Це обурює людей, які стоять на кордоні з Польщею по кілька діб.
Тож вони влаштували порушникам своєрідні блокування.
Про один з таких заходів повідомив адміністратор Facebook-спільноти Grаnica-Кордон Томаш Баарт-Бартецкій.
Про схожі випадки пишуть також інші користувачі соцмережі.
Чергуємо другу добу.
Черги купляють.
Ми зорганізували активну групу – написали список тих, хто в черзі, стояли з поліціянтами і не впускали тих, кого не було в списку, і хто намагався обдурити, щоб поїхати позачергою", – написала користувачка Тетяна.
Охочі встигнути провезти до України вживане авто з нульовим митом готові платити гроші тим, хто простоїть за них довжелезну чергу.
Так, у різних месенджерах та спільнотах у Мережі повідомляється, що місце в такій черзі коштує від 300 до 600 дол.
Є навіть такі, хто готовий придбати.
Місце в черзі за 1000 дол.
Так, 24 червня на пунктах пропуску "Ягодин-Дорогуськ" та "Рава-Руська-Гребенне" утворилися багатокілометрові черги на в’їзд до України.
За інформацією сайту Lublin112, перед прикордонним переходом у Дорогуську утворилася черга завдовжки понад 35 км і деякі її ділянки майже не просувалися.
Схожа ситуація виникла і перед прикордонним переходом у Гребенному, пише ukrayina.
Там черга з авто на трасі держзначення №17 розтягнулася на понад 30 км.
Водночас у Зосині черга була значно менша.
Комісарка Палати податкової адміністрації в Любліні Мажена Сємєнюк пояснила у коментарі "Польському радіо", що в кілометрових чергах на кордоні очікують вантажівки із зерном та продуктами.
Такий товар підлягає детальному прикордонному контролю.
Україна та ЄС вже за кілька днів підпишуть "транспортний безвіз": що це дасть українцям.
Українські біженці зможуть отримати розширену допомогу у Польщі: деталі.
Скасування "нульового" мита на автівки торкнеться не всіх: кому і відколи доведеться сплачувати додаткових 40%.
Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.