Під час дії так званого "нульового розмитнення" була встановлено одразу кілька рекордів в імпорті вживаних авто з-за кордону.
Основний з них — кількість легковиків з пробігом, які привезли українці.
Після скасування можливості ввозити автомобілі без сплати митних платежів імпорт суттєво "просів".
Про це інформують експерти Інституту досліджень авторинку.
Зазначається, що в серпні пройшли митне оформлення близько 18,8 тисячі нових та вживаних "легковиків".
Вживаними із них було близько 15 тисяч.
Для порівняння, в липні 2022 року, у перший місяць після скасування нульового розмитнення, загальна кількість імпортованих легковиків склала 13,6 тисячі.
Вживаними із них були близько половини.
Тобто загальний приріст імпорту між червнем та липнем-2022 склав 38%.
Так, порівняно з показниками червня цього року, коли ще діяло нульове розмитнення (понад 100 тисяч ввезених вживаних авто за місяць), це майже в 7 разів менше.
Якщо порівнювати із серпнем минулого 2021 року, котрий виявився рекордним для українського авторинку, це — у 4 рази менше.
Щодо цінової структури легковиків з пробігом, які оформили у серпні, то більшість авто (45%) коштувала менш як $6 тисяч.
Таких машин імпортували близько 8,5 тис.
Машин вартістю $6-10 тис.
оформили 3 990 шт., у ціновому діапазоні $10-30 тис.
опинилися 4 527 шт., а автомобілів з цінником понад $30+ тис.
нарахували лише 1 717 шт.
Загалом купівельна спроможність українців залишається стабільно низькою та в більшості вони потребують машин доступної цінової категорії.
Які вживані авто найчастіше привозять українці з Польщі: топ-15 моделей та скільки вони коштують.
В Україні збільшився імпорт вживаних авто: названо топ-10 країн Європи, де українці купують машини з пробігом.
Британці назвали найненадійніші вживані автомобілі віком до десяти років.