MY.UAНовини
"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть
"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть

"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть

Наслідки агресії рф виявили нові проблеми та посилили вже існуючі, додаючи головного болю пасажирам

Попричисленні спроби росії спровокувати тотальний колапс у Києві, столиця встояла, а ритм життєдіяльності міста поступово повертається на довоєнний рівень. Втім, більш ніж річний воєнний стрес-тест для столиці і містян загострив якстарі багаторічні проблеми, так і виявив нові.

Однією з болючих міських тем, що псує комфорт містян, залишається сфера пасажирських перевезень. Зокрема — і так званих маршруток.

"Телеграф" розбирався, що відбувається та чому ситуація з громадським транспортом не покращується.

Наземний напів колапс

Якщо метро ще працює більш-менш стабільно, як за годинником, то з наземним транспортом відбуваються якісь дива. З літа минулого року, коли до Києва після масової евакуації почали повертатися містяни, кияни неодноразово зверталися до міської влади з вимогою дозволити рух комунального транспорту під час повітряних тривог.

Минулого тижня стало відомо, що транспортна комісія Київради не підтримала одразу дві петиції про скасування зупинки руху громадського комунального транспорту під час повітряних тривог (№11722, 11745). Водночас комісія одноголосно підтримала рішення про те, щоб направити відповідне звернення до Ради оборони Києва, яка має розглянути цю проблему на найближчому засіданні.

Раніше мер Києва Віталій Кличко, коментуючи відхилення ним чергової транспортної петиції (№11709) зазначав наступне: "Рішення Ради оборони міста Києва ухвалювалося з урахуванням оцінки поточної та прогнозованої безпекової ситуації в столиці та буде переглянуте виключно за умови її суттєвої стабілізації та надходження відповідних рекомендацій від Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Відповідний аналіз та оцінка здійснюються на постійній основі".

І хоча столичний градоначальник підкреслював, що призупинення роботи комунального транспорту під час повітряної тривоги не несе для пасажирів жодних додаткових витрат (оскільки після її завершення вони можуть скористатися попередньо сплаченими проїзними документами), на практиці ситуація дещо інша.

Коли наземний комунальний транспорт зупиняється під час тривог, частина пасажирів або йде пішки, або пересідає на маршрутки. У останніх, як відомо, проїзд здебільшого дорожчий у 2 рази.

Тобто, по факту один такий пасажир при пересадці може витратити 23 грн (8 грн+15 грн). Якщо ж за день тривог буде більше, відповідно й зростатимуть витрати на проїзд.

Зазначимо, за даними застосунку "Київ цифровий", з початку масштабного вторгнення рф в столиці пролунало 722 тривоги загальною тривалістю 821 годину 14 хвилин.

Якщо відняти половину від цієї суми (з урахуванням того, що тривоги трапляються у нічний час та враховуючи перші місяці війни, коли місто фактично зупинилось), це складе близько 410 годин.

За даними вакансій Work.ua, в квітні-2023 у Києві середня зарплата за вакансіями становить близько 17 тис. грн. Виходить, що при 8-годинному робочому дню і 22-х робочих днях на місяць (загалом 176 робочих годин) оплата однієї години складе в середньому близько 100 грн.

Таким чином, через 410 годин простою транспорту під час тривог один працівник умовно втратив за рік війни 41 тисячу грн. За ці гроші можна було б купити, наприклад, новий бронежилет UT PROFI 6-го класу (Multicam) UKRTAC, який захищає від пострілів з вогнепальної зброї (такої, як ПМ, АПС, ТТ, АКМ, АК-74 та навіть СВД).

А ще — наземний громадський транспорт відхиляється від графіків руху. В години пік він курсує більш менш стабільно. А в інший час з рухом транспорту проблеми. З цих причин на сайті міськради також зареєстровані відповідні гнівні петиції містян. Адже, знову ж таки, коли громадський транспорт не їздить, пасажири користуються послугами маршруток і витрачають більше.

