Зокрема, майже дворазове зростання цін на пальне, його відсутність та черги на АЗС спонукали багатьох вітчизняних автомобілістів вкотре подумати про електромобілі.
Про це повідомляє Auto-Consulting.
Зазначається, що одна з переваг автомобілів із двигуном внутрішнього займання (ДВЗ) перед електрокарами - розвинена мережа АЗС та можливість заправити автомобіль у будь-якому куточку нашої країни.
Проте, з початком війни, ця перевага зникла.
У той же час, перевага електрокарів у вартості кілометра пробігу стала ще більшою.
Адже пальне подорожчало, а електроенергія - ні.
Як наслідок, аналітики порівняли продаж нових автомобілів у першому півріччі 2021 року з першим півріччям 2022 року та чи змінилися вподобання наших автомобілістів у виборі автівки за типом пального.
Автомобілі з бензиновим двигуном займали рік тому 58,7%.
Сьогодні їхня частка - 55,1%.
Тобто дійсно, українці почали менше купувати бензинових автомобілів.
Автівки із дизельним двигуном займали рік тому майже 24,4% ринку.
Сьогодні їхня частка - 23,6%.
Теж зменшення, хоч і незначне.
Встановлена на заводі чи у дилера ГБО була в 1,3% нових легкових авто.
Сьогодні їхня частка становить 1,02%.
Тобто в межах похибки.
Машини з дизель-гібридною силовою системою займали рік тому 2,8% ринку, зараз їхня частка – 2,67%.
Якщо ж гібрид складається з бензинового та електродвигуна (більш поширена схема гібриду) – таких було продано рік тому 10,7%, сьогодні їхня частка – 10,48%.
Натомість частка електромобілів на ринку нових легковиків зросла, і дуже суттєво – від 2,24% минулого року до 7,13% у цьому.
Як можна побачити, у авто на всіх видах пального окрім електрики, за час війни зменшилася частка ринку.
Варто також зазначити, що загальні обсяги продажу нових автомобілів з усіма типами двигунів впали, порівняно із першим півріччям 2021 року.
І найбільше падіння, як це не дивно, продемонстрували авто із ГБО - мінус 81,4%.
Бензинові - мінус 65%, дизельні - мінус 64,5%, бензинові гібридні - мінус 53,7%, дизельні гібриди - мінус 51,8%.
Виключення становлять лише електрокари.
Іхні продажі навпаки збільшилися аж на 211,7%.
Українці суттєво підвищили зацікавленість у нових комерційних авто: топ-5 марок, які купували в липні.
Імпорт вживаних авто: як розвиватиметься ввезення до України машин із пробігом в серпні.
Україна ввійшла до топ-5 імпортерів автомобілів у Європі за підсумками 2021 року.