуються, – Світан
24tv
2025-03-14T15:27:15Z
Що відбувається на Сумщині: військовий відповів
TSN
2025-03-14T15:21:30Z
Прогноз погоди в Києві та області на 15 березня: коли чекати дощів, снігу та ожеледиці
Политека
2025-03-14T15:15:05Z
Помер автор шрифта «Рутенія», лауреат Шевченківської премії Василь Чебаник
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T16:12:50Z
Камалія показала, від кого в ліжку отримує "море ніжності"
GlavRed
2025-03-14T15:36:50Z
Авто двічі перекинуло, – Павло Зібров шокував історією про аварію на своїй першій машині
24tv
2025-03-14T15:36:23Z
Пугачова заспівала з українцями: Росія б'ється в істериці
GlavRed
2025-03-14T15:27:05Z
У Грузії скандал через представницю на "Євробаченні" - виступала на проросійських концертах
Комсомольская правда
2025-03-14T15:19:50Z
Українка зробила макіяж за допомогою Skittles і розірвала TikTok: результат здивував усіх
24tv
2025-03-14T15:09:43Z
«Білосніжка» і 7 сценаристів: Disney приховала авторів у титрах й запустила «тиху» рекламу, бо не вірить у фільм
ITC
2025-03-14T15:07:29Z
Це був сором, – Павло Зібров пригадав конфуз, який стався з ним на концерті
24tv
2025-03-14T15:00:07Z
У Загублених землях: український трейлер епічного екшну за твором Джорджа Мартіна
Вива
2025-03-14T14:48:04Z
Найвища сміттєва гора у світі: де розташована та фото
TSN
2025-03-14T16:21:40Z
Третя штурмова бригада офіційно стала Третім армійським корпусом
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T16:21:36Z
Яким буде єдиний вступний іспит в магістратуру та аспірантуру у 2025 році
24tv
2025-03-14T16:15:13Z
Шостий апеляційний адмінсуд залишив у силі рішення щодо охоронних зон Музею в Пирогові
УкраинФорм
2025-03-14T16:12:51Z
Ватикан має список українських полонених в РФ - Зеленський розраховує на підтримку щодо їх звільнення
УкраинФорм
2025-03-14T16:12:35Z
Заборгував чоловік, а житло заберуть у вас: чи можна втратити майно через помилки партнера
Знай
2025-03-14T16:06:52Z
За державну зраду та дезертирство до 15 років ув’язнення засуджено колишнього льотчика бригади тактичної авіації
Украина Криминальная
2025-03-14T15:42:58Z
Забудьте назавжди про "бегущую строку": українською ніхто ніде не біжить
24tv
2025-03-14T15:36:27Z
Зеленський розповів патріарху Варфоломію про перші кроки до миру
УкраинФорм
2025-03-14T15:31:16Z
Голодати шкідливо, вино можна, - міфи і правда про роботу серця від кардіолога
Комсомольская правда
2025-03-14T15:49:01Z
В Україні може подешевшати ще більш як 200 ліків
24tv
2025-03-14T15:09:05Z
Виробники ліків анонсували зниження ціни на ще понад 200 позицій
УкраинФорм
2025-03-14T14:43:45Z
У Європі зафіксовано найбільший спалах кору з 1997 року – ЮНІСЕФ
iPress
2025-03-14T14:39:58Z
До 2040 року хвороба нирок унаслідок діабету може вийти на п'яте місце як причина смертності - лікарка
УкраинФорм
2025-03-14T14:00:31Z
Україна експортує ліки у 73 країни світу - експерт
УкраинФорм
2025-03-14T14:00:02Z
Ракетний удар по «Охматдиту»: МОЗ реконструює ще один корпус дитячої лікарні
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T13:15:53Z
Кращий за каву та зелений чай: названо напій, який допоможе стати розумнішими
TSN
2025-03-14T12:24:51Z
Тюльпани таки можна їсти: Клопотенко показав незвичний рецепт після вірусного тренду з Tik Tok
24tv
2025-03-14T12:24:31Z
Не допоможуть навіть досвічені рієлтори: що робить продаж квартири неможливим
24tv
2025-03-14T16:21:38Z
Цілі міста у Китаї залишаються безлюдними і забруднюють навколишнє середовище
ITC
2025-03-14T16:13:35Z
Ставки фрахту на перевезення зерна з України незначно коливаються
AgroPortal
2025-03-14T16:00:38Z
Посли ЄС погодили нові мита на агропродукцію з Росії та Білорусі
УкраинФорм
2025-03-14T15:43:16Z
Біткоїни замість сиру. Експерти пропонують змінити політику уряду США
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T15:39:03Z
Коли можна садити полуницю: несподівана хитрість гарантує врожай
GlavRed
2025-03-14T15:36:30Z
Food&NonFoodMaster: унікальний бізнес-майданчик для нових можливостей
AgroPortal
2025-03-14T15:30:44Z
В Україні темпи потепління значно перевищують глобальні
Комсомольская правда
2025-03-14T15:21:37Z
Рекорд є, але не той: Volkswagen у 2024 році продав більше сосисок, ніж автомобілів власного бренду
ITC
2025-03-14T15:07:08Z
У Європі з’явиться міжміський електробус Yutong із запасом ходу 610 км
AutoCentre
2025-03-14T16:16:37Z
Представлено Mercedes-Benz CLA: 792 км без підзарядки, двоступенева коробка передач та ШІ від Microsoft й Google
ITC
2025-03-14T16:13:31Z
Toyota заявила про випуск повністю електричного Yaris, але не скоро
AutoCentre
2025-03-14T15:15:03Z
В Україні виготовили багатофункціональний автомобіль на шасі Hongyan Genlyon
AutoCentre
2025-03-14T14:16:34Z
Всього одна фраза з уст водія: чому за неї грозить позбавлення прав до 10 років
GlavRed
2025-03-14T13:27:23Z
Lynx анонсував випуск Ford GT за мільйон доларів
AutoCentre
2025-03-14T13:13:45Z
Не вмикати музику й не їздити у понеділок: дивні правила для водіїв за кордоном
24tv
2025-03-14T13:12:37Z
Оприлюднено топ-20 автомобілів в Україні, яким найчастіше скручують пробіг: інфографіка
ТСН
2025-03-14T12:48:26Z
Tesla призупинила постачання Cybertruck ─ деталі відвалюються прямо на ходу
ITC
2025-03-14T12:04:44Z
Україна наблизилась до першого кроку в припиненні війни - Президент
УкраинФорм
2025-03-14T16:21:58Z
Трамп заявив, що у четвер переговорив з Путіним
24tv
2025-03-14T16:21:39Z
Путін буде тягнути час. Але у Трампа його просто немає
ГЛАВКОМ NET
2025-03-14T16:18:55Z
Зеленський: 30-денне перемир’я залежатиме від сильної відповіді США на вимоги Росії
УкраинФорм
2025-03-14T16:18:54Z
У Данії та Гренландії відповіли Трампу на його заяви про анексію острова
Лига
2025-03-14T16:18:17Z
"Навряд напряму відмовить Трампу". Клімкін пояснив, навіщо Путін озвучив умови до України
Лига
2025-03-14T16:15:58Z
Україна готова підписати угоду про мінерали з США, але Трамп вагається з умовами
Vlasti
2025-03-14T16:12:30Z
Стефанішина: угода із США щодо надр готова, Україна готова до підписання
Европейская правда
2025-03-14T16:09:42Z
Агенство США з глобальних медіа оголосило про відміну підписки на AP, Reuters, AFP для «Радіо Свободи» та «Голосу Америки»
Детектор М
2025-03-14T16:06:19Z