Відновлення ж руху трамваїв після тривалої повітряної тривоги — взагалі окрема проблема, адже рух відновлюється поступово паралельними маршрутами та зі змінами номерів. І тому подекуди після відновлення руху необхідного маршруту людям доводиться чекати як мінімум ще 40 хвилин. Тому в цій ситуації також виграють маршрутчики, які здебільшого не зупиняють рух під час тривог.

Маршрутки беруть своє?

Попри те, що міська влада закликала приватних перевізників дотримуватися правил безпеки під час повітряної тривоги і також зараховувати пасажирам попередньо сплачений проїзд після відновлення руху, в реальному житті все інакше.

Складається враження, що хтось чи на рівні центральної влади, чи на рівні КМДА підігрує маршруточникам. З іншого боку, справедливості заради варто зауважити, що якби приватні перевізники теж виконували вимогу зупиняти рух під час тривог, у місті напевно точно стався б транспортний колапс.

В чиїх руках знаходиться ринок маршрутних таксі

Як повідомили журналістам "Телеграфу" в Асоціації перевізників Києва і Київщини, особливих змін серед компаній-лідерів ринку приватних перевезень не відбулося. Як і раніше в топ-3 входять: "Київпастранс", "Союз-Авто", та "Кийтранс-2005".

100% акцій "Київпастрансу" належать Київській міській раді. Підприємство з 2016 року очолює Дмитро Левченко. За інформацією видання Слідство.інфо, тестем топменеджера є колишній нардеп від партій УДАР Кличка та БПП Порошенка Роман Романюк.

За даними порталу Наші Гроші, з 2016 року деякі тендери КП почали вигравати компанії, що були пов'язані з оточенням експрезидента Порошенка.

Так, в червні 2019-го компанія "Богдан Моторс" (її контролює бізнес-партнер Порошенка Олег Гладковский, до заміни прізвища – Свинарчук) почала постачати КП "Киевпастранс" перші 19-метрові тролейбуси (загальна їхня кількість по контракту – 55 одиниць).

За даними YouControl, минулого року виручка "Київпастрансу" склала 615 млн грн.

Виручка "Київпастрансу". Дані - YouControl

Як зазначає той же майданчик YouControl, власниками "Союз-Авто" вказані Олександр Гроссу (75%) та Юрій Нестерчук.

Дані - YouControl

В 2019 році Нестерчук балотувався на виборах до Верховної Ради від партії "Слуга народу" у 90-му окрузі (Біла Церква), але програв перегони, посівши друге місце.

Сім'я Нестерчука має низку транспортних компаній, у тому числі й ТОВ "Транссіті".

Джерело - YouControl

Видання Цензор.нет називало цю компанію "фактичним монополістом маршрутних перевезень у Білій Церкві".

За даними низки видань, Нестерчука нібито протежував ексдепутат Київської обласної державної адміністрації Володимир Коваль. Останній – директор ТОВ "Трейдфілд Україна" (агробізнес). Також він балотувався у парламент як член партії Сергія Тігіпка "Сильна Україна".

Дочка Коваля — нині нардеп від "Слуги народу" Ольга Коваль.

Минулого року виручка "Союз-Авто" склала 91 млн грн.

Джерело - YouControl

Керівником підприємства "Кийтранс-2005", як повідомляє YouControl, з 2020 року є Олег Вишемірський, який окрім того володіє ще низкою автокомпаній.

Джерело - YouControl
Дані - YouControl

Як повідомляло видання Цензор.нет, раніше підприємством володіли Дмитро Лізунов (ексдепутат Києво-Святошинської райради від Партії регіонів, був членом земельної комісії) і Тетяна Гамбашидзе. Лізунов у 2021 році фігурував у розслідуванні проєкту СтопКору в скандальній історії із нібито захопленням 3 га землі на Київщині.

Минулого року виручка "Кийтранс-2005" склала майже 59 млн грн.

Дані - YouControl

Додамо, раніше в коментарі "Телеграфу" народний депутат України Роман Грищук зазначав, що через господарські прорахунки міської владиу Києві знищується громадський транспорт на користь приватних перевізників, зокрема в частині диджиталізації оплати за проїзд.

