MY.UAНовини
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков
Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Ми завжди житимемо з розумінням, що росіяни можуть повернутись – Кубраков

Велике відновлення та український план Маршала. Хоч війна триває і на певних територіях нашої держави точаться активні бойові дії, у звільнених регіонах люди взяли до рук будівельну техніку замість зброї.

Тисячі кілометрів доріг, безліч залізничних шляхів, сотні й сотні інфраструктурних об’єктів були пошкоджені чи зруйновані російськими ракетами.

Зараз настав час все відбудовувати. Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков в ексклюзивному інтерв’ю Фактам тижня розповів про плани держави з ремонту зруйнованих доріг.

До чого такий поспіх, що вже вдалось перезапустити та як міністерство проводить роботи із запровадження санкцій проти країни-агресора, читайте в нашому інтерв’ю.

– Пане міністре, розкажіть, які дороги зазнали руйнувань та пошкоджень, і які з них вже почали ремонтувати?

– Загалом ми говоримо про те, що 23 тис. км доріг так чи інакше було пошкоджено. Ідеться про різні рівні руйнації. Із них за 8 тис. км доріг відповідає Укравтодор, тобто це дороги державного значення.

Related video

Якщо говорити про Укравтодор, то в нас мережа доріг – приблизно 24 тис. км. А якщо ми говоримо про 8 тис. км, то це третина доріг.

Є, звичайно, ділянки, де бронетехнікою пошкоджено лише верхній шар. Там є нормальна основа. Потрібно буде просто зняти верхній шар і відремонтувати.

Так у мирний час за доволі короткий термін (кілька тижнів) відремонтували Бориспільську трасу. Тоді було знято верхній шар, тому що основа була нормальною, і знову прокладено верхній шар.

Звичайно, є ділянки, зруйновані повністю, – там вирви від вибухів, спалена техніка, зруйновані підземні переходи. Ось там все потрібно будувати заново.

– За підрахунками міністерства та експертів, яка сума збитків?

– Відповідно до того, що ми бачимо зараз, і прогнозів експертів Київської школи економіки, цифри коливаються від $85 до 100 млн.

Але це включно з транспортною інфраструктурою в наших містах, аеропортами, портами, усією мережею основних доріг та мостами, яких на сьогодні зруйновано вже понад 300.

– Чому відновлювати інфраструктуру почали вже зараз, коли повномасштабна війна ще триває?

– Якщо говорити про звільнені або розблоковані регіони, то ми хочемо, щоб ці міста повертались до нормального життя, хоча б на базовому рівні. Для цього треба хоча б відновити знищені мости.

Якщо ми цього не зробимо, то люди не зможуть повернутись, бо ми не організуємо базові речі – туди не доїде гуманітарна допомога, не привезуть продукти до супермаркетів, там не запрацюють лікарні, бо не довезуть ліки.

Не доїдуть люди і не побачать, що сталося з їхніми оселями. Якщо ж вони, наприклад, зруйновані, тоді почнеться ремонт або відновлення за допомогою держави.

Тому базовий рівень – це відновити транспортне сполучення зруйнованих міст. Це питання визначальне.

– Чи є запит від військових на відновлення об’єктів зруйнованої інфраструктури?

– Звичайно, ми координуємось із нашими військовими, і тільки після їхнього дозволу починаємо все робити. У деяких випадках вони навіть самі нас просять пришвидшитись.

Наприклад, вчора ми відвідували з колегами Харківську область. Там певні дороги не встигли відремонтувати в межах проекту Велике будівництво упродовж попередніх двох років. Це не надто пріоритетні та важливі магістралі, але це дороги територіального значення.

Зараз ці дороги стали дорогами життя в тих містах, і цими дорогами доставляється гуманітарна допомога, евакуюють поранених.

І ми чітко почули від військових запит: Будь ласка, зробіть щось терміново.

Тому, звичайно, в таких випадках ми робимо аварійний ремонт протягом одного-двох тижнів. І цей досить потужний запит ми почули саме від військових лікарів.

– Тобто через аварійність цієї ділянки військові медики не можуть евакуювати поранених?

