«Укрзалізниця» заявила про поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах і представила нові вагони.
«Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів.
Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах «Укрзалізниці», – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що у рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестують наступне:.
мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів – ці вагони мають виглядати зразково;.
замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;.
встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;.
забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;.
додали дозатори паперових рушників.
«Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся.
Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка», – зазначають у відомстві.
Яким рейсам пощастило отримати «пілотні» вагони?.
№75/76 Кривий Ріг – Київ;.
«Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя – Львів).
«Укрзалізниця» зазначила, що їй дуже важливо почути зворотний зв'язок з приводу оновлень.
Коментарі не забарилися.
Виїхати можна з кількох підконтрольних Україні міст.
Деякі з потягів для евакуації з окупованого Криму є безкоштовними.