"Відбувається проста річ, яка називається "вбивство" громадського транспорту у місті Києві на користь різних "маршруточників". Сюди входить і зупинка всього громадського транспорту під час повітряних тривог, коли працюють тільки маршрутки. Тобто це стимулює людей пересідати на маршрутні таксі, платити готівкою — абсолютно ніхто не знає, куди цей кеш йде. Тобто, немає ніякої звітності та збільшується недовіра до громадського транспорту", — наголошував нардеп.

Разом з тим голова Асоціації перевізників Києва та Київщини Ігор Мойсеєнко у коментарі нашим журналістам озвучував свою версію, чомустоличний ринок пасажирських перевезень до сих пір так і не вдалося детінізувати.

За його словами, міські чиновники пропонують встановлювати валідатори коштом приватних перевізників (один апарат коштує до 100 тис. грн) та пропускати оплату проїзду через Головний інформаційно-обчислювальний центр, який зароблятиме комісії. До того ж, скоріше за все, операторам треба буде додатково наймати контролерів, адже при запуску системи збільшиться кількість пасажирів, що не будуть сплачувати за проїзд.

Відтак, рішення і цієї багаторічної проблеми наразі теж загальмувалося.

Які проблеми громадського транспорту проявились іще

Разом з тим поглиблюються й інші системні негаразди з наземним громадським транспортом.

"Телеграф" вже писав про заморозку будівництва кінцевої станції швидкісного трамваю. Так, станція "Кільцева дорога" не функціонує, і вже тривалий час створює чималі труднощі для містян, які мешкають у тому районі. Кілька років поспіль люди з доволі густо населеного району змушені йти на наступну за кінцевою станцію "Ромена Ролана", або ж виходити на ній, щоб дістатись додому. Тобто, від неї до пересадного вузла на Кільцевій треба пройти майже цілий квартал. І весь сенс "швидкісного трамваю", який мав на меті домчати пасажирів з центру до умовного пересадочного вузла на Кільцевій за короткий час — втрачається. Бо навіщо їхати не до кінцевої, щоб потім йти пішки?

Тут варто освіжити у пам'яті гучний скандал довкола будівництва другої черги ТРЦ "Апрель" (нині "Квітень") прямо на станції "Кільцева дорога". У 2021 р. будівельники продовжили зводити опори майбутнього закладу посеред проїжджої частини, "вкравши" у водіїв одну смугу для руху. В години пік часом це призводило до реального колапсу. До речі, одну зі смуг будівельники таки "вкрали" — об'їзд навколо другої черги недобудованого ТРЦ в напрямку Софіївської Борщагівки здійснюється лише по одній смузі, що змушує водіїв довго простоювати у пробках увечері.

А минулого тижня стало відомо, що зупинка "Ромена Ролана" тріщить по швам після нещодавнього "капремонту". Про це зокрема написав головний редактор "Телеграфу" Ярослав Жарєнов: "Віталій Кличко, навряд ви їздите швидкісним трамваєм. Так от доводжу до вашого відома — так виглядає станція "Ромена Ролана", яку декілька років тому капітально реконструювали. Якість ремонту, як бачимо, неймовірна. Будемо знову виділяти з бюджету гроші на чергову реконструкцію? Це вже я не кажу про те, що кінцева зупинка "Кільцева дорога" давно не працює, а її так забудовують новим ТЦ, що забрали цілу смугу на в’їзд в Софіївську Борщагівку".

Фото - facebook.com/zharienov

Місцевий житель Борщагівки Юрій розповів "Телеграфу", що вже за Кличка на "Ромена Ролана" проводили ремонт, тому що та плитка повідпадала на зупинках. "А ще під час капремонту 2011 року, напередодні Євро, там не зробили дренаж, тому коли сильна злива, то проміжок шляху в ямі на вул. Героїв Севастополя буквально стоїть по пояс у воді, а трамваї не ходять. Підземні переходи на Гавела перетворюються на якийсь аквапарк, як на Дорогожичах. Тільки Дорогожичі заливає просто, а там зі стелі вода ллється крізь дірки", — розказує киянин.

