Після запуску коротких відео Reels на основі рекомендацій штучного інтелекту користувачі почали проводили в Instagram на 24% більше часу. Про це повідомив засновник компанії Meta Марк Цукерберг, представляючи результати компанії у першому кварталі 2023 року.
«Наші інвестиції в рекомендації та системи рейтингу привели до багатьох результатів, які ми бачимо сьогодні в нашій системі виявлення, Reels і оголошеннях. Тепер понад 20% вмісту у ваших стрічках Facebook та Instagram рекомендовано ШІ від людей, груп або облікових записів, на які ви не підписалися», — повідомив Цукерберг.
За його інформацією, в Instagram рекомендований контент, у тому числі і рекламний, становить близько 40% усього вмісту.
«Відколи ми запустили Reels, завдяки рекомендаціям ШІ час, проведений в Instagram, збільшився більш ніж на 24%. Наша робота зі штучним інтелектом також покращує монетизацію. Ефективність монетизації Reels щоквартально зросла на понад 30% в Instagram і на понад 40% у Facebook. За останні шість місяців щоденний дохід від торгових кампаній Advantage+ зріс у 7 разів», — повідомив засновник Meta.
Крім того, частина прибутку компанія отримує, коли люди повторно діляться короткими відео.
«Reels продовжує швидко розвиватися як у Facebook, так і в Instagram. Reels також продовжують ставати все більш соціальними: люди щодня публікують Reels понад 2 мільярди разів, подвоївшись за останні шість місяців. Reels також підвищують загальну взаємодію з додатками, і ми вважаємо, що ми також отримуємо частку у короткому відео», — зазначив Цукерберг.
Нагадаємо, Мeta активно розвиває можливості Reels, оскільки вважає сервіс форматом, який розвивається найдинамічніше. За попереденій рік, за даними компанії, кількість відтворень таких відео подвоїлися на обох платформах. Також за пів року збільшилася у понад два рази кількість їх репостів.
Фото: Unsplash