– Вони можуть, але ми втрачаємо час. А час в перші хвилини, години – це найдорожче. Маючи такого сусіда, навіть якщо зараз все добре закінчиться й наші хлопці здобудуть перемогу, ми житимемо, мабуть, із розумінням, що вони можуть повернутись.

І це буде, допоки там є той режим, ті люди, таке бачення і такий світогляд. Ми просто постійно будемо готові до цього, але це не привід не жити зараз, не відбудовувати економіку, не запускати наші підприємства.

– Ви згадали проект Велике будівництво. Яка кількість доріг була збудована протягом останніх двох років? І які, на жаль, зараз пошкоджені через російську навалу?

– Якщо говорити про два роки, то було відремонтовано чи збудовано близько 10 тис. км доріг державного значення та орієнтовно до 5 тис. км доріг місцевого значення, за які відповідають обласні державні адміністрації, а зараз – військові цивільні адміністрації.

Загалом можна сказати, що близько 15 тис. км доріг за ці два роки були відремонтовані. Це багато, їх вже не можна не помітити, тому що всі основні дороги були відремонтовані.

Ремонтували по всій країні – від Сходу до Заходу, від Півночі до Півдня, і всередині країни так само.

Я розумію, що було дуже багато критики, коли політика була на першому плані. Але сухий залишок такий: усі ці дороги працювали й працюють як основні канали, за якими доставляється гуманітарна допомога.

Коли мільйони наших громадян евакуювалися зі своїх регіонів в більш спокійні, вони теж їхали цими дорогами, й усі нарешті побачили, що в країні з’явились нормальні дороги.

І найголовніше, наші військові так само евакуюють своїх поранених і доставляють все, що потрібно, саме цими дорогами.

Раніше шлях від Дніпра до Покровська тривав п’ять годин, тому що цієї дороги просто не було. Я був там цими вихідними. Зараз це дві години, дві з половиною максимум.

Ми багато зробили доріг на Чернігівщині, Київщині, Харківщині, на Сумщині. Це все області, в яких не було доріг. Наприклад, до Сум не можна було дістатись нормальною дорогою. Така можливість з’явилась лише минулоріч. Так само й на Харківщині. Повністю всі дороги в Харківській області, зокрема харківська окружна, були зроблені в минулому чи позаминулому році.

Так само й на Чернігівщині. Наприклад, дорога Київ – Чернігів, основна наша траса М-01. Там є ділянки, де точилися активні бойові дії. У межах населених пунктів знищено все – від бар’єрного огородження до пробитих наскрізь підземних переходів. Знищений не лише верхній шар. Там є вирви та повна руйнація.

Далі їдемо по трасі – є перебиті мости. Під’їжджаємо до Чернігова – там спалені заправки навколо цієї траси.

Зрозуміло, що дорога не могла не постраждати. Це непроста історія. 20-25% усієї траси пошкоджені так чи інакше.

А це дорога першої категорії, класна, яка була щойно збудована. І всі, мабуть, пам’ятають відео, коли наші військові з дронів знімали, здається, роботу байрактарів. Танки окупантів лупили зверху, просто як у комп’ютерній грі. Але що там чітко було видно, так це класну дорогу з розміткою.

– Пане Олександре, яких руйнувань зазнав залізничний сектор, залізнична інфраструктура?

– Так само, як дорожня інфраструктура, страждає й залізнична. Залізничні мости, колії, станції, вокзали зазнають руйнувань. Де можливо, ми відновлюємо доволі швидко.

Наприклад, потяг Київ – Чернігів, який запустили швидко, досить суттєво допомагає у відновленні міста, у поверненні його до життя.

Також відновлюємо міст у напрямку Ірпеня. Там доволі складна конструкція, але за два-три тижні ми знову запустимо сполучення. Кожного дня щось відбувається, тому що бойові дії нікуди не поділися.

Завдяки нашим військовим в Києві відносно спокійно, але в деяких регіонах нашої країни, де активні бойові дії тривають, звичайно, страждає інфраструктура, потяги, люди. Є загиблі.

– Український авіаційний простір та морські порти – заблоковані. Чи зможе авто та залізничний транспорт перейняти на себе весь необхідний обсяг експорту та імпорту?

– Навантаження на ці два види транспорту суттєво збільшилось, удвічі або й навіть більше.