За оцінками низки ЗМІ, вже тоді після гучного першого запуску оновленої лінії у далекому сьогодні 2011 році місцеві мешканці (та громадяни з передмістя, які користувалися лінією, щоб дістатися в центр столиці) були розчаровані капремонтом, який, до речі, обійшовся бюджету в 420 млн грн. Тому через чимало недоліків та незручностей проєкт містяни почали називати не інакше, як "Борщагівська швидкісна ганьба". Адже виходить, що таке трамвайне "задоволення" тоді де-факто обійшлося в $52,5 млн (по курсу 8 грн за $1 станом на 2011 р.). Тобто, грубо кажучи, одна зупинка обійшлася тоді платникам податків в $3,5 млн. Наприклад, за тими цінами та курсу долара тоді за ці кошти можна було б купити 10500 б/в автівок марки "Опель" для місцевих родин, що не мали приватні машини.

Постійні витрати на горезвісну Борщагівську трамвайну лінію міські господарники "обкатали" вже і за мера Кличка.

Так, в 2019 р. відбувся дивний ремонт п`яти станцій незадовго до нової комплексної реконструкції лінії. На фактично подвійний ремонт з міського бюджету виділили біля 50 млн грн, а тендер тоді виграла компанія зі статутним капіталом в… 14 тис. грн.

А віз, як то кажуть, і нині там. Тобто, лінія трамваю на маршруті №3 так повноцінно і не працює після перезапуску в січні 2023 р. А про якийсь європейський комфорт для пасажирів і годі говорити.

Чому так відбувається, не до кінця зрозуміло, адже якщо такі сумнівні витрати раніше можна було б перекласти на "злочинну владу", то зараз, вже за мерства Кличка, ситуацію просто не виходить списувати на наслідки постковідної кризи та війни й брак коштів у "Київпастрансу" (він, як зазначалося вище, заробив минулого року понад 600 млн грн).

До того ж, "Київпастранс" і під час війни продовжує витрачати значні кошти на якісь незрозумілі тендери. Зокрема, в березні КП змішало у один лот різні товари, і в результаті замовило трамвайні рейки на третину дорожче від Кривого Рогу. Витрати тільки на цей тендер становлять 131 млн грн.

До речі, за цю суму можна було б теоретично придбати 1310 валідаторів для тих же приватних перевізників (по ціні 100 тис. грн/шт.) та детінізувати ринок пасажирського транспорту.

Про інші негаразди з лінією швидкісного трамваю читайте на "Телеграфі" найближчим часом.

Зазначимо, вислів "п`яте колесо" є фразеологізмом та означає щось непотрібне, зайве. Зазвичай уживається як категоричне заперечення змісту зазначеного слова "потрібний".

