/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F449%2F0a89af40797c5382d9448ab116818071.jpg)
25% музичних релізів 2022 року не отримали жодного прослуховування. Дослідження
Минулого року на стрімінгових платформах вийшло 38 мільйонів треків, які не отримали жодного прослуховування. Про це заявив Роб Джонас, генеральний директор компанії Luminate, що є постачальником даних про продаж музики, пише видання Слух медіа.
67,1 мільйона треків набрали менше 10 прослуховувань, це майже половина усіх випущенних новинок. А якщо трек прослухали 11 разів — він автоматично кращий за 67 мільйонів інших.
Загалом на всіх стримінгових платформах викладено близько 158 мільйонів композицій, 38 мільйонів з яких так і не прослухали — це 24% усієї музики. Музичний журналіст Сергій Кейн зазначив, що музичні платформи щорічно платять Google за використання хмарних сховищ для збереження файлів, оскільки щодня на платформи додається по 100 тисяч треків.
Наприклад, Spotify щороку платить мільйони євро і ця сума зростає: €15 мільйонів у 2018 році, €35 мільйонів у 2019-му, €55 мільйонів у 2020-му, €88 мільйонів у 2021-му і щонайменше €130 мільйонів у 2022-му.
«Це гроші підписників і підписниць, із яких 54,6 мільйона натомість могли б піти артистам і артисткам. Достатньо було б лише щорічно “чистити кеш”», — відзначає Сергій Кейн.