/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4af9177fe00c7a5c81859a7d3afa91ed.jpg)
Netflix закриває бізнес, з якого почав своє існування 25 років тому
Прощавайте, DVD
"Після неймовірних 25 років роботи, ми вирішили закрити DVD.com пізніше в поточному році. Нашою метою завжди було забезпечення найкращого сервісу для наших клієнтів, але в міру того, як попит продовжує скорочуватися, це стає дедалі складніше", – повідомили в компанії.
- За даними Netflix, першим відправленим покупцеві DVD став "Бітлджус". Диск відправили 10 березня 1998 року.
- Загалом, за наявною статистикою, наразі продано близько 5,2 мільярда DVD, більшість з яких купили до 2019 року.
- Кількість клієнтів перевищила 40 мільйонів.
- Найбільш затребуваним диском вважається драма "Невидима сторона" (The blind side).
У березні 2012 року, після того, як боси Netflix передумали виділяти бізнес з відправлення DVD поштою в окрему компанію Qwikster, компанія придбала домен DVD.com, який існує й досі.
У 2007 році запрацював стримінговий сервіс. Відтоді кількість його передплатників в усьому світі перевищила 200 мільйонів. У компанії заявляють, що сервіс із продажу DVD зіграв роль ракети-прискорювача, яка вивела стримінг на лідируючі позиції. Проте саме існування дисків уже давно неактуальне: ринок різко та стабільно падає протягом багатьох років — продажі скоротилися на 19 відсотків з 2021 по 2022 рік.