Звичайно, не все було готове до такої ситуації, особливо на кордонах з нашими західними партнерами. Ви абсолютно праві, зараз вкрай важливо запустити економіку. Ми активно працюємо для того, щоб успішно вести діяльність і фінансувати всі військові витрати на 100%, ба навіть 200%.

Армія – найголовніше зараз. І паралельно треба підтримати всі соціальні платежі в повному обсязі. Нині все це вдається, але державі буде набагато легше це зробити, коли запрацює економіка.

І тому ми зараз наповну намагаємось налаштувати логістичні ланцюжки імпорту продукції й сировини, тому що багато підприємств втратили свої ланцюжки постачань. І тепер те, що вони отримували через порти, потрібно завозити залізницею.

Потім ще експорт готової продукції аграрного та металургійного сектора. Наша амбітна мета – покрити весь необхідний обсяг імпорту та експорту.

Але якщо ми до кінця літа вийдемо на позначку понад 50% від нормального довоєнного режиму роботу, коли всі порти в Чорному морі працювали, то це для нас буде дуже добре, якщо чесно.

І ми бачимо перші гарні результати – запрацювали металургійні комбінати. Почався експорт аграрної продукції. Цей процес потребує певного часу, неможливо зробити все за один-два дні. Ідеться про місяці. Але ми бачимо настрій бізнесу, який інвестує в потужності, і бачимо підтримку наших міжнародних партнерів.

Ті речі, які раніше було просто неможливо зробити, наприклад, додати кількість людей, відкрити нові пункти перетину кордонів, – зараз все роблять, ідуть назустріч і все це робиться доволі швидко.

– Пане міністре, розкажіть про роботу міністерства щодо поширення санкцій з боку Європи проти Російської Федерації. Я знаю, що міністерство дуже багато робить для цього, зокрема запроваджена блокада інфраструктури.

– Вона, звичайно, негативно вплине на їхню економіку та на їхній бізнес. Ми багато працюємо, на постійному зв’язку із нашими західними партнерами, із багатьма профільними асоціаціям. Ми написали безліч офіційних листів та провели багато переговорів.

Я можу виокремити три блоки. Найголовніше, санкції, які найшвидше запрацювали, – це закриття авіаційного простору для російських авіакомпаній. І це досить суттєво вдарило по всіх їхніх національних перевізниках.

Більшість російських літаків стоять в аеропортах і нікуди не літають. Окремі аеропорти їх не приймають, рейси здійснюються лише до їхніх країн-сателітів, яких, дві-три на весь цей світ. По суті, це авіакомпанії-банкрути. Ми це чітко бачимо й знаємо.

Звичайно, згадані авіакомпанії намагаються обійти санкції, запускати інші авіакомпанії, із реєстрацією в третіх країнах, щоб мати змогу перевозити пасажиропотік.

Але ми за цим уважно слідкуємо і, коли ми отримуємо сигнали, звертаємось до наших західних партнерів. У будь-якому випадку можу сказати, що ці санкції запрацювали успішно.

Два інших напрямки – це порти й автомобільна блокада.

Велика Британія першою ввела обмеження щодо портів. Дуже грамотно, змістовно. І все було так прописано, що дуже складно обійти санкції.

Ми відштовхуємось не від того, під яким прапором ходить судно, а від того, хто є замовником. Якщо ми говоримо, що це російські компанії, державні або приватні, які є в санкційному списку і є замовником послуги, то нам байдуже, під яким прапором і кому належить цей корабель. Нам важливо, щоб російський експорт не відбувався, щоб російська економіка була ізольована.

Ми вважаємо, що це повністю справедливо. Вони заблокували наші порти – нехай весь цивілізований світ заблокує порти для них. Нехай вони зі своєю експортною продукцією залишаються вдома. Це досить суттєво вдарить по них.

