Власник Twitter Ілон Маск оголосив, що соціальна мережа почне ділитися доходами від реклами з авторами. Щоправда, для цього їм доведеться спочатку заплатити за підписку Twitter Blue.
"Відсьогодні Twitter почне ділитися доходами від реклами з авторами, якщо в їх гілках буде показана реклама", – говориться в твітті Маска. Інших деталей про те, як цей функціонал буде реалізований, мільярдер не навів.
Варто зауважити, що підтримка авторів є й в інших платформ – наприклад, YouTube і TikTok. Однак там на виплати можуть розраховувати тільки автори, які відповідають вимогам за кількістю передплатників або залученості. Чи будуть висунуті аналогічні вимоги в Twitter, неясно.
До слова, вартість самої підписки Twitter Blue становить $8 на місяць. Окрім "синьої галочки" поруч з ім'ям підписникам стають доступні редагування твітів (протягом 30 хвилин після публікації), режим читання, а також можливість завантажувати відео в 1080p.
В майбутньому підписники Twitter Blue будуть бачити вдвічі менше реклами та зможуть публікувати довші ролики (поточний ліміт – 140 секунд).
Як змінився Twitter після покупки Маском
Ілон Маск став власником Twitter близько трьох місяців тому, але вже встиг перевернути компанію і її соцмережу догори дном. За цей час Маск встиг звільнити ключових топ-менеджерів, скоротив чисельність персоналу на 50%, скасував довічні бани та втратив важливих рекламодавців.
Мільярдера звинувачують в тому, що він зіпсував корпоративну "твітерську" культуру, яку компанія будувала протягом 16 років, а разом з нею й імідж соцмережі, заснований на довірі користувачів. УНІАН переказував розслідування The Verge, в якому представлена детальна хроніка подій.
Вас також можуть зацікавити новини:
- У Meta зібралися розблокувати акаунти Трампа і назвали причину
- Twitter пом'якшує політику блокування акаунтів за порушення
- По стопах Twitter: Instagram буде роздавати "сині галочки" всім підряд