/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2b88db19dfcf8d9750f4a78481e6da52.jpg)
Гроші забрати не вдасться: клієнтка оніміла після відповіді ПриватБанку
Жінка поскаржилася, що ПриватБанк не віддає кошти, які вона розмістила на депозитний рахунок.
Відгук з'явився на сайті Мінфін у розділі відгуків про фінансові установи. Жінка розповіла, що у неї виникла проблема пов'язана з грошима на депозиті, але жодної допомоги зі сторони фінустанови вона не отримала.
Історія, яку розповіла жінка трохи заплутана, але цілком зрозуміла.
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП. Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит). — розповідає клієнтка банку.
Далі жінка зазначила, що строк депозиту завершився, і їй можна було забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в неї нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий вона вже теж не може, бо ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.
Все що відповіли в онлайн підтримці це "вам треба звернутися у відділення приват банку", де жінка зазначила, що знаходиться за кордом і не має ніякої можливості повертатись зараз до України.