/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F82cc21d6a278acfcb1b881046d77a9d6.jpg)
У росії відновили випуск застарілих 60-річних двигунів
У рф відновили виробництво двигуна ЗМЗ-523 Його розробили ще на початку 60-х років.
Про це повідомляє Фокус.
Цей V8 є трохи покращеною модифікацією двигуна ЗМЗ-53, що випускався на Заволзькому моторному заводі з 1963 року.
Усього зібрали близько 6,5 мільйонів цих моторів.
Бензиновий двигун ЗМЗ-523 встановлювали на автобуси ПАЗ-3205 та вантажівки ГАЗ-3308.
2021 року його зняли з виробництва як застарілий і непопулярний, але в умовах санкцій він знову знадобився.
Річ у тому, що нестача імпортних комплектуючих не дозволяє випускати сучасніші силові агрегати.
ЗМЗ-523 буде доступним як для нового транспорту, так і на вторинному ринку.
У ЗМЗ-523 проста нижнювальна конструкція, а основною відмінністю від архаїчного ЗМЗ-53 є заміна карбюратора впорскуванням палива.
З робочим об’ємом 4,7 л він розвиває всього 124 к.
та 298 Н∙м.
З усім тим, представники Заволзького моторного заводу стверджують, що V8 «має хороші динамічні характеристики стосовно комерційного транспорту».Для своїх параметрів двигун відрізняється підвищеною витратою палива — 22-30 л/100 км.
Також у виробництво повернуть економічніший варіант ЗМЗ-524 із заводським ГБО: його віддача становить 138 к.
та 314 Н∙м.