MY.UAНовини
"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть
"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть

"П'яте колесо" громадського транспорту: як маршрутки в умовах війни монополізували перевезення та хто за цим стоїть

Наслідки агресії рф виявили нові проблеми та посилили вже існуючі, додаючи головного болю пасажирам

Попричисленні спроби росії спровокувати тотальний колапс у Києві, столиця встояла, а ритм життєдіяльності міста поступово повертається на довоєнний рівень. Втім, більш ніж річний воєнний стрес-тест для столиці і містян загострив якстарі багаторічні проблеми, так і виявив нові.

Однією з болючих міських тем, що псує комфорт містян, залишається сфера пасажирських перевезень. Зокрема — і так званих маршруток.

"Телеграф" розбирався, що відбувається та чому ситуація з громадським транспортом не покращується.

Наземний напів колапс

Якщо метро ще працює більш-менш стабільно, як за годинником, то з наземним транспортом відбуваються якісь дива. З літа минулого року, коли до Києва після масової евакуації почали повертатися містяни, кияни неодноразово зверталися до міської влади з вимогою дозволити рух комунального транспорту під час повітряних тривог.

Минулого тижня стало відомо, що транспортна комісія Київради не підтримала одразу дві петиції про скасування зупинки руху громадського комунального транспорту під час повітряних тривог (№11722, 11745). Водночас комісія одноголосно підтримала рішення про те, щоб направити відповідне звернення до Ради оборони Києва, яка має розглянути цю проблему на найближчому засіданні.

Раніше мер Києва Віталій Кличко, коментуючи відхилення ним чергової транспортної петиції (№11709) зазначав наступне: "Рішення Ради оборони міста Києва ухвалювалося з урахуванням оцінки поточної та прогнозованої безпекової ситуації в столиці та буде переглянуте виключно за умови її суттєвої стабілізації та надходження відповідних рекомендацій від Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Відповідний аналіз та оцінка здійснюються на постійній основі".

І хоча столичний градоначальник підкреслював, що призупинення роботи комунального транспорту під час повітряної тривоги не несе для пасажирів жодних додаткових витрат (оскільки після її завершення вони можуть скористатися попередньо сплаченими проїзними документами), на практиці ситуація дещо інша.

Коли наземний комунальний транспорт зупиняється під час тривог, частина пасажирів або йде пішки, або пересідає на маршрутки. У останніх, як відомо, проїзд здебільшого дорожчий у 2 рази.

Тобто, по факту один такий пасажир при пересадці може витратити 23 грн (8 грн+15 грн). Якщо ж за день тривог буде більше, відповідно й зростатимуть витрати на проїзд.

Зазначимо, за даними застосунку "Київ цифровий", з початку масштабного вторгнення рф в столиці пролунало 722 тривоги загальною тривалістю 821 годину 14 хвилин.

Якщо відняти половину від цієї суми (з урахуванням того, що тривоги трапляються у нічний час та враховуючи перші місяці війни, коли місто фактично зупинилось), це складе близько 410 годин.

За даними вакансій Work.ua, в квітні-2023 у Києві середня зарплата за вакансіями становить близько 17 тис. грн. Виходить, що при 8-годинному робочому дню і 22-х робочих днях на місяць (загалом 176 робочих годин) оплата однієї години складе в середньому близько 100 грн.

Таким чином, через 410 годин простою транспорту під час тривог один працівник умовно втратив за рік війни 41 тисячу грн. За ці гроші можна було б купити, наприклад, новий бронежилет UT PROFI 6-го класу (Multicam) UKRTAC, який захищає від пострілів з вогнепальної зброї (такої, як ПМ, АПС, ТТ, АКМ, АК-74 та навіть СВД).

А ще — наземний громадський транспорт відхиляється від графіків руху. В години пік він курсує більш менш стабільно. А в інший час з рухом транспорту проблеми. З цих причин на сайті міськради також зареєстровані відповідні гнівні петиції містян. Адже, знову ж таки, коли громадський транспорт не їздить, пасажири користуються послугами маршруток і витрачають більше.

