/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fd17605222b212a84b278de2e90c7ef34.jpg)
Джордж Клуні у порваному халаті з'явився у рекламі кави
Голлівудський актор, продюсер та бізнесмен Джордж Клуні знявся в комедійній рекламі кави Nespresso, обличчям бренду якої працює вже багато років.
@video=//www
У кадрі Клуні з'являється у піжамі, домашніх капцях та халаті.
По сюжету до нього в гості приходить товариш, і чоловіки збираються випити кави, проте виявляється, що у Клуні залишилася лише одна капсула кави для кавоварки.
Далі слідує епічне протистояння, яке закінчується вельми несподівано.
Наприкінці ролика Клуні з'являється в порваному на плечі халаті.
Реклама кави Nespresso, в якій Клуні знімається вже 20 років, принесла актору близько $40 млн.
Однак це не самий найбільший прибуток, який він отримав.
Кілька років тому Клуні та його компаньйони продали компанію з виробництва текіли Casamigos за $1 млрд.
А одного разу, як розповідав актор у інтерв'ю, він відмовився від гонорару $35 млн за один день роботи.
Зйомки в рекламі аерокомпанії мали тривати всього день, але акторові здалося неетичним зв'язуватися із замовниками: «Авіакомпанія була пов'язана з країною, яка, хоч і є союзником, іноді сумнівна, і тому я подумав: «Ну, якщо це забере у мене хвилину сну, це не варто».