Італійський модний дім Gucci звинуватили у пропаганді педофілії – приводом стала рекламна кампанія колекції HA HA HA за участю музиканта Гаррі Стайлса, де він знявся у футболці із зображенням рожевого ведмедика та позує поряд із дитячим матрацом.
Користувачам мережі не сподобалося використання дитячої атрибутики у дорослій рекламі: у тому, що дорослий позує поруч із дитячим матрацом, розглянули непристойні натяки.
«Чому у Gucci у рекламі Гаррі Стайлс, дорослий чоловік, позує з дитячим матрацом і в рожевій футболці з плюшевим ведмедиком? Мені таке не подобається», – написала у твіттері шотландська телеведуча Джилліан Маккейт.
Її підтримала інші коментатори.
Щодо рекламної кампанії висловилася і спадкоємиця будинку Gucci Олександра Заріні, яка також є засновницею фонду, який займається боротьбою із сексуальним насильством щодо дітей.
«Навіщо створювати контент із дитячим матрацом та дорослим чоловіком? – написала вона в соцмережах.
– Мене турбує ця спільна ідеологія, яку Kering транслює через свої бренди».
Користувачі соцмереж також звернули увагу на те, що Gucci і Balenciaga, яка нещодавно теж потрапила у гучний скандал, належать одній компанії – Kering.
У модному будинку критику поки що не прокоментували, Гаррі Стайлс також не висловлювався із цього приводу.