/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F7652c4dbb46c20169dd26cf02710a432.jpg)
Monobank провів мовний експеримент: результати приголомшливі
Monobank провів мовний експеримент і поділився результатами.
Вибрали тисячу звернень клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.
96,3%(!) сказали, що це не є для них проблемою.
Про це розповів співзасновник Monobank Олег Гороховський.
«Вочевидь, денацифікація проходить успішно! Отже, відповідь російською мовою в підтримці Monobank тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.
У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу? Я вважаю, російськомовним інтерфейсам немає місця в Україні», – вважає Гороховський.
На думку банкіра, російська мова – це особистий вибір кожного українця.
Але російськомовні інтерфейси використовуються в Росії.
В нашій державі їм не місце.
Нещодавно компанія «Нова пошта» услід за «Монобанком» прибрала російську мову в своїх цифрових сервісах.
Мовний омбудсмен: Навіть Харківська міськрада тепер веде телеграм-канал українською.
Мовне питання.
Невже досі не на часі?.
Наступ на мову почався з усіх фронтів.