Повідомлення, які з’являються у TikTok, Instagram або Facebook, коли користувач намагається поділитися публікацією, що містить потенційно неправдиву чи оманливу інформацію, зазвичай ігноруються. Про це свідчать дані звіту TikTok, оприлюднені минулого тижня. Про це пише Bloomberg.
Згідно зі звітом компанії, користувачі TikTok у Європейському Союзі у 71% випадків продовжують ділитися публікаціями після того, бачать сповіщення про те, що контент є «неперевіреним».
- Читайте також: Росія винайшла новий спосіб поширення дезінформації про Україну через Telegram та Twitter
За даними аналогічного звіту Meta Platforms Inc., у Facebook користувачі беруть до уваги подібне сповіщення лише у 25% випадках. В Instagram кількість таких пильних користувачів зростає до 38%.
Компанії намагаються заблокувати фейкові облікові записи та інформацію, яку вони можуть поширювати, а також надають детальні дані про свою політику щодо поширення політичної реклами та хакерства. До цього соцмережі зобов’язує нове законодавство ЄС, спрямоване на боротьбу з дезінформацією.
Нагадаємо, раніше «Media Sapiens» писав про те, що VoxCheck презентував 19 найпопулярніших російських фейків, що поширювалися через телеграм. Також ми повідомляли, що за результатами дослідження Internews лише 63% українців під час війни не вважають актуальною проблему дезінформації.
Фото: Meta / Facebook