Відновлення ж руху трамваїв після тривалої повітряної тривоги — взагалі окрема проблема, адже рух відновлюється поступово паралельними маршрутами та зі змінами номерів. І тому подекуди після відновлення руху необхідного маршруту людям доводиться чекати як мінімум ще 40 хвилин. Тому в цій ситуації також виграють маршрутчики, які здебільшого не зупиняють рух під час тривог.

Маршрутки беруть своє?

Попри те, що міська влада закликала приватних перевізників дотримуватися правил безпеки під час повітряної тривоги і також зараховувати пасажирам попередньо сплачений проїзд після відновлення руху, в реальному житті все інакше.

Складається враження, що хтось чи на рівні центральної влади, чи на рівні КМДА підігрує маршруточникам. З іншого боку, справедливості заради варто зауважити, що якби приватні перевізники теж виконували вимогу зупиняти рух під час тривог, у місті напевно точно стався б транспортний колапс.

В чиїх руках знаходиться ринок маршрутних таксі

Як повідомили журналістам "Телеграфу" в Асоціації перевізників Києва і Київщини, особливих змін серед компаній-лідерів ринку приватних перевезень не відбулося. Як і раніше в топ-3 входять: "Київпастранс", "Союз-Авто", та "Кийтранс-2005".

100% акцій "Київпастрансу" належать Київській міській раді. Підприємство з 2016 року очолює Дмитро Левченко. За інформацією видання Слідство.інфо, тестем топменеджера є колишній нардеп від партій УДАР Кличка та БПП Порошенка Роман Романюк.

За даними порталу Наші Гроші, з 2016 року деякі тендери КП почали вигравати компанії, що були пов'язані з оточенням експрезидента Порошенка.

Так, в червні 2019-го компанія "Богдан Моторс" (її контролює бізнес-партнер Порошенка Олег Гладковский, до заміни прізвища – Свинарчук) почала постачати КП "Киевпастранс" перші 19-метрові тролейбуси (загальна їхня кількість по контракту – 55 одиниць).

За даними YouControl, минулого року виручка "Київпастрансу" склала 615 млн грн.

Виручка "Київпастрансу". Дані - YouControl

Як зазначає той же майданчик YouControl, власниками "Союз-Авто" вказані Олександр Гроссу (75%) та Юрій Нестерчук.

Дані - YouControl

В 2019 році Нестерчук балотувався на виборах до Верховної Ради від партії "Слуга народу" у 90-му окрузі (Біла Церква), але програв перегони, посівши друге місце.

Сім'я Нестерчука має низку транспортних компаній, у тому числі й ТОВ "Транссіті".

Джерело - YouControl

Видання Цензор.нет називало цю компанію "фактичним монополістом маршрутних перевезень у Білій Церкві".

За даними низки видань, Нестерчука нібито протежував ексдепутат Київської обласної державної адміністрації Володимир Коваль. Останній – директор ТОВ "Трейдфілд Україна" (агробізнес). Також він балотувався у парламент як член партії Сергія Тігіпка "Сильна Україна".

Дочка Коваля — нині нардеп від "Слуги народу" Ольга Коваль.

Минулого року виручка "Союз-Авто" склала 91 млн грн.

Джерело - YouControl

Керівником підприємства "Кийтранс-2005", як повідомляє YouControl, з 2020 року є Олег Вишемірський, який окрім того володіє ще низкою автокомпаній.

Джерело - YouControl
Дані - YouControl

Як повідомляло видання Цензор.нет, раніше підприємством володіли Дмитро Лізунов (ексдепутат Києво-Святошинської райради від Партії регіонів, був членом земельної комісії) і Тетяна Гамбашидзе. Лізунов у 2021 році фігурував у розслідуванні проєкту СтопКору в скандальній історії із нібито захопленням 3 га землі на Київщині.