Фото: Укравтодор, ДСНС, 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, Дмитро Живицький

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Маникюр, который привлечет удачу в год Огненной Лошади: главные тренды 2026, о которых заговорят все
Знай
2025-12-13T10:51:53Z
У Седоковой большие проблемы: адвокат Яниса Тиммы получила доступ к его телефону
GlavRed
2025-12-13T10:45:36Z
Иракли Макацария в третий раз станет отцом
Комсомольская правда
2025-12-13T08:43:18Z
Актриса Наталья Денисенко шокировала причинами развода с мужем: "Очень сильно обижал"
Comments UA
2025-12-12T23:03:20Z
После скандального признания отца: какая участница вылетела из "Холостяка"
GlavRed
2025-12-12T21:48:33Z
"Покинул нас": близкие и коллеги Степана Гиги высказались о его смерти
GlavRed
2025-12-12T21:12:14Z
ГЛАВНЫЕ ФИЛЬМЫ 2026 ГОДА. ЧАСТЬ I
GameMag
2025-12-12T21:03:35Z
Бухающая Милли Олкок против космических головорезов в трейлере фильма "Супергёрл"
GameMag
2025-12-12T20:27:44Z
Легенда украинской эстрады умер в реанимации Львова
Новости Украины
2025-12-12T20:21:06Z
Bellingcat обнаружил новый канал контрабанды украинского зерна - детали
TSN
2025-12-13T12:21:07Z
Делать нужно каждый год: ПФУ назвал обязательную процедуру для части пенсионеров
Хвиля
2025-12-13T11:00:14Z
Украинцам сообщили, где можно купить продукты за «Зимнюю поддержку»
Новости Украины
2025-12-13T10:54:01Z
Блэкаут в Украине: эксперт объяснил, от чего зависит коллапс
TSN
2025-12-13T10:18:04Z
Массированный удар по энергосистеме Украины: без света ряд регионов
TSN
2025-12-13T08:51:28Z
Из-за атаки РФ в одной из областей отменили ряд поездов: детали
TSN
2025-12-13T05:48:23Z
Мирный план Трампа. Аналитики объяснили, что не так с идеей поделить электричество с Запорожской АЭС
Лига
2025-12-13T05:39:45Z
Курс валют на выходные, 13-14 декабря: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-12-13T05:18:06Z
ПФУ больше не простит ошибок: кто потеряет субсидию, несмотря на непосильные платежки
Знай
2025-12-13T05:06:57Z
Трамп хочет, чтобы Украина уступила РФ территорию: чем ответил Киев и какой документ передал США
Comments UA
2025-12-13T14:24:52Z
Президент Финляндии отменил поездку в США и поедет в Берлин на переговоры по Украине
Европейская правда
2025-12-13T14:21:35Z
США сняли санкции с белорусского калия
Европейская правда
2025-12-13T14:06:18Z
США поддерживают вступление Украины в ЕС до 2027 года, но Брюссель удивил своей реакцией
Comments UA
2025-12-13T13:51:51Z
Стало окончательно ясно, готовы ли США дать Украине гарантии по 5 статье НАТО с юридической силой
Comments UA
2025-12-13T13:15:32Z
Разведка Британии проанализировала ситуацию вокруг Северска и Покровска
Европейская правда
2025-12-13T13:15:08Z
Спецпредставитель Трампа рассказал, зачем обсуждал с Лукашенко войну РФ и Украины
Европейская правда
2025-12-13T12:30:56Z
Наступает решающий момент для Украины: почему Стубб отменил визит в США и приедет в Берлин
Comments UA
2025-12-13T12:30:31Z
Ракета у границ ЕС: разведка узнала, зачем Россия готовит развертывание «Орешника» в Беларуси
Comments UA
2025-12-13T12:21:23Z
Чрезвычайная ситуация на железной дороге: пассажирский поезд остановили из-за сообщения о минировании
Comments UA
2025-12-13T12:33:11Z
В Черкасской области пьяный мужчина во время ссоры убил знакомого, приняв его за оккупанта
Новости Украины
2025-12-13T12:00:05Z
Распилил лобзиком и перебил в блендере: в Швейцарии мужчину обвинили в жестоком убийстве жены
Новости Украины
2025-12-13T11:15:59Z
В Николаеве возросло количество пострадавших после ночной атаки РФ
Новости Украины
2025-12-13T10:24:20Z
На Днепропетровщине группа подростков избила 14-летнюю школьницу
