Компанія Britannia Rescue, що спеціалізується на допомозі автомобілістам на дорогах, зібрала статистику викликів клієнтів, пов’язаних із проколами та іншими пошкодженнями коліс.
Провівши аналіз, британські рятувальники виявили цікаву закономірність: електромобілі страждають від різних пошкоджень коліс і шин у два рази частіше, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння.
Згідно з даними Britannia Rescue з 2018 по 2021 рік частка викликів, пов’язаних із проколами коліс у водіїв бензинових та дизельних автомобілів, склала 16 відсотків.
Власники електрокарів із такими ж ушкодженнями стикалися у 36 відсотках випадків.
На думку експертів, це пов’язано зі збільшеною масою електромобілів – важка батарея ускладнює електромобіль до 50%.
Природно, що потрапляючи у ями чи наїжджаючи на бордюр, електрокари набагато частіше ушкоджують колісні диски та шини.
Справа ще й у тому, що більшість виробників електрокарів не комплектує їх запаскою.
Тому, в будь-якому випадку, доведеться викликати евакуатор – буксирувати електрокар найчастіше заборонено через ризик перегріву і займання.
Добре хоч шинники почали випускати для електромобілів посилену, стійку до навантажень гуму – наприклад, у Continental з’явилася серія HL (Heavy Load).