/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F8af1d6ac7f55272ea005cbb95f11fa45.jpg)
З’ясовано, коли подальше зниження швидкості вже не впливає на безпеку руху
Британські дослідники з’ясували, що з певної межі подальше зниження дозволеної швидкості руху не спричинить відчутного підвищення безпеки.
Про це повідомляє автомобільний портал Auto.
Express з посиланням на нове дослідження, опубліковане в Journal of Epidemiology and Community Health.
Дослідники проаналізували 76 доріг у центрі Белфаста до та після введення обмеження швидкості 20 миль/год (32 км/год), порівнюючи їх з іншими дорогами Північної Ірландії, де зберігалися обмеження швидкості 30 або 40 миль/год (48 та 64 км/год).
І дійшли висновку, що “немає статистично значущих відмінностей” у довгостроковій частоті аварій і жертв або середній швидкості руху.
Однак, згідно з дослідженням, дороги з обмеженням 20 миль на годину мали меншу пропускну спроможність, що призводило до частих заторів.
У дослідженні зроблено висновок, що політики, які розглядають подальше обмеження швидкості, повинні враховувати точність, контекст і масштаб впровадження.
Наприклад, на ділянках, де це дійсно необхідно, уповільнювати швидкість за допомогою примусових заходів – чи то через модифікацію дизайну доріг за допомогою острівців, добре спроєктованих лежачих поліціянтів або шикан.
А не встановлювати обмеження швидкості по всій довжині дороги.
Взагалі сенс значних обмежень швидкості є лише там, де є велика кількість велосипедистів і пішоходів.
До того ж дослідження показало, що водії з меншою ймовірністю дотримуються обмеження, якщо не вірять, що воно відповідає реальним дорожнім умовам.