Комсомольская правда
2025-12-13T09:51:18Z
На електронних торгах можна придбати об’єкт незавершеного будівництва зернопереробного комплексу
AgroNews
2025-12-13T09:48:18Z
В Одесі затримали судно, яким росіяни вивозили з Криму вкрадене зерно
AgroNews
2025-12-13T09:18:34Z
Враг обстрелял Николаев: есть пострадавшие, среди них подросток
TSN
2025-12-13T08:51:13Z
Россияне обстреляли Одесскую область: горели судно, склады и жилые дома
Новости Украины
2025-12-13T08:42:57Z
"Пусть посмотрят на себя": военный разнес украинцев, критикующих ТЦК
Знай
2025-12-13T12:12:16Z
Россияне "охотятся" на дома украинцев: "Флеш" предупредил о новой угрозе
GlavRed
2025-12-13T12:06:30Z
Не понравившиеся костюмы "полиции морали": в Талибане вызывают на допросы за модный лук из британского сериала
Comments UA
2025-12-13T11:54:30Z
В приложении Армия+ собирают отзывы военнослужащих о ВЛК
Новости Украины
2025-12-13T11:48:24Z
Публичный стыд – это не воспитание. Это путь к потере доверия и самооценки
Comments UA
2025-12-13T11:42:28Z
Пенсию близким людям можно увеличить самостоятельно: в ПФУ рассказали, что для этого нужно
Знай
2025-12-13T11:12:25Z
В Украине начали выплаты семьям погибших и раненых журналистов
Новости Украины
2025-12-13T11:09:09Z
Празднование Рождества и Нового года 2026: куда пойдут праздничные деньги украинцев
Знай
2025-12-13T10:12:38Z
Дроновый бизнес по-украински: как война превратила оборонные закупки в закрытую кормушку для своих
Знай
2025-12-13T09:21:04Z
Снизится ли уровень сахара в крови, если пить много воды: диетологи дали четкий ответ
UAToday
2025-12-13T10:03:27Z
Вектор-чистка зубов: современный подход к здоровью дёсен
Мій Харків
2025-12-13T09:42:40Z
Почему нельзя оставлять нож на столе: приметы о домовом, нечистой силе и настоящая опасность
TSN
2025-12-13T08:18:07Z
Растительный гороскоп друидов на 13 декабря: Весам — внутреннее тепло, Скорпионам — сосредоточение
TSN
2025-12-13T08:18:02Z
Как остановить грипп в первые часы: врач назвал главную ошибку украинцев
Знай
2025-12-13T07:06:03Z
Сладкий секрет молодости: ученые доказали, что шоколад и кофе тормозят старение
TSN
2025-12-12T22:21:57Z
Разбор популярного мифа о пользе Омега-3
Comments UA
2025-12-12T21:09:10Z
Укрпочта разрешила покупать лекарства за средства «Зимней поддержки»
Новости Украины
2025-12-12T17:12:36Z
Могут ли "здоровые перекусы" разрушить вашу диету: ответ экспертов
TSN
2025-12-12T15:06:39Z
Пассажиры электромобилей массово жалуются на тошноту и головокружение: в чём причина
UAToday
2025-12-13T11:03:35Z
Ключи от автомобиля в холодильнике: зачем водители так делают и какие более удобные и надежные методы
Знай
2025-12-12T17:51:10Z
Почему даже новая батарея не спасает зимой: главная причина, о которой не догадываются водители
Comments UA
2025-12-12T14:45:45Z
Чтобы лобовое стекло не треснуло на морозе: эксперт рассказал об основных правилах
Знай
2025-12-12T11:51:02Z
Электромобили бьют рекорды: какие авто предпочитают украинские водители
Хвиля
2025-12-11T12:00:53Z
Электромобили бьют рекорды: какие авто предпочитают украинские водители
Хвиля
2025-12-11T12:00:44Z
Электромобили бьют рекорды: какие авто предпочитают украинские водители
Хвиля
2025-12-11T12:00:32Z
Электромобили бьют рекорды: какие авто предпочитают украинские водители
Хвиля
2025-12-11T12:00:26Z
Электромобили бьют рекорды: какие авто предпочитают украинские водители
Хвиля
2025-12-11T12:00:12Z
Українцям прогнозують подорожчання молочних продуктів уже в січні
AgroNews
2025-12-13T12:15:17Z
"Социальное жилье" без разрешений? Новый скандал с главой Зазимской ОТГ
Знай
2025-12-13T11:54:32Z
Вітчизняні фермери не здатні забезпечити Україну картоплею
AgroNews
2025-12-13T11:12:55Z
Командиры РФ пытают собственных солдат: партизаны узнали причину
Comments UA
2025-12-13T10:33:40Z
Атака РФ по Украине: без электроснабжения более миллиона абонентов, 5 человек ранены
TSN
2025-12-13T10:18:41Z
Експерти розповіли, як виправити помилки у Державному земельному кадастрі
AgroNews
2025-12-13T10:09:17Z
Враг перебрасывает много сил в горячую точку: Сырский доложил об ответе ВСУ
GlavRed
2025-12-13T09:54:21Z
Гороскоп удачи на вторую половину декабря: чрезвычайный период для двух знаков Зодиака
Знай
2025-12-13T08:51:17Z
Главнокомандующий ВСУ раскрыл детали обороны и действий под Покровском
Новости Украины
2025-12-13T08:27:58Z
Во Франции открыли крупнейшую в Европе городскую канатную дорогу
Европейская правда
2025-12-13T12:03:58Z
Как часто можно стирать джинсы, чтобы долго оставались новыми: эксперты дали окончательный ответ
TSN
2025-12-13T10:48:19Z
Какую колбасу выбрать для оливье, чтобы праздничный салат получился, как из ресторана
TSN
2025-12-13T09:21:23Z
Не можете долго заснуть: этот лайфхак поможет абсолютно всем
Comments UA
2025-12-13T08:21:01Z
Как правильно садиться супругам за праздничный стол, чтобы в семье царило счастье и не было ссор
TSN
2025-12-13T08:18:37Z
Ингредиенты рождественского ужина, которые могут быть ядовитым для собак: ветеринары предупреждают об опасности
Знай
2025-12-13T07:51:56Z
Судьба подскажет путь: каких знаков зодиака закрутит вихрь богатства и достатка
GlavRed
2025-12-13T02:33:36Z
День ангела 13 декабря: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-12-12T22:21:10Z
Как приготовить новогодние "мандаринки": простой рецепт закуски с вау-эффектом, все его ищут перед 31 декабря
Знай
2025-12-12T19:51:30Z
Умом мало чем отличается от древних людей: как орангутан сам себя лечил и что это значит для нас
Comments UA
2025-12-13T11:09:59Z
Раньше ученые ошибались на сотни тысяч лет: найдены доказательства древнейшего использования огня
Comments UA
2025-12-13T10:15:00Z
Україна планує домагатися розширення квоти на постачання борошна до ЄС у 2028 р
AgroNews
2025-12-13T08:18:33Z
Windows "зависает" или "тормозит": самые частые причины и как их быстро исправить
Фокус
2025-12-13T07:57:33Z
2026 станет годом чудес: какие зеркальные даты исполняют желания и почему нельзя проспать ни одной
Знай
2025-12-13T05:51:44Z
Неожиданно: Eidos-Montreal делает игру по «Чужому» в духе Tomb Raider — СМИ
GameMag
2025-12-12T22:45:41Z
Star Wars: Fate of the Old Republic может выйти к началу поколения PlayStation 7 — первая информация от Кейси Хадсона
GameMag
2025-12-12T22:45:20Z
Фанатов Xbox ждёт лавина игр в 2026 году — на январской презентации Xbox Developer Direct покажут Fable и Forza Horizon 6
GameMag
2025-12-12T22:33:07Z
"Все очень удивились": Capcom рассказала о Pragmata для Nintendo Switch 2, андроид Диана получит собственную фигурку amiibo
GameMag
2025-12-12T20:57:36Z
Тяжелоатлет Даниил Чиняков - о трех золотых медалях чемпионата Европы, Rammstein и пельменях
Комсомольская правда
2025-12-13T12:06:43Z
Рэпер Snoop Dogg станет тренером сборной США на Олимпиаде
Фокус
2025-12-12T12:45:47Z
Борцы Харьковщины, поддерживаемые Корпорацией «Здоровье», завоевали медали на Кубке Украины по вольной борьбе
Comments UA
2025-12-12T07:27:58Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:52Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:49Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:47Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:39Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:10Z
"Хамрун" — "Шахтер": онлайн-трансляция матча Лиги Конференций
Фокус
2025-12-11T19:45:07Z