Причиною цього є санкції, які накладені на Росію через повномасштабне вторгнення до України.
"АвтоВАЗ", який відчув санкційний тиск ще на початку березня, продовжив простий складальних конвеєрів у Тольятті та Іжевську ще на тиждень - від 30 травня до 3 червня включно.
Водночас, джерело, наближене до "АвтоВАЗ" стверджує, що завод почне збирання автомобілі лише 6 червня.
Причина простою – нестача комплектуючих.
У російського автовиробника розпочалися перші простої саме в березні.
Така сама ситуація збереглася в наступні місяці.
Так, у квітні співробітників відправили у тритижневу корпоративну відпустку, а травень розпочався із затяжних вихідних, які мали завершитися 13 травня.
Утім, вийти працювати вдалося далеко ще не всім.
Більшості співробітників канікули продовжили.
У штатному режимі працює лише Науково-технічний центр та ділянки з виробництва запасних частин та забезпечують підрозділи.
Усім працівникам, які не займатимуться "виготовленням запасних частин" або "роботами над новими проєктами", буде виплачено компенсацію у розмірі 2/3 від зарплати.
Від початку травня "АвтоВАЗ" не випустив жодного автомобіля та вже не випустить.
Імовірно, не вдалося концерну і доправити в Росію електронні компоненти, законтрактовані у альтернативного постачальника з Китаю.
Потужне виробництво - нічого не скажеш.
Безпека зачекає: "АвтоВАЗ" після простоювання збирається випустити LADA без подушок безпеки та ABS.
Продаж падає третій рік поспіль: європейці втратили інтерес до російських автомобілів LADA.
Автогігант Renault шукає спосіб залишити ринок Росії.