Минулого року виручка "Кийтранс-2005" склала майже 59 млн грн.

Дані - YouControl

Додамо, раніше в коментарі "Телеграфу" народний депутат України Роман Грищук зазначав, що через господарські прорахунки міської владиу Києві знищується громадський транспорт на користь приватних перевізників, зокрема в частині диджиталізації оплати за проїзд.

"Відбувається проста річ, яка називається "вбивство" громадського транспорту у місті Києві на користь різних "маршруточників". Сюди входить і зупинка всього громадського транспорту під час повітряних тривог, коли працюють тільки маршрутки. Тобто це стимулює людей пересідати на маршрутні таксі, платити готівкою — абсолютно ніхто не знає, куди цей кеш йде. Тобто, немає ніякої звітності та збільшується недовіра до громадського транспорту", — наголошував нардеп.

Разом з тим голова Асоціації перевізників Києва та Київщини Ігор Мойсеєнко у коментарі нашим журналістам озвучував свою версію, чомустоличний ринок пасажирських перевезень до сих пір так і не вдалося детінізувати.

За його словами, міські чиновники пропонують встановлювати валідатори коштом приватних перевізників (один апарат коштує до 100 тис. грн) та пропускати оплату проїзду через Головний інформаційно-обчислювальний центр, який зароблятиме комісії. До того ж, скоріше за все, операторам треба буде додатково наймати контролерів, адже при запуску системи збільшиться кількість пасажирів, що не будуть сплачувати за проїзд.

Відтак, рішення і цієї багаторічної проблеми наразі теж загальмувалося.

Які проблеми громадського транспорту проявились іще

Разом з тим поглиблюються й інші системні негаразди з наземним громадським транспортом.

"Телеграф" вже писав про заморозку будівництва кінцевої станції швидкісного трамваю. Так, станція "Кільцева дорога" не функціонує, і вже тривалий час створює чималі труднощі для містян, які мешкають у тому районі. Кілька років поспіль люди з доволі густо населеного району змушені йти на наступну за кінцевою станцію "Ромена Ролана", або ж виходити на ній, щоб дістатись додому. Тобто, від неї до пересадного вузла на Кільцевій треба пройти майже цілий квартал. І весь сенс "швидкісного трамваю", який мав на меті домчати пасажирів з центру до умовного пересадочного вузла на Кільцевій за короткий час — втрачається. Бо навіщо їхати не до кінцевої, щоб потім йти пішки?

Тут варто освіжити у пам'яті гучний скандал довкола будівництва другої черги ТРЦ "Апрель" (нині "Квітень") прямо на станції "Кільцева дорога". У 2021 р. будівельники продовжили зводити опори майбутнього закладу посеред проїжджої частини, "вкравши" у водіїв одну смугу для руху. В години пік часом це призводило до реального колапсу. До речі, одну зі смуг будівельники таки "вкрали" — об'їзд навколо другої черги недобудованого ТРЦ в напрямку Софіївської Борщагівки здійснюється лише по одній смузі, що змушує водіїв довго простоювати у пробках увечері.

А минулого тижня стало відомо, що зупинка "Ромена Ролана" тріщить по швам після нещодавнього "капремонту". Про це зокрема написав головний редактор "Телеграфу" Ярослав Жарєнов: "Віталій Кличко, навряд ви їздите швидкісним трамваєм. Так от доводжу до вашого відома — так виглядає станція "Ромена Ролана", яку декілька років тому капітально реконструювали. Якість ремонту, як бачимо, неймовірна. Будемо знову виділяти з бюджету гроші на чергову реконструкцію? Це вже я не кажу про те, що кінцева зупинка "Кільцева дорога" давно не працює, а її так забудовують новим ТЦ, що забрали цілу смугу на в’їзд в Софіївську Борщагівку".

Фото - facebook.com/zharienov

Місцевий житель Борщагівки Юрій розповів "Телеграфу", що вже за Кличка на "Ромена Ролана" проводили ремонт, тому що та плитка повідпадала на зупинках. "А ще під час капремонту 2011 року, напередодні Євро, там не зробили дренаж, тому коли сильна злива, то проміжок шляху в ямі на вул. Героїв Севастополя буквально стоїть по пояс у воді, а трамваї не ходять. Підземні переходи на Гавела перетворюються на якийсь аквапарк, як на Дорогожичах. Тільки Дорогожичі заливає просто, а там зі стелі вода ллється крізь дірки", — розказує киянин.

За оцінками низки ЗМІ, вже тоді після гучного першого запуску оновленої лінії у далекому сьогодні 2011 році місцеві мешканці (та громадяни з передмістя, які користувалися лінією, щоб дістатися в центр столиці) були розчаровані капремонтом, який, до речі, обійшовся бюджету в 420 млн грн. Тому через чимало недоліків та незручностей проєкт містяни почали називати не інакше, як "Борщагівська швидкісна ганьба". Адже виходить, що таке трамвайне "задоволення" тоді де-факто обійшлося в $52,5 млн (по курсу 8 грн за $1 станом на 2011 р.). Тобто, грубо кажучи, одна зупинка обійшлася тоді платникам податків в $3,5 млн. Наприклад, за тими цінами та курсу долара тоді за ці кошти можна було б купити 10500 б/в автівок марки "Опель" для місцевих родин, що не мали приватні машини.

Постійні витрати на горезвісну Борщагівську трамвайну лінію міські господарники "обкатали" вже і за мера Кличка.

Так, в 2019 р. відбувся дивний ремонт п`яти станцій незадовго до нової комплексної реконструкції лінії. На фактично подвійний ремонт з міського бюджету виділили біля 50 млн грн, а тендер тоді виграла компанія зі статутним капіталом в… 14 тис. грн.

А віз, як то кажуть, і нині там. Тобто, лінія трамваю на маршруті №3 так повноцінно і не працює після перезапуску в січні 2023 р. А про якийсь європейський комфорт для пасажирів і годі говорити.

Чому так відбувається, не до кінця зрозуміло, адже якщо такі сумнівні витрати раніше можна було б перекласти на "злочинну владу", то зараз, вже за мерства Кличка, ситуацію просто не виходить списувати на наслідки постковідної кризи та війни й брак коштів у "Київпастрансу" (він, як зазначалося вище, заробив минулого року понад 600 млн грн).

До того ж, "Київпастранс" і під час війни продовжує витрачати значні кошти на якісь незрозумілі тендери. Зокрема, в березні КП змішало у один лот різні товари, і в результаті замовило трамвайні рейки на третину дорожче від Кривого Рогу. Витрати тільки на цей тендер становлять 131 млн грн.

До речі, за цю суму можна було б теоретично придбати 1310 валідаторів для тих же приватних перевізників (по ціні 100 тис. грн/шт.) та детінізувати ринок пасажирського транспорту.

Про інші негаразди з лінією швидкісного трамваю читайте на "Телеграфі" найближчим часом.

Зазначимо, вислів "п`яте колесо" є фразеологізмом та означає щось непотрібне, зайве. Зазвичай уживається як категоричне заперечення змісту зазначеного слова "потрібний".

Теги за темою
КиївТранспорт
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Алек Болдуин попал в серьезное ДТП
Корреспондент
2025-10-14T08:39:20Z
Кэти Перри и Джастин Трюдо: инсайдеры рассказали о новом романе
Корреспондент
2025-10-14T08:15:01Z
Netflix показал трейлер четвертого сезона Бриджертонов
Корреспондент
2025-10-14T08:12:33Z
Элегантность в холодном сезоне: что такое "дофаминовая одежда"
Корреспондент
2025-10-13T15:33:34Z
Леди Гага присоединилась к сиквелу фильма Дьявол носит Prada
Корреспондент
2025-10-13T08:18:23Z
Радиодиктант национального единства 2025: дата и время, кто напишет и прочтет текст
VGorode
2025-10-12T15:45:19Z
Рассекречена новая участница шоу "Холостяк": как она выглядит
Comments UA
2025-10-12T10:42:06Z
Опубликовали сценарий незавершенного последнего фильма Чарли Чаплина "Чудак"
ZN UA
2025-10-12T08:21:12Z
Умерла звезда "Крестного отца" Дайан Китон: что известно о смерти оскароносной актрисы
TSN
2025-10-12T08:06:18Z
Графики отключений действуют в одной области Украины
Корреспондент
2025-10-14T08:06:22Z
Восстановление энергетики: Зеленский провел Ставку
Корреспондент
2025-10-13T16:21:48Z
АРМА возвращает ТРЦ Гулливер государству
Корреспондент
2025-10-13T16:00:12Z
Мировые мощности "зеленой" энергетики удвоятся к 2030 году - МЭА
Корреспондент
2025-10-13T14:39:50Z
Экспорт нефтепродуктов из РФ сократился на 17% после атак дронов - СМИ
Корреспондент
2025-10-13T14:24:46Z
Нидерланды взяли под контроль производителя чипов, принадлежащего Китаю
Корреспондент
2025-10-13T14:21:48Z
Какие доллары не берут банки и обменники: на что обязательно нужно обратить внимание
UAToday
2025-10-13T13:30:22Z
Отопительный сезон-2025/2026 начнется на 2 недели позже: Кабмин сменил даты
VGorode
2025-10-13T11:24:30Z
РФ вынуждена субсидировать НПЗ из-за ударов БПЛА - СМИ
Корреспондент
2025-10-13T03:57:09Z
Миссия «Томагавк»
ГЛАВКОМ NET
2025-10-14T06:54:39Z
В Греции – масштабная забастовка против трудовых реформ
Европейская правда
2025-10-14T06:15:11Z
Ругинене отметила укрепление партнерских отношений с Туском после футбольного матча
Европейская правда
2025-10-14T05:18:38Z
Германия обещает Румынии и Болгарии поддержку в противостоянии с Россией
Европейская правда
2025-10-14T05:18:13Z
Венесуэла закрыла посольство в Норвегии после "нобелевки"оппозиционерке
Корреспондент
2025-10-14T04:33:59Z
Спикер Джонсон заявил, что шатдаун может стать самым длительным в истории США
Европейская правда
2025-10-14T04:21:13Z
Трамп поддержал Орбана перед выборами
Корреспондент
2025-10-14T02:27:03Z
Контрразведка Великобритании предупредила об активизации шпионов из России
Корреспондент
2025-10-14T01:54:37Z
Франция эвакуировала президента Мадагаскара из-за военного переворота
Корреспондент
2025-10-13T23:27:26Z
В Киеве избили военнослужащего на инвалидной коляске: полиция отреагировала
Корреспондент
2025-10-14T07:15:48Z
Удар по Харькову: количество пострадавших резко возросло
Корреспондент
2025-10-14T06:48:18Z
Столкновение поездов в Словакии: названа вероятная причина
Корреспондент
2025-10-14T01:27:55Z
Украинское судно затонуло у побережья Болгарии
Корреспондент
2025-10-13T23:33:34Z
Россияне нанесли авиаудар по Харькову, есть раненые
Корреспондент
2025-10-13T19:51:42Z
Брак за $25 тысяч: семья из Полтавщины организовала схему для уклонистов
Корреспондент
2025-10-13T17:09:02Z
В столкновении поездов в Словакии пострадал украинец – МИД
Европейская правда
2025-10-13T16:45:01Z
На Одесчине массово погибла рыба в розовом водоеме
Корреспондент
2025-10-13T16:30:01Z
Задержаны восемь агентов РФ, которые проводили диверсии в Одессе
Корреспондент
2025-10-13T15:42:13Z
В Финляндии построили завод, где будут собирать двигатели для F-35
Европейская правда
2025-10-14T08:27:35Z
Партизаны обнаружили проблемы ПВО россиян на Запорожском направлении
Корреспондент
2025-10-14T06:51:38Z
В России одобрили закон о резервистах
Корреспондент
2025-10-13T16:54:19Z
Пятая часть испанцев ностальгируют по диктатуре Франко
Европейская правда
2025-10-13T16:33:15Z
Метинвест вошел в число 30 лучших работодателей для ветеранов - СМИ
Корреспондент
2025-10-13T15:48:51Z
Швеция потратит дополнительные 900 млн евро на свои субмарины
Европейская правда
2025-10-13T14:57:53Z
Кронпринц Албании Лека II объявил о помолвке
Корреспондент
2025-10-13T09:00:34Z
Южная Корея заявила, что Россия помогает КНДР в разработке субмарин
Корреспондент
2025-10-13T08:15:09Z
Чем опасен сегодняшний день: традиции в народный праздник 13 октября
UAToday
2025-10-13T05:03:09Z
Эпидсезон стартовал: какие штаммы гриппа циркулируют и как защищаться
Корреспондент
2025-10-13T14:30:13Z
Сильная магнитная буря ударила по Земле: что будет сегодня
UAToday
2025-10-13T13:30:29Z
Почему с возрастом люди просыпаются все раньше без будильника: объяснение экспертов
UAToday
2025-10-13T12:06:03Z
Как "прокачать" иммунитет без лекарств - назван простой способ
UAToday
2025-10-13T09:03:40Z
Почему ухудшается зрение: правда и мифы
UAToday
2025-10-12T22:21:10Z
Почему люди теряют память с возрастом и как этого избежать
UAToday
2025-10-12T14:00:39Z
Как помочь себе, если голова чувствительна к переменам погоды
UAToday
2025-10-12T12:03:08Z
Психоделики могут стать прорывом в лечении воспалительных болезней
ZN UA
2025-10-12T10:24:24Z
Завтрак для поддержки памяти: ученые назвали продукты, защищающие мозг от ранней деменции
UAToday
2025-10-12T09:48:14Z
Toyota представила новую Corolla
Корреспондент
2025-10-13T17:33:32Z
Пять автогигантов обвинили в занижении показателей выбросов
Корреспондент
2025-10-13T17:24:10Z
Украинец Бондарев в Формуле-4 среди новичков по итогам сезона третий
Корреспондент
2025-10-12T20:36:56Z
Apple может стать правообладателем трансляций гонок в США
Корреспондент
2025-10-11T15:30:01Z
В Украине выставили на продажу коллекцию винтажных мотоциклов BMW 30-х и 40-х
Фокус
2025-10-11T08:15:29Z
Повысили цены и ужесточили контроль: в Украине новые требования к техосмотру авто
Знай
2025-10-10T18:51:03Z
Стиральная машина будет работать вечно и не будет ломаться: вот что нужно сделать — советы мастеров
TSN
2025-10-10T14:09:42Z
Раритет из 50-х: роскошное американское авто простояло 36 лет в гараже
Фокус
2025-10-10T13:51:35Z
Как правильно мыть авто зимой - советы водителям
Корреспондент
2025-10-10T13:00:39Z
На фронте за сутки произошло 190 боестолкновений
Корреспондент
2025-10-14T05:21:40Z
РФ захватила еще одно село на Днепропетровщине - DeepState
Корреспондент
2025-10-13T20:54:24Z
Генштаб обновил данные о ситуации на фронте
Корреспондент
2025-10-13T19:57:43Z
Гороскоп на 14 октября 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-10-13T15:33:26Z
Генштаб: по состоянию на 13 октября общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 123 950 солдат
UAToday
2025-10-13T13:30:40Z
Ситуация на фронте на утро 13 октября 2025 года
UAToday
2025-10-13T13:30:19Z
На границе с Польшей замедлится движение грузовиков
Корреспондент
2025-10-13T13:03:18Z
В оккупированном Алчевске произошёл взрыв в жилом доме: двое погибших
Корреспондент
2025-10-13T09:57:48Z
СМИ узнали подробности ночной атаки на Крым
Корреспондент
2025-10-13T08:57:58Z
Гороскоп на вторник 14 октября 2025 года
UAToday
2025-10-13T15:03:09Z
Гороскоп для всех знаков зодиака на 14 октября 2025 года
Корреспондент
2025-10-13T09:09:32Z
Гороскоп по картам Таро на 12 октября 2025: гармония для Раков и новые вдохновения для Дев
TSN
2025-10-12T10:06:49Z
Ваше поведение за рулем раскрывает больше, чем вы думаете: объяснение психолога
UAToday
2025-10-12T10:06:48Z
Держит душу умершего: эзотерики назвали самую опасную вещь, которую нельзя хранить дома
TSN
2025-10-12T09:51:58Z
Как за 10 минут сварить морковь и картошку на оливье: этим трюком пользуются все повара
TSN
2025-10-12T09:51:35Z
Этот трюк знает каждая опытная хозяйка: как высушить мокрую одежду всего за час
Знай
2025-10-12T09:51:08Z
Почему наши бабушки клали лавровый лист в сахарницу: хитрость, о которой забыли современные хозяйки
Знай
2025-10-12T06:51:05Z
Сыр тянется, тесто хрустит, а душа поет: рецепт сосискок в тесте по-хачапурски на грузинский лад
Знай
2025-10-12T05:51:19Z
Украинцы больше не будут получать спам-звонки
Корреспондент
2025-10-14T06:57:59Z
Учёные впервые внесли диких пчёл в список исчезающих видов в ЕС
Корреспондент
2025-10-13T19:27:03Z
В Китае создали чип памяти толщиной в один атом
Корреспондент
2025-10-13T18:48:57Z
MTV прекращает вещание своих каналов в Великобритании и других странах Европы
Комсомольская правда
2025-10-12T10:00:03Z
Копал червей, а нашел 20 000 монет: житель Швеции обнаружил уникальный клад ХІІ века
Фокус
2025-10-12T09:09:34Z
Конец света близится: почему миллиардеры строят себе бункеры по всему миру
Comments UA
2025-10-12T09:00:38Z
Они ближе, чем вы думаете: эксперт назвал расстояние между шахедом и оператором
Новости Украины
2025-10-12T08:57:00Z
Не только Samsung и Apple: топ-5 беспроводных наушников, популярных в 2025 году
Фокус
2025-10-12T07:00:53Z
Школьники не умеют даже списать: учительница показала, как учащиеся провалили тест через Google
Знай
2025-10-12T04:36:08Z
Беллью - об Усике: Хотелось бы, чтобы он ушел из бокса непобежденным
Корреспондент
2025-10-14T07:39:40Z
Девятая подряд: украинско-японский дуэт продолжает победный путь
Корреспондент
2025-10-14T07:18:20Z
Ярмолюк рассказал об ошибках в матче с Азербайджаном
Корреспондент
2025-10-14T06:54:35Z
Тренер сборной Франции объяснил потерю очков в игре с Исландией
Корреспондент
2025-10-14T05:33:30Z
Грузин против россиянина: Двалишвили готовится к бою в Лас-Вегасе
Корреспондент
2025-10-14T05:00:13Z
Франции пришлось нелегко в гостях у Исландии
Корреспондент
2025-10-13T21:12:07Z
Украина дожала Азербайджан и одержала победу
Корреспондент
2025-10-13T21:00:42Z
Куртуа принял решение не продлевать контракт с Реалом
Корреспондент
2025-10-13T20:12:42Z
Защитник Реала скоро выйдет на поле после полугодового перерыва
Корреспондент
2025-10-13T18:12:46Z