Так, імпорт пального в Україну щодня зростає і це вже приносить свої плоди.
Про це в коментарі Telegraf заявив директор з маркетингу та інновацій компанії "БРСМ-Нафта" Олександр Мельничук.
За його словами, у країні вже зникли проблеми з автогазом, який до того ж дешевшає.
Найближчого тижня, прогнозує Мельничук, ціна на нього знизиться ще на 1-15,5 гривні.
"Також немає гігантських черг за бензином у сотні авто, тепер це максимум 10-20 авто, а в західних регіонах країни черги взагалі відсутні", - зазначив Мельничук.
За словами експерта, найближчими 2-3 місяцями ситуація з бензином повністю вирівняється - його дефіцит зникне, а ціна пального навіть може знизитися.
На скільки саме – Мельничук не уточнює, додаючи, що подібні прогнози робити ще зарано.
Одним із тимчасових податкових послаблень є скасування акцизу на пальне і зниження ставки ПДВ з 20% до 7%.
Це дало змогу зменшити ціни на пальне на 12-13 грн/л.
Додамо, що в Україні наприкінці квітня на АЗС виник дефіцит пального.
Для врегулювання ситуації 29 квітня уряд підвищив граничні ціни на бензин та дизельне пальне на 40-43%.
17 травня уряд призупинив цінове регулювання на паливному ринку.
За оцінками Кабміну, після цього рішення очікувані граничні ціни на дизельне пальне будуть не вище 58 грн за літр, а ціни на бензин - не вище 52 грн за літр.
В Раді запевнили, що в липні на АЗС України зникнуть обмеження на покупку пального.
АЗС України змінили вартість усіх видів пального: за скільки тепер можна заправитися.
Ситуація покращується: на українських АЗС потроху починають зникати черги.