![У роботі метро Києва стався збій: не працювали щойно поповнені транспортні картки](https://thumbor.my.ua/wtjYx-giPJN-3o8_JwKgvKxIjig=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F7ddd35db858832d49fcce812e23c89bd.jpg)
У роботі метро Києва стався збій: не працювали щойно поповнені транспортні картки
У Києві в роботі підземки стався технічний збій, через який не працювали щойно поповнені транспортні картки.
Про це повідомляє КП "Київський метрополітен" у соціальній мережі Facebook.
"Із технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють транспортні картки, які були щойно поповнені", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що фахівці оперативно взялися за розв'язання цього питання. Водночас сплатити за проїзд можна:
- транспортною карткою, поїздки на якій були поповнені раніше;
- разовим паперовим Qr-квитком;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку "Київ Цифровий";
- безконтактною банківською карткою;
- мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Станом на зараз транспортні картки знову працюють у звичайному режимі.
Оновлення у Київському метрополітені.
Як раніше повідомляв УНІАН, у міський застосунок "Київ Цифровий" додали можливість перетворювати поїздки з транспортної карти на QR-квитки. Для цього потрібно вибрати транспортну карту в застосунку та натиснути "Створити QR-квиток". Далі квиток з поїздки з'явиться в загальному списку QR-квитків.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Смертельне селфі на вагоні потяга: підлітків на Київщині вдарило струмом, один не вижив
- "Темні часи" скінчилися: у Києві скасували стабілізаційні відключення світла
- У Києві повністю відновили подачу тепла - Кличко