«Детектор Медіа» представив поточний рівень індексу медіаграмотності різних категорій населення.
У вівторок, 18 квітня, ГО «Детектор медіа» презентував результати щорічного кількісного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії».
Наприкінці 2022 - на початку 2023 року дослідження було проведено вже втретє і дає змогу зрозуміти, як вплинув на медіаграмотність рік повномасштабної війни.
Учасники:
- Галина Петренко, директорка ГО «Детектор медіа»;
- Марта Наумова, кандидат соціологічних наук, доцент, старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України;
Кількісне дослідження відбулось методом інтерв'ю обличчя-до-обличчя за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).
Обсяг вибірки склав 1200 респондентів - доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 23.12.22 по 12.01.23.
Скриншот відео: Укрінформ/YouTube
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала