/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F6bec7f2e0f42980ecc58b27f07f217c6.jpg)
Удар по Meta і Google: ЄС зобов’язав соцмережі краще модерувати контент
ЄС буде додатково перевіряти великі онлайн-платформи на модерацію контенту. Зміни торкнуться Twitter, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok і Snapchat, а також магазину App Store і пошуковика Google.
25 квітня Європейська комісія ухвалила перші рішення відповідно до закону про цифрові послуги (DSA). Зміни щодо 19 онлайн-платформ набудуть чинності вже 25 серпня 2023 року – це продовження боротьби з компаніями, у яких не вистачає персоналу для модерації контенту. Наприклад, з такою проблемою зіткнувся Twitter.
– Мене особливо турбує система модерації контенту Facebook, яка є платформою, що відіграє важливу роль у формуванні громадської думки, – заявив комісар із внутрішнього ринку Тьєррі Бретон.
Новий закон зобов’язує Meta поліпшити перевірку публікацій користувачів.
Під поняття великі онлайн-платформи потрапляють ті сервіси, у яких є понад 45 млн щомісячних активних користувачів. Якщо модерація не задовольнить ЄС, то штраф буде в розмірі 6% від щорічного доходу або повна заборона на території Європи.
У середині квітня . Популярні блогери зможуть заробляти гроші за підписку на свій канал, надаючи ексклюзивний контент. Перший рік соцмережа не буде брати відсотки з виторгу.