Теги за темою
КиевТранспорт
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Первой лауреаткой новой польской премии для переводчиков стала украинская писательница Ия Кива
Апостроф
2025-11-04T19:30:36Z
В Париже откроется самый масштабный проект современной украинской фотографии во время всемирной выставки Paris Photo
Апостроф
2025-11-04T19:30:01Z
Галкин сделал знаменитым украинского мальчика и перешел на украинский язык
GlavRed
2025-11-04T18:27:07Z
Соблазнительная Тина Кароль в полупрозрачном платье засветила пышный бюст в новом откровенном фотосете
TSN
2025-11-04T17:06:39Z
Главные холостяки страны: какими были герои романтического шоу в предыдущих сезонах и где они сейчас
Фокус
2025-11-04T16:06:25Z
39-летняя исполнительница хита Call Me Maybe беременна первенцем
TSN
2025-11-04T14:36:50Z
Звезда сериала "Бриджертоны" стал самым сексуальным мужчиной года по версии People
Апостроф
2025-11-04T14:21:32Z
Юлия Думанская высмеяла юзера, которая заигрывала к ее мужу-бизнесмену и раскрыла их переписку
TSN
2025-11-04T14:06:18Z
"Їду... дахом": Левко Дурко презентовал новую юмористическую песню и попросился в больницу к сумасшедшим
Апостроф
2025-11-04T13:48:05Z
В Бельгии закрыли два аэропорта после сообщения о дронах
Европейская правда
2025-11-04T20:39:01Z
Аренда, продукты и транспорт: какие цены в разных регионах Украины
Знай
2025-11-04T19:06:44Z
Дефицит мяса в Кировоградской области: о какой проблеме стало известно
Политека
2025-11-04T19:00:53Z
Цены замрут на минимуме: какие продукты не подорожают в ближайшие 2-3 месяца
Знай
2025-11-04T18:06:35Z
Пенсионерам гарантируют минимум 7000 грн: кому повезет с выплатами
Знай
2025-11-04T17:06:20Z
В Украине хотят реформировать пенсионную систему: что известно
Comments UA
2025-11-04T16:51:59Z
Все города погрузятся во тьму: эксперты оценили возможность тотального блэкаута в Украине
Знай
2025-11-04T16:36:55Z
Дефицит хлеба в Днепропетровской области: производители муки бьют тревогу
Политека
2025-11-04T16:15:02Z
Кредит ЕС под залог российских активов: каковы шансы Украины получить 140 млрд евро/Решение о займе заблокировала Бельгия
Апостроф
2025-11-04T15:48:39Z
Девочка приперла Путина к стенке "детской просьбой" и сорвала кремлевскую постановку. ВИДЕО
Новости Украины
2025-11-04T20:38:11Z
Путин получил катастрофический удар: это может стать поворотным моментом в войне в Украине
Comments UA
2025-11-04T20:18:04Z
ГУР разрушает военную мощь и международную репутацию России, – эксперт
Апостроф
2025-11-04T19:30:25Z
Протесты вынудили президента Сербии предложить досрочные выборы
Апостроф
2025-11-04T19:30:18Z
Путин подписал закон о так называемом вечном призыве на срочную службу
Апостроф
2025-11-04T19:30:12Z
Путин угрожает миру новым российским оружием: к чему стоит готовиться
Comments UA
2025-11-04T19:15:16Z
Путин снова сравнил войну с Украиной с событиями древней старины. ВИДЕО
Новости Украины
2025-11-04T19:03:25Z
Путин теряет связь с реальностью? Эксперт говорит о первых признаках его неадекватности
Новости Украины
2025-11-04T18:51:16Z
Президент Литвы намекнул, что поддержит назначение кандидата в министры обороны
Европейская правда
2025-11-04T18:33:49Z
В США закрыли аэропорт из-за минирования самолета
ZN UA
2025-11-04T18:51:17Z
Пьяная полицейская убила человек
Comments UA
2025-11-04T14:51:02Z
Будут судить бывшую инспектора полиции: совершила ДТП, в котором погибла ее подруга
Украинская правда
2025-11-04T12:31:54Z
Атака БПЛА: на заводе Росхима произошел взрыв и обвал
UAToday
2025-11-04T11:57:21Z
