Компанія Twitter 19 травня запровадила нову політику «з подолання дезінформації під час кризи», яка передбачає, що неправдивий контент про війну в Україні будуть маркувати спеціальними позначками.
Twitter може додати попередження до допису, якщо він містить:
- хибну інформацію, яка неправильно характеризує умови на місцях під час розвитку конфлікту;
- неправдиві твердження про застосування сили, посягання на територіальний суверенітет або застосування зброї;
- свідомо неправдиві або оманливі твердження про військові злочини або масові звірства проти певних груп населення;
- неправдиву інформацію про реакцію міжнародної спільноти, санкції, оборонні дії або гуманітарні операції.
Згідно з нової політики, соцмережа не рекомендуватиме і не поширюватиме твіти, які були ідентифіковані як неправдиві. Twitter також обмежить поширення такої інформації: користувачі не зможуть лайкати, ретвітити чи ділитися контентом, який порушує нові правила. Ця зміна є частиною ширшого просування правдивої інформації під час конфлікту чи кризи після вторгнення Росії в Україну.
Голова відділу безпеки та корпоративної етики Twitter Йоель Рот зазначив, що нова політика покликана «допомогти захистити обговорення у Twitter, починаючи з акценту на російському вторгненні в Україну». Ці правила будуть зосереджені на потенційно небезпечній дезінформації про ймовірні військові злочини, збройні конфлікти, гуманітарні кризи тощо.
«Хоча ця перша ітерація орієнтована на міжнародний збройний конфлікт, починаючи з війни в Україні, ми плануємо оновити та розширити політику, включивши до неї інші форми кризи. Ця політика доповнить нашу поточну роботу, розгорнуту під час глобальних криз у Афганістані, Ефіопії та Індії», — написав Рот у блозі.
Twitter працював над цієї політикою з 2021 року. За словами Рота, під час розробки цієї системи команда Twitter спиралася на висновки світових експертів та правозахисних організацій. Кризи соцмережа визначає як «ситуації, у яких існує широка загроза життю, фізичній безпеці, здоров’ю або основним засобам для існування».
- Читайте також: Meta, Twitter і Google проти Росії. Як соцмережі протистоять пропаганді Кремля
Нагадаємо, 26 лютого соціальна мережа Twitter заблокувала можливість реєструвати акаунти в Росії. Для користувачів з України та Росії соцмережа призупинила рекламу та деякі рекомендації щодо твітів від людей, на яких вони не підписані. Це зробили, щоб зменшити поширення образливого контенту. 28 лютого Twitter почав маркувати російські державні ЗМІ. Тоді за чотири дні соцмережа зафіксувала понад 45 000 твітів щодня з посиланнями на російські державні ЗМІ, натомість станом на 11 березня Twitter помітив падіння в показах. 11 березня соцмережа почала маркувати акаунти державних ЗМІ Білорусі. 17 березня соціальна мережа видалила або позначила як недостовірні понад 50 тисяч повідомлень, що містили брехливу інформацію про війну Росії проти України.
Фото: Twitter, Alexander Shatov / Unsplash