Українські рішення увійшли до переліку фіналістів головної європейської премії у сфері телевізійного дизайну та маркетингу Promax Europe.
Визнання від європейського журі найпрестижнішої профільної премії Єдині новини отримали за дизайн та промо в номінаціях:
- кращий новий концепт/інновація;
- новини/спеціальні репортажні програми;
- дизайн бренду (проєкт Україна б’ється).
До журі премії традиційно входять кращі фахівці у сфері дизайну та маркетингу зі всієї Європи. Переможців Promax Europe Awards оберуть у травні в Амстердамі.
Українські проєкти конкуруватимуть із креативними рішеннями з Іспанії, Данії, Франції та інших європейських країн. Серед конкурентів, зокрема, The Walt Disney Company.
– Ми діємо як креативна національна збірна: кожен та кожна привносить краще, чого навчився в роботі зі своїми брендами, в спільну українську скарбничку єдності. І ми бачимо силу цієї єдності в дії: в міжнародному визнанні, і що найголовніше, в якості важливих проектів та рішень, які ми створюємо для українського суспільства, – каже маркетинг-директорка Starlight Media та лідерка об’єднаної маркетинг-команди марафону Олена Мартинова.
До об’єднаної маркетингової команди марафону входять маркетингові відділи компаній-виробників Єдиних новин – Starlight Media, 1+1 Media, Суспільного Мовлення, Ради, Inter Media Group та Ми – Україна.
Маркетингова колаборація та об’єднання експертизи мовників заради інформаційної безпеки країни дозволили створити понад 700 соціальних роликів, десятки інформаційних кампаній та рішень, що об’єднують націю і допомагають зібрати кошти для підтримки українських Сил Оборони.