В Липецке и Кстово серия взрывов, горит НПЗ - СМИ
UAToday
2025-11-04T11:57:00Z
В Одесской области пограничник планировал организовать переправку военнообязанного через границу
Апостроф
2025-11-04T11:51:20Z
В Киеве говорят о маньяке с молотком — полиция реагирует
Новости Украины
2025-11-04T11:36:02Z
Ужасная трагедия на отдыхе: отец и сын погибли от нападения шершней
TSN
2025-11-04T11:03:55Z
Бывший правоохранитель из Буковины продавал поддельные водительские удостоверения
Апостроф
2025-11-04T10:42:47Z
Сколько парней выехало из Украины: ответ польских пограничников
Новости Украины
2025-11-04T20:38:44Z
Водитель и пассажиры обязаны выйти из авто: на границах ввели новую проверку
Хвиля
2025-11-04T20:38:02Z
3 армейский корпус рассказал, как использует зарядные станции от "Украинской команды": "От них зависят дроны и связь"
Знай
2025-11-04T20:38:02Z
Генштаб: Ни одно подразделение Сил обороны в Покровске или Мирнограде враг не окружил
Украинская правда
2025-11-04T20:19:50Z
Бесплатные продукты для пенсионеров в Одессе: какая категория пожилых людей может прийти за помощью
Политека
2025-11-04T20:19:41Z
Новый удар по влиянию России: Азербайджан тайно закупает китайское вооружение
Новости Украины
2025-11-04T20:18:55Z
Помощь раненым: военным начали выдавать адаптивную одежду
Хвиля
2025-11-04T19:57:05Z
ГУР раскрыла цель создания Россией авиабомб с дальностью 200 км
Апостроф
2025-11-04T19:51:32Z
Путин ввел в РФ круглогодичный призыв в армию
UAToday
2025-11-04T19:51:01Z
Шесть советов, как не уснуть за рулем
UAToday
2025-11-04T20:38:49Z
Исследование показало, сколько минут нужно ходить каждый день, чтобы предотвратить преждевременную смерть
Comments UA
2025-11-04T20:38:07Z
Врачи назвали неожиданный симптом диабета: что указывает на болезнь
Comments UA
2025-11-04T18:03:53Z
Категорически запрещено: лор-врач объяснил, как нельзя лечить горло у детей
Знай
2025-11-04T17:21:03Z
Опасный вирус обнаружили в Киевской области: поражает нервную систему и сердце
Comments UA
2025-11-04T17:00:35Z
Система реабилитации в Украине: Швейцария инвестирует 9,5 млн евро в проект TRUE
Апостроф
2025-11-04T16:06:18Z
Врачи назвали 7 признаков рака поджелудочной железы: что не следует игнорировать
Comments UA
2025-11-04T16:00:30Z
Искусственный интеллект ответил, как дожить до 140 лет
TSN
2025-11-04T15:21:04Z
Как продлить молодость мозга и сохранить свежесть разума
UAToday
2025-11-04T15:03:15Z
Главный миф об электрокарах развеян: что говорят эксперты про их долговечность
Фокус
2025-11-04T17:30:08Z
Brabus представил эксклюзивный мотоцикл по цене нового Lexus
Фокус
2025-11-04T15:21:47Z
Эти знаки Зодиака в ноябре рискуют попасть в ДТП
Comments UA
2025-11-04T14:42:06Z
В Украине продают старые "Жигули" 1972 года за 1,9 миллиона
Фокус
2025-11-04T14:06:12Z
Raptor на минималках: Ford показал недорогой спортивный пикап на базе Kuga
Фокус
2025-11-04T13:12:40Z
Новый электромобиль Renault Twingo за 20 000 евро рассекретили до премьеры
Фокус
2025-11-04T12:21:57Z
Презентован новый Chery Tiggo 8 2026: он дешевле Duster
Фокус
2025-11-04T10:36:23Z
Представлен экономичный кроссовер Hyundai за $9000: он может появиться в Украине
Фокус
2025-11-04T09:30:08Z
Водителям рассказали, какие авто убивает ржавчина: эксперты составили антирейтинг
Хвиля
2025-11-04T04:30:41Z
Ситуация критическая: в DeepState рассказали, что происходит в Покровске
Comments UA
2025-11-04T20:19:51Z
Россия продолжит наступление зимой: эксперт назвал самые горячие направления
Новости Украины
2025-11-04T19:54:45Z
