Як бачимо, економічні санкції ЄС змушують компанії, які спочатку не зважилися на повне закриті російського бізнесу, робити це за кілька місяців.
Так, вже 5 липня процедуру згортання виробництва у Нижньому Новгороді запустив Volkswagen.
Вже до 5 жовтня російський підрозділ концерну піде з майданчиків ГАЗу та повністю ліквідує підприємство.
Про це повідомляє "Газета.
Ru" з посиланням на два джерела, зокрема – у російському офісі німецької марки.
Офіційна причина – скорочення постачання автокомпонентів на територію РФ, а також "блокування логістичних постачань".
Зазначимо, що це пов'язано з повномасштабним вторгнення РФ до України та санкціями, які через початок війни були накладені на країну-агресорку.
Проєктна потужність підприємства – 132 тисячі машин на рік.
Торік у Нижньому збудували 400-тисячний автомобіль для VW Group Rus, а також 750-тисячну "Шкоду".
На сьогоднішній день на виробництві задіяно близько 210 осіб.
Як кажуть у компанії, на початку червня більшість співробітників прийняли пропозицію піти добровільно.
Про закриття основних потужностей заводу зі збирання автомобілів і двигунів у Калузі поки не йдеться.
За даними комітету автовиробників Асоціації європейського бізнесу, за перші п'ять місяців поточного року продаж бренду Volkswagen в Росії становив 13 787 штук (-66%), продаж Skoda - 13 990 штук (-67%).
Volkswagen найближчим часом не збирається поновлювати виробництво автомобілів у РФ.
Рівень 50-х років: виробництво легкових автомобілів у Росії обвалилося на 97%.
Світовий виробник шин Nokian Tires йде з російського ринку.