/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fc0653c11b9ba502b32ed8a6f5587d77b.jpg)
В Минэкономике объяснили, изменятся ли цены на топливо
В Україні ціни на пальне різко не зміняться, адже держава продовжуватиме регулювання вартості. Проте можливі коригування через складну логістику постачання.
Про це в ефірі телемарафону заявила віцепрем’єр, міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, Україна щомісяця потребує близько 100 тис. тонн бензину та 250 тис. тонн дизелю і ще 70 тис. тонн скрапленого газу.
Наразі законтрактовано понад 72 тис. тонн бензину і майже 253 тис. тонн дизелю.
– Вчора у Варшаві з польською та румунською сторонами ми проговорили моменти, що будемо саме через Польщу збільшувати транзит з 60 тисяч до 250 тисяч тонн на місяць. Будемо якомога швидше вирівнювати ситуацію, – наголосила Юлія Свириденко.
За словами Юлії Свириденко, дефіцит пального щотижня буде зменшуватися, адже імпорт зростає з кожним днем. Міністр запевнила, що кожного тижня уряд буде поліпшувати логістичні шляхи.
Україна у 2021 році споживала 11,7 млн тонн пального, з яких імпортували 9,6 млн тонн. Наразі пальне будуть завозити із США, скандинавських країн тощо.
– Логістика через війну стає складнішою, комбіновано, але ресурс є, – запевнила Свириденко.
Вона наголосила, що ціни на пальне регулює держава за певними формулами і наразі нічого в уряді не планують змінювати, але буде певне корегування через складну логістику. Саме тому урядовці хочуть, щоб пальне було доступне для усіх українців.
– Намагатимемося, щоб ресурс був доступний для всіх українців, які цього потребують, – зазначила Свириденко.
Свириденко додає, що важливим є укладання довгострокових контрактів – не лише приватними компаніями, а й державою. Саме так у майбутньому можна буде уникнути дефіциту на ринку.