/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F2f4b090af3f31059db38bfdf2ad2e5fb.jpg)
Один із найбільших спортивних ретейлерів йде з Росії
Один із найбільших у світі ретейлерів спортивних товарів Decathlon почав пошук покупців на свої російські активи.
Про це повідомило видання РБК у середу, 25 січня, з посиланням на джерела у великих торгових мережах та консалтингових компаніях.
За даними трьох співрозмовників видання, Decathlon сподівається продати бізнес у Росії повністю.
Ще одне джерело стверджує, що компанія готова окремо продати свою нерухомість.
Decathlon розпочала свій бізнес у Росії в 2006 році.
Навесні 2022 року там було 57 магазинів компанії, тепер їх залишилося 28.
Невдовзі після початку війни в Україні мережа призупинила постачання товарів до Росії.
За оцінкою голови аналітичної компанії INFOLine Івана Федякова, російський бізнес Decathlon коштує 13–15 млрд рублів.
На думку аналітика, продати бізнес цілком в одні руки компанії не вдасться через те, що більшість комерційної нерухомості компанії припадає на великоформатні об'єкти – 20 гіпермаркетів.
Як зазначає РБК, для продажу бізнесу компанії необхідно отримати дозвіл спеціальної підкомісії Мінфіну РФ, яка вимагає, щоб актив продавали зі знижкою не менше 50% вартості, визначеної в ході незалежної оцінки.
У прес-службі Decathlon відмовилися коментувати інформацію про продаж бізнесу у Росії.
Як відомо, після російського вторгнення в Україну з Росії пішли більше тисячі компаній.
Одні з них заявили про зупинку роботи, інші повністю згорнули свій бізнес.
У РФ компанія працювала з 1992 року.
Серед її брендів – Danone, «Простоквашино», «Активіа», Actimel, «Bio Баланс», «Растишка», «Тема», Danissimo тощо.
У Росії у Danone було 18 підприємств і більше 10 тис.
Тим часом модний дім Dior потрапив у черговий скандал, запросивши на тиждень моди в Парижі російську продюсерку Яну Рудковську, яка затято підтримує криваву політику Кремля.
Це не перший скандал, коли модний дім звинувачують у заграванні з Росією.