Кожному медзакладу виділяють кошти на ліки, і перелік доступних ліків має бути відкритим для пацієнтів.
Та якщо виникає ситуація, коли у медзакладі вимагають гроші за безоплатні послуги, потрібно звернутися до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії лікарів.
Якщо ж відмова на рівні керівництва лікарні, треба написати скаргу до Департаменту охорони здоров’я міського, районного, або районного у вашому місті чи до відповідного органу місцевої влади.
Якщо не вдається розв’язати проблему на місцевому рівні, подавайте скаргу в НСЗУ.
Телефон контакт-центру 16-77 або пишіть листом на електронну адресу info@nszu.
Що потрібно вказати у скарзі:.
ПІП, дату народження.
Дату відмови у медичній послузі.
Повну назву лікарні.
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.
Детальний опис ситуації.
Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.
Які медичні послуги для новонароджених є безоплатними - МОЗ.
Відповідь вам має надійти на вказаний контактний телефон або електронну пошту протягом часу, визначеного законом.