Накопичення вагонів із вантажами українських експортерів на західному кордоні України спричинене в першу чергу неготовністю залізничної та портової інфраструктури сусідніх країн приймати значні обсяги вантажів, які їдуть з України, повідомив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін під час брифінгу 29 червня.
«Велика черга з вагонів в першу чергу спричинена тим, що немає де приймати надлишкові вантажі. Як залізнична, так і портова інфраструктура сусідніх країн поки що не до кінця готова до наших об’ємів. Це головна причина», - пояснив він.
До війни Україна щомісяця відправляла через морські порти 5 млн тонн експортних вантажів. За словами Камишіна, значну частину з них до портів доставляла «Укразалізниця». Це є свідченням того, що Україна мала ефективну логістику для транспортування великих обсягів продукції, зазначив керівник компанії.
Потужності УЗ і зараз дозволяють перевозити аналогічні обсяги вантажів, однак їх обробка на західному кордоні займає набагато більше часу через обмежену пропускну здатність залізничних переходів.
Камишін додав, що наразі триває робота з будівництва стаціонарних та мобільних перевантажувальних комплексів як з боку України, так і з боку сусідніх країн, що дасть змогу поступово вирішити проблему черг.
Читайте новини бізнесу та промисловості у Telegram-каналі UAprom