Ситуация на фронте на вечер 4 ноября 2025 года
UAToday
2025-11-04T19:51:47Z
После посещения фронта Зеленский сообщил важную новость о Покровске
TSN
2025-11-04T19:51:24Z
Генштаб подтвердил удары ряду важных объектов в РФ: последствия
Хвиля
2025-11-04T19:48:27Z
На северо-востоке Покровска продолжается активная зачистка от российских сил — ДШВ
Апостроф
2025-11-04T19:30:24Z
Россияне почти сравняли Покровск с землей: военный рассказал о ситуации в городе
Апостроф
2025-11-04T19:30:05Z
Бои за Покровск: ситуация на фронте и прогнозы экспертов
TSN
2025-11-04T19:06:00Z
Покровск изнутри: ССО показали кадры городских боев
Украинская правда
2025-11-04T17:12:03Z
Кондиционер, уксус и эфирные масла: как мыть пол, чтобы оно дольше оставалось чистым
Знай
2025-11-04T19:51:17Z
Принесет много романтики и удачи: любовный гороскоп на 2026 год для каждого знака Зодиака
Знай
2025-11-04T18:51:15Z
Что запрещено класть в стиральную машину: эксперты назвали 7 вещей, которые могут ее испортить
UAToday
2025-11-04T18:27:40Z
Как мгновенно убрать краску из ткани: два простых и дешевых средства, которые растворяют даже давние пятна
TSN
2025-11-04T17:06:45Z
Гороскоп на среду 5 ноября 2025 года
UAToday
2025-11-04T16:42:42Z
Когда и как сеять петрушку на зиму: советы для хорошего урожая
TSN
2025-11-04T16:09:44Z
Серебро засияет как новое: простой лайфхак для чистки украшений за 20 минут
TSN
2025-11-04T16:09:06Z
Україна планує відновити експорт сухого молока до Японії
AgroNews
2025-11-04T14:21:48Z
Волосы после лета - как солома? Вот что реально вернет им блеск и жизнь этой осенью, советы трихолога
Знай
2025-11-04T13:51:03Z
Новая пандемия и карантин уже на подходе? Ученые нашли "брата" коронавируса
Знай
2025-11-04T20:38:34Z
Горячий хаос: ученые рассказали, какими были первые галактики
ZN UA
2025-11-04T19:03:04Z
Чем Xbox Game Pass порадует в ноябре 2025 — Microsoft раскрыла первую волну игр для подписчиков на консолях Xbox и ПК
GameMag
2025-11-04T18:57:42Z
Выживаха заварена: Создатели Vampire Survivors и Boltgun анонсировали Warhammer Survivors
GameMag
2025-11-04T18:45:17Z
Остановить хаос: Представлен релизный трейлер Call of Duty: Black Ops 7
GameMag
2025-11-04T18:09:52Z
Межзвездный объект 3I/ATLAS изменил курс: еще одна причина, что это "корабль" инопланетян
Фокус
2025-11-04T18:00:22Z
Король Рингбрадерсів розганяє Мустанг 69-го року до другої космічної швидкості
Топ Жир
2025-11-04T17:42:47Z
Таинственный светящийся объект завис над вулканом: очевидцы уверены, что это НЛО
Фокус
2025-11-04T17:36:35Z
Ученые объяснили появление загадочной древней магнитной аномалии
ZN UA
2025-11-04T17:33:01Z
Роналду неожиданно нарушил молчание и рассказал, что он думает о Трампе
Comments UA
2025-11-04T19:33:18Z
Британский бывший футболист Бекхэм получил рыцарское звание
ZN UA
2025-11-04T16:36:45Z
Суркис выступил с резким заявлением после поражения "Динамо" от "Шахтера"
Комсомольская правда
2025-11-04T15:54:30Z
Даша Квиткова взяла фамилию футболиста Бражка: спортсмен впервые прокомментировал их брак
TSN
2025-11-04T14:48:52Z
"Молчать больше не будем": Игорь Суркис жестко высказался о судействе в матче против "Шахтера"
ZN UA
2025-11-04T11:03:27Z
Главный тренер сербского клуба умер во время матча
ZN UA
2025-11-04T01:33:04Z
Самый старый чемпион Олимпийских игр скончался в возрасте 101 года
Апостроф
2025-11-03T18:57:48Z
Букмекеры сделали прогноз на матч "Шахтера" с исландцами в Лиге конференций
ZN UA
2025-11-03T15:21:20Z
Довбик один раз коснулся мяча в матче "Ромы" в Серии А
ZN UA
2025-11-03T11:33:50Z