Film.ua Group з початку повномасштабного російського вторгнення продала за кордон більше 9000 годин українського контенту для збору коштів на потреби Збройних сил України та переселенців. Про це в інтерв'ю Liga.net розповіла CEO Film.ua Group Вікторія Ярмощук.
За її словами, внаслідок вторгнення Росії за кордоном зросла в рази зацікавленість українським національним контентом.
«Усе це дуже добре купують, Ми зібрали каталог українських фільмів, які стосуються війни, і почали його активно пропонувати для продажу. За 2-3 тижні вдалося продати контенту на понад €200 тисяч. Гроші, які ми збирали, перераховували на ЗСУ чи гуманітарну підтримку переселенців. За 4 місяці повномасштабного вторгнення загалом продали близько 9000 годин українського контенту», – розповіла пані Ярмощук.
Раніше Film.ua Distribution повідомляла, що передала на ЗСУ гроші від продажу в Чехію фільму «Черкаси». Стрічку також придбав польський канал TVP, а також каналам Естонії